پوستر فیلم سرخ پوست

فیلم‌ سینمایی |درام ، اسرار آمیز ، عاشقانه

سرخ پوست (۱۳۹۷)

The Warden

۸.۱ /۱۰
امتیاز سلام سینما

از ۲۰۱۵ رای

منتقدان:

۶.۶

امتیاز دهید:

زندانی قدیمی در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاه تازه تاسیس شهر در حال تخلیه است. رئیس زندان سرگرد نعمت جاهد به همراه مامورانش مشغول انتقال زندانیان به زندان جدید هستند تا اینکه...

کارگردان: نیما جاویدی

نویسنده: نیما جاویدی

ویدیوهای فیلم سرخ پوست


اولین آنونس «سرخ پوست» با ...
مصاحبه با مجید مطلبی تهیه ...
مصاحبه با نیما جاویدی کارگردان ...
فرش قرمز فیلم «سرخ پوست»
هومن بهمنش از تجربه پنج فیلمش ...
مصاحبه سلام سینما با تیمسار ...
آنونس فیلم «سرخ پوست»
آنونس جدید «سرخ پوست»
فریاد انتظار ویگن در «سرخ ...
گزیده نقش‌آفرینی‌های نوید ...
پخش جهانی آلبوم موسیقی متن ...
پشت صحنه «سرخ پوست»
پشت صحنه «سرخ پوست» و گریم ...
فیلم-سریال-رایگانفیلم-سریال-رایگان

عکس‌های فیلم سرخ پوست


اولین عکس از نوید محمدزاده با گریم فیلم «سرخ پوست»
پریناز ایزدیار در فیلم «سرخ پوست»
نوید محمدزاده در فیلم «سرخ پوست»
پریناز ایزدیار در فیلم سینمایی «سرخ پوست»
پریناز ایزدیار و نوید محمدزاده در فیلم «سرخ پوست»
پریناز ایزدیار و نوید محمدزاده در فیلم سینمایی «سرخ پوست»
نیما جاویدی و پریناز ایزدیار در پشت صحنه فیلم «سرخ پوست»
هومن بهمنش و نیما جاویدی در پشت صحنه فیلم «سرخ پوست»

نقدهای فیلم سرخ پوست

عبور از خود


   بسم الله الرحمن الرحیم سرخپوست دومین اثر نیما جاویدی و به تهیه­ کنندگی مجید مطلبی درامی اجتماعی است با داستانی بسیار عالی که از هر نظر قابل تحسین است. آن ­گونه که به نظر می­رسد کارگردان برای ساخت فیلمی تمام عیار، تمام تلاشش را به کار گرفته تا چیزی از قلم نیافتد. نورپردازی مناسب با فضای زندان، میزانسن خوب و متناسب با سیر داستان که هرچه به انتهای فیلم نزدیک می­ شویم همانند جاهد که دارد دارایی خود را از دست می­دهد، زندان نیز خالی و خالی ­تر می­ شود. چینش مناسب همه این عناصر در کنار هم، مخاطب را به همان سال­ها می­برد. از دیگر نقاط قوت فیلم بازی متفاوت و زیبای نوید محمدزاده در نقش نعمت جاهد می­باشد. ستاره پسیانی نیز با این­که حضورش در فیلم کوتاه بود اما خوش درخشید. علاوه بر فرم خوب، سرخپوست با موضوع مروت و مردانگی، دارای داستانی معمایی، زیبا و خوب می­باشد که به همه ابعاد آن دقت شده است. فیلم­نامه از یک داستان خطی و مستقیم برای روایت فیلم بهره برده اما در این بین گره ­هایی در داستان ایجاد می­شود که گمان می­شود این داستان به زودی تمام و ماجرایی تازه آغاز می­شود؛ اما حل نهایی ماجرا در سکانس پایانی، داستان را زیبا می­کند. نام سرخپوست تداعی­ گر ظلم اربابان قدرت بر سر رعایا می­باشد که در این جا نیز با توجه به ظلمی که در حق احمد سیف(سرخپوست) شده، بسیار مناسب است. داستانی مربوط به سال 1346 که قرار است در آن، زندانی به خاطر برنامه توسعه فرودگاه تخریب شود و زندانیان به مکان جدید منتقل شوند که در این حین متوجه می­شوند یکی از زندانیان از قلم افتاده است. نعمت جاهد، رئیس زندان به خاطر عملکرد خوبش ترفیع گرفته و قرار است، رئیس شهربانی بشود اما ماجرای فرار این زندانی حلاوت این ترفیع را ...
   بسم الله الرحمن الرحیم سرخپوست دومین اثر نیما جاویدی و به تهیه­ کنندگی مجید مطلبی درامی اجتماعی است با داستانی بسیار عالی که از هر نظر قابل تحسین است. آن ­گونه که به نظر می­رسد کارگردان برای ساخت فیلمی تمام عیار، تمام تلاشش را به کار گرفته تا چیزی از قلم نیافتد. نورپردازی مناسب با فضای زندان، میزانسن خوب و متناسب با سیر داستان که هرچه به انتهای فیلم نزدیک می­ شویم همانند جاهد که دارد ...

(تولد دوباره نوید محمدزاده)


مهمترین ویژگی سرخ پوست بازی متفاوت نوید محمدزاده است. در سرخ پوست خبری از آن جوانک یاغی نیست و نوید محمدزاده با گریمی متفاوت، کاراکتری ۱۰ سال پیرتر از سن واقعی خود را بازی می کند. او در این فیلم از پس ایفای نقش پیچیده ای برآمده است. البته تنها دستاورد فیلم، بازی متفاوت نوید محمدزاده نیست. فیلم ایده جذاب و داستان قابل قبولی هم دارد و مخاطب را به شدت درگیر می کند. قصه فیلم تماما در فضای یک زندان متروک میگذرد، یا این حال فیلم ریتم خوبی دارد و تماشاگر تا آخرین لحظه با قصه همراه است.  لوکیشن زندان متروک به خودی خود جذابیت های بصری فراوانی دارد اما طراحی صحنه و دکور خوب و قاب های مناسب دوربین، همراه با کارگردانی نیما جاویدی که همگی در بستر یک قصه خوب سوار هستند، در مجموع اثری ...
مهمترین ویژگی سرخ پوست بازی متفاوت نوید محمدزاده است. در سرخ پوست خبری از آن جوانک یاغی نیست و نوید محمدزاده با گریمی متفاوت، کاراکتری ۱۰ سال پیرتر از سن واقعی خود را بازی می کند. او در این فیلم از پس ایفای نقش پیچیده ای برآمده است. البته تنها دستاورد فیلم، بازی متفاوت نوید محمدزاده نیست. فیلم ایده جذاب و داستان قابل قبولی هم دارد و مخاطب را به شدت درگیر می کند. قصه فیلم تماما در فضای یک زندان متروک ...

سینما در تمام ابعاد


سرخ پوست در واقع بهانه ی خوبی برای روایت عاشقانه ای در بستر خاصی است که تاکنون در سینمای ایران کم دیده شده است در واقع محوریت داستان معرفی فردی کاملا معمولی و در عین حال خاص است که نوید محمد زاده مثل همیشه از پسش به خوبی برآمده ولی اندکی عقب نشینی در بازی اکتیو همیشگی را میتوان متاثر از گریم و شخصیت پردازی کارگردان دانست. مهمترین نکته مثبت فیلم جایگیری درست تمام اجزا به خصوص طراحی صحنه ،تولیدوفیلمبرداری خیره کننده هومن بهمنش دانست. اما اگر از کاستی های فیلم حرف بزنیم بی هدفی فیلم نامه و قربانی شدن ایده جذاب در مسیر فیلم نامه شدن را مشاهده می کنیم به گونه ای که فیلم از انتزاع به داستان نمیرسد و صرف دیالوگ نویسی در بخش فیلم نامه مشهود است و انتخاب ایزدیار در نقش پارتنر ،نوید محمد ...
سرخ پوست در واقع بهانه ی خوبی برای روایت عاشقانه ای در بستر خاصی است که تاکنون در سینمای ایران کم دیده شده است در واقع محوریت داستان معرفی فردی کاملا معمولی و در عین حال خاص است که نوید محمد زاده مثل همیشه از پسش به خوبی برآمده ولی اندکی عقب نشینی در بازی اکتیو همیشگی را میتوان متاثر از گریم و شخصیت پردازی کارگردان دانست. مهمترین نکته مثبت فیلم جایگیری درست تمام اجزا به خصوص طراحی صحنه ،تولیدوفیلمبرداری ...

خبرهای مرتبط با فیلم سرخ پوست

نظرهای منتشر شده فیلم سرخ پوست

۳ سال پیش

May 26, 2021

از نیما جاویدی خوشم اومده آدم قشنگ می‌فهمه روی فیلمنامه کار کرده دیدن این فیلم باعث شد من فیلم ملبورنش را هم دوست داشته باشم.
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۳ سال پیش

April 16, 2021

از نظر محتوا یکی از آثار ماندگار سینمای ایران هستش
۱
0
پاسخ
گزارش تخلف

۳ سال پیش

February 17, 2021

فیلمش عالی . کاش قسمت دومش ساخته بشه .
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۴ سال پیش

July 5, 2020

دیشب این فیلم رو دیدم فیلم بدی نیست ولی با توجه به تعریف هایی که از این فیلم شنیده بودم آنچنان فوق العاده هم نبود البته من توقع فیلمی در سطح متری 6.5 رو داشتم ولی این فیلم زیاد چنگی بدل نمیزد هرچند که با وجود فیلم های دیگری که میبینیم و مرخص هستند این فیلم باز بهتر از آنها بود نکته دیگر اینکه با احترام خاصی که به آقای محمدزاده قائلم و از علاقه مندان ایشان هستم ولی نوع بازی ایشون مشکل نگران کننده تیپ شدن را دارد طی میکند موضوع فیلم قشنگ بود ولی بنظر من قانون چیزی نیست که بخاطر عشق روی آن پا بگذاریم
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۴ سال پیش

April 7, 2020

می شه گفت فیلم سرخپوست فیلمی است که ما رو یک بار دیگر عاشق سینما می کنه
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۴ سال پیش

March 22, 2020

danger iconخطر لو رفتن داستان
فقط ی سوال برام پیش اومد تو یک صحنه سرباز کامل رفت داخل اون چوجه دار چجوری اونو ندید هرچقدم به خودش واکس زده باشه بازم دیده میشه
۱
0
پاسخ
گزارش تخلف

۴ سال پیش

January 29, 2020

کلا خیلیا میخوان بگن از بقیه بیشتر میفهمن نقدای الکی میکنن ، با توجه به اینهمه فیلم تکراری با موضوعات بدرد نخور یه فیلم خیلی خوب و هیجانی بود ، درسته فیلم دیدن سلیقه ایه ولی انتقاد بیجا و تو خالی واقعا زشته ، لااقل نظر ندین مخصوصا کسی که نوشته توصیه نمیکنه و میگه واسه وقتتون ارزش قائل باشید ، متاسفم واقعا واسه این همه کج نظری
۱
0
پاسخ
گزارش تخلف

۴ سال پیش

January 25, 2020

فیلم خوبی بود
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۴ سال پیش

January 4, 2020

عااالی بود ارزش دیدن داشت،مخصوصا کسایی که تمشون به این جور فیلما میخوره صد در صد می‌پسندن،تنها ایرادش از نظر من یکی جایی که سرگرد میفهمه مددکار بهش داره خیانت میکنه فریبش میده میگه برو باید نقشش همونجا تمام میشد لزومی نداشت دوباره دورورش باشه،دوم اینکه در طول فیلم چند بار اون محل ادامو نشون میدن ،،،،زندانی چطور اونجا جاساز شده بود،در اخر اگه زندانیرو نشون میدادن بنظرم بهتر بود،،،،،البته صلیقه منه،ولی درکل بیست صحنه های قشنگی داشت،کارگردانش باهوش بود،
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۴ سال پیش

December 30, 2019

واقعا توصیه نمیکنم ببینیدش داستانش پایه و اساس نداره و اگر برای زمانتون ارزش فائل هستید نباید این فیلم رو ببینید اخرش واقعا طوری تموم میشه که واقعا خندتون بگیره.
0
۱
پاسخ
گزارش تخلف

۴ سال پیش

December 10, 2019

فیلمی جذاب که اکثر مخاطبین خاص و عام راضی از دیدنش هستند ۱۰ از ۱۰
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

November 29, 2019

خیلی اهل نقد فیلم نیستم وبسیار نابلد، ولی فکر می کنم ،فیلم بسیار عالی بود وچقدر جناب محمدزاده عالی بازی کردند قابل تحسین است
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

November 28, 2019

7 از 10
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

October 10, 2019

در یک کلام عالی
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

October 5, 2019

عالی بود
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

September 26, 2019

یکی از بهترین فیلمهای دنیاست فوق العادست
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

September 8, 2019

موصوع فیلم ساده ولی خوب بود به یکبار دیدنش می ارزه
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

August 26, 2019

سرخپوست یکی از بهترین فیلم‌های سینمای ایران در نمایش منسجم متن، ریتم، فضاسازی، نمادپردازی و تصویربرداری است. نمای ابتدایی از محیطی که تقریباً در تمام فیلم، مخاطب را در آن زندانی می‌سازد آغاز میشود و با نمایش محوطه یک زندان در بین دوگانه‌های آب(باران) و آتش که یک چوبه دار در آن بیشترین خودنمایی را دارد، ادامه می یابد. فیلم سرخپوست با ریتمی سریع و ماهرانه مخاطب را با فضای راهرو‌ها و سلولهای زندان که ساکنانش در حال نقل مکان هستند و تمام امور، تحت کنترل کامل یک سیستم نظامی‌ به رهبری فرمانده‌ی زندان است، آشنا می‌کند. رئیسی که تنها از فرامین رسیده از بیرون زندان پیروی و آنها را مو به مو تحلیل و اجرا می‌کند. هر پدیده ای برایش یا سیاه است یا سفید. حتی موها و احکامش (دکمه‌های میکروفن‌اش)، سیاه و سفید هستند! -نمادها و استعاراتی که در نظر نگارنده یادآور زندان تن است و فرمانده بلامنازعش، عقل محاسب، که درجه و نشانش از سوی وارثان جوامع عصر روشنگری اعطا شده است!- فیلم در سکانس‌های اولیه خود همچنین به قول و پاداش‌ و ترفیع‌های فرماندهان سیستم حاکم اشاره می‌کند که همواره به تعویق می‌افتند! در سرخپوست فرمانده لختی پس از وعده ترفیعش با مشکلی روبرو می‌شود که هرچه جلوتر می‌رویم به طور فزاینده و فراگیر، بن‌بست عقل را بیش از پیش به رخ می‌کشد! مسئله پیش آمده، ابتدا یک اشتباه سرشماری به نظر می‌رسد، اما با رسیدگی‌های اولیه، فرمانده(عقل) متوجه این موضوع می‌شود که با مجهولی مواجه است که در محاسبات معمول نمی‌گنجد، در تصرف نمی‌آید(در سلول شدن نمادی از به فهم و کنترل درآمدن عقلانی است) ولی درمی‌یابد که وجود این حضور مجهول داخل زندان حتمی‌ست! نزول عشق تحت عنوان کاراکتر مددکار به محیط زندان برای شناسایی فراری لازم به نظر می‌رسد و مواجهه عقل و عشق هم بسیار دیدنی از آب درآمده است. مددکار، فراری را احمد ملقب به سرخپوست معرفی می‌کند و فیلم، هوشمندانه با مفقود نشان دادن عکس پرونده احمد و بدون اینکه به مخاطب اجازه تصویرسازی کاملاً مادی از احمد بدهد، معرفی احمد را با معانی و فضایلی چون حق، عدالت، ظلم و دیگرخواهی گره می‌زند! معانی که در تقابل با مفاهیم غیر خاکی و مصادیق این دنیایی، مثل یک قورباغه دوزیست جلوه می‌کنند. واژه سرخپوست هم به نمادی از ستم‌کشی و ظلم منفعت طلبان تبدیل شده است. البته از دید فرمانده فایده‌گرا، عدالت یعنی اجرای همان حکم ظالمانه و دریافت ترفیع! و مددکار(عشق) را با چنین تقلیلی از معنا نا امید می‌سازد. همچنین در سکانس‌های متعددی از فیلم شاهد مواجهه زیبا و غافلگیرکننده عقل با عشق هستیم. پیچیدن نوای موسیقی در دالان‌های بی‌روح زندان، بوئیدن عاشقانه مداد مددکار توسط فرمانده در حال طراحی نقشه‌ها و محاسبات عقلی، زمزمه‌های میل به ملاقات بی‌دلیل بعدی و آراستن سر و ابروی فرمانده... همگی حاکی از وجود جاذبه‌های ناملموس عشق برای عقل است. اما در جریان فیلم همواره تلقی و احکام متفاوت فرمانده(عقل) و مددکار(عشق) در موضوع احمد سرخپوست(معنا)، این دو را از هم دور و دورتر می‌سازد. نکته جالب دیگری که در فیلم به آن پرداخته شده، شعور مرموزی است که بر کل جریان‌ها و ورای اغراض المانهای داستان حاکم است. به طوری که به نظر می‌آید در موضوع محافظت از احمد، مقاومت هم سلولی‌ها، همکاری نجار چوبه دار، آورنده واکس و حتی راه رفتن گربه‌ در انحراف کشاندن نظر عقل و .... هرکدام، با اغراض متفاوت و گاه متضاد، مثل قطعات پازل، هدفی را به جلو می‌رانند و بدیهی است که عقل جزء نگر را- که تنها قادر به دنبال کردن نشانه‌های ملموسی(مثل اثر واکس) است- در اواخر فیلم به زبونی، خشونت و اسارت در سلول خود می‌کشاند. فرمانده معقول در این حال بر معصومیت ستم می‌کند و عشق را دربند می کشد!(خشونت با دختر احمد و زندانی کردن مددکار) اما این اثر یک پایان خوب هم در بن‌بست انتهای خود دارد. و آنجاست که عقلی که برتری طرفش را دریافته، این بار با انگیزه کشف، از عقلِ کل اجازه شهود می‌یابد. این‌بار نشانه‌های لازم، خودشان در اتومبیل و در جلوی چشمانش ظاهر می‌شوند و او را به یافتن احمد نائل می‌کنند! صحنه شورانگیزی که عقل(فرمانده) با کشف معنا(احمد) در پسِ مرگ(چوبه دار)، به تسلیم کامل می‌رسد و با لبخند در کنار عشق (مددکار) قرار می‌گیرد. تعبیه جعبه در چوبه دار نمادی از وجود معنا در مرگ و فرجام شناسی است. تنها از روزنه‌ی مرگ، خورشید حقیقت نمایان خواهد بود. فیلمی معناگرایانه با جهان‌بینی الهی امتیاز من ۸/۱ ۲۶ مرداد ۹۸ آیلو
۱
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

August 14, 2019

فیلم عالی بود دیالوگ های بسیار زیبا با بازی فوقالعاده اقای نوید محمدزاده و مهم تر از همه موضوع فیلم هست واینکه کل فضای فیلم در زندان هست فقط یکم تو ضبط صدا مشکل داشت که اونم مهم نیست۹.۵از۱۰
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

August 13, 2019

داشت خوب پیش می رفت آخرشو گند زد چسبوند به بالیوود!
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

August 7, 2019

حفظ هیجان تا آخر فیلم برداری طرحی صحنه و لباس عالی نوید محمدزاده عالی هنوز می شد فیلم رو طولانی تر و هیجانی تر کرد در حد سینمای ایران خوب بود
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

August 7, 2019

یک فیلم پربار از نظر حفظ هیجان تا آخر فیلم و فیلم برداری و دکور و لباس
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

July 28, 2019

فیلمی است که کارگردان به شعور بیننده و آن دسته از ادمها که فیلم بین هستند فیلم های مهیج هالیوودی میبینن حال میکنن احترام میزاره نکات قابل ذکر: خلاقیت در پرورش شخصیت ها، نمایش صحنه های رمانتیک با روش های خلاقانه و دوست داشتنی، رنگ بندی و قاب بندی های زیبا که در عین حال در خدمت پیشبرد مفهوم و حس فیلم و شخصیت ها قرار داره حفظ و کشش هیجان فیلم تا لحظات پایانی قافلگیری در پایان بندی فیلم که فیلم بینا خوششون میاد(فارغ از ادا و اصولهایی مثل پایان باز و ...) و روان بودن خط داستان
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

July 19, 2019

اخر فیلم احمقانه هست. باز یگر زن در اواخر فیلم با سرعت زیاد به در زندان میزنه و و زمانی که ریس زندان میخواد زندانی رو بگیر با مش
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

July 14, 2019

سناریوی تک خطی....تنها نقطه قوت فیلم بازی درخشان نوید محمدزاده بود.
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۳ سال پیش

May 26, 2021

نظرتون محترمه ولی به نظرم فقط برای ایراد گیری فیلم را دیدید و ایرادتون هم ایراد درستی نبود. فیلم کلی نقطه قوت داره.
0
0
گزارش تخلف

۵ سال پیش

July 6, 2019

بازیگر نقش احمد سرخپوست لایق جایزه بود
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

July 5, 2019

فیلمی بسیار زیبا با داستانی متفاوت و بازیگرانی عالی نوید عزیز بازهم مثل همیشه عالی بودی اسفند یادت نره همشهری😘♥️
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

July 5, 2019

فیلمی بسیار زیبا با فیلم نامه ای قوی نوید عزیز مثل همیشه عالی بودی اسفند یادت نره هم شهری 😙
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

July 1, 2019

فقط عکس فیلم میاد راهنمایی کنید
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

July 1, 2019

سلام فیلماش چطور بخش میشن
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

June 28, 2019

سرخ پوست نه تو دسته فیلم های لوده و مسخره این روزها قرار میگیره، نه تو دسته فیلم هایی پر از بدبختی و فلاکت و داد و دعوای شخصیت ها. یکی از نکات مثبتش همینه. شاید بعد از فیلم بدون تاریخ بدون امضا یک فیلم ایرانی با محوریت انسانیت دیدم و واقعا خوشم اومد. فیلمی که جرات و جسارت داشته و عدالت و احکام مجازات ایران و زیرسوال برده.
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

June 20, 2019

danger iconخطر لو رفتن داستان
ما که دوبار (یه بار تو جشنواره و یه بار دسته جمعی) رفتیم فیلمو دیدیم و خیلی لذت بردیم از فیلمِ شیکی که آقای جاویدی ساخته، فقط ای کاش از اول فیلم یه سیگنالایی به بیننده میداد که نعمت جاهد ممکنه تحت تاثیر اعتقاداتی تصمیمش عوض بشه و سرخپوستو ول کنه چون تا 5 دقیقه ی پایانی فیلم آدم احساس میکنه جاهد اگه سرخپوستو بگیره تیکه پاره ش میکنه ولی...
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

June 17, 2019

نیما جاویدی باز هم نشون داد احتمالا خیلی تلاش میکنه و میخواد فیلم مطلوبی بسازه ولی اصلا نمیتونه.
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۴ سال پیش

December 5, 2019

danger iconخطر لو رفتن داستان
چراچرت میگین عالیبود احمق...ببین توهین خوبه یابد 😜
0
0
گزارش تخلف

۵ سال پیش

June 17, 2019

سرخپوست فیلمی است که از لحاظ فرم و اجرا قابل قبول و درست است . کارگردانی آقای جاویدی حرفه ای و جذاب است . ولی با این همه سناریوی بسیار تک خطی و ضعیف و لاغر و بی جان فیلم ، فیلم را هدر داده است 😔😔😔 شخصیت پردازی بسیار ضعیف است ...... فیلم در بازکردن گره ها و روشن سازی اتفاقات بسیار عاجز و ناتوان است.😔😔😔..و بیننده به دلیل بستر سنگین فیلم احساس میکند خودش نمیفهمد ولی اشتباه نکنید فیلم لال است.....☹😔😔😔 در رل های بازیگران نوید محمدزاده درخشان و متفاوت است😍😍 ولی ایزدیار کلیشه ای و بد است... و در پایان فیلم ان میزان سورئالیسم توهین شدید به شعور مخاطب و فوق العاده بدددد و غیرقابل درک و بی منطق است...😡😡😡 و در آخر سرخپوست یک فیلم هدر رفته با کارگردانی قوی و سناریست ناتوان و بسیارررر ناکام است...😔😔😔😔😔 سرخپوست طبل تو خالی ایت لیاقت این همه جنجال را ندارد... کاش سناریست بهتر.....😔😔😔😔😔😔😔☹😔
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

June 18, 2019

معلومه چیزی از سینما حالیت نیست
0
0
گزارش تخلف

۵ سال پیش

July 28, 2019

عادت کردی به فیلم های چند خطی ایرانی. مثلا اگر این فیلم رو می دادن به کاهانی و کیائی و... حتما اشاره ای به معظلاتی از قبیل بیکاری، اعتیاد، بنیان خانواده، فرار مغز ها، تورم و فمنیسم حتما میکرد که فیلماشون پر بار بشه
0
0
گزارش تخلف

۵ سال پیش

November 29, 2019

چرت نگو
0
0
گزارش تخلف

۵ سال پیش

June 15, 2019

سرخپوست فضاسازی خوبی داره اما داستان و فیلمنامه خیلی ویژه ای نداره. داستان فیلم خیلی قابلیت ایجاد حس تعلیق و دلهره نداره ولی کارگردان تلاش کرده به کمک موسیقی متن هیجان فیلم رو افزایش بده. ضمن این که از همون اوایل فیلم پایانش تا حد زیادی قابل حدس زدن هست.
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

June 14, 2019

کاربرد واکس چی بود واقعا؟
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

August 12, 2019

danger iconخطر لو رفتن داستان
سرخپوست کل تنش رو با واکس سیاه کرد که وقتی داخل سکوی چوبه دار مخفی میشه با یه نگاه از سوراخ نتونن ببیننش ، که موفق هم شده بود و نتونسته بودن ببیننش
0
0
گزارش تخلف

۴ سال پیش

December 5, 2019

چون میخاس خودش سیاه کنه ک داخل اون چوب جای طناب داردیده نشه 😒
0
0
گزارش تخلف

۵ سال پیش

June 11, 2019

فیلم عاااااالی بود ممنون آقای جاویدی و همه ی عوامل
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

June 11, 2019

واقعا فیلم پر هیجان و پر معمایی بود حسابی مخاطب رو جذب خودش میکرد من واقعا لذت بردم
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

June 9, 2019

بسیار عالی با بازیگران فوق العاده
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

June 9, 2019

فیلنامه و داستان عالی و گیرا فیلمبرداری و صراحی صحنه و لباس که خیلی خوب بود.به شدت پیشنهاد میشه
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

June 9, 2019

فیلم بسیار جذاب و خوبی بود. بازی نوید محمدزاده عالی بود. به شدت پیشنهاد میکنم.
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

June 8, 2019

فیلمی که فقط یک بار میشه دید و اگر پایانش رو بدونید تقریبا ارزشی نداره. تو حین فیلم باید هر چند دقیقه منتظر بمونی تا یه اتفاقی تو داستان بیفته و جلو بره و به شدت کش اومده و حوصله سر بره. بیشتر فضاش هم تو یه محیط میگذره. اصلا در حدی که تعریف می کنند نیست.
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

June 8, 2019

حتما در سینما ببینید
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

June 8, 2019

یه فیلم درست حسابی ، دوربین دقیق و کارشده ، میزانسن های خط کشیده شده ، موسیقی فوق العاده تاثیر گذار ، زمان بندی درست فیلم و ضرباهنگ مناسب ، بازی های حساب شده و اندازه ( نه غلو شدگی توشه نه ادا و اطوار و نه شلوغ کاری های بی مورد ) ، فضاسازی مناسب که به مخاطب کمک میکنه تا از سکانس آغازین فیلم ، با فیلم همراه بشه ، طراحی صحنه گرچه محدوده ولی کاملا حساب شده است. البته فیلم چند ایراد هم داره یکیش ، محدودیت لوکیشن ها و اتاق هاست ( کلا 5 الی 6 اتاق یا محوطه ) داریم که فیلم رو تبدیل به یک تله تئاتر کرده دومیش ایرادات در اجرا بخصوص در سکانس های پایانی فیلم سومیش مختصات داخل زندان (وقتی با یک زندان طرف هستیم باید بدونیم کجا به کجا راه داره از کجا وارد رختشور خونه میشیم یا تانکر آب کجای زندان واقع شده) با این وجود فیلم کشش لازم برای دیدن و نشستن مخاطب تا آخرین لحظه داره و پایان بندی مناسبی داره تا مخاطب با سردرگمی، تردید سینما رو ترک نکنه
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

June 6, 2019

همه چیز عالی ولی پایان قصه خوب نبود
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

June 6, 2019

یه فیلم چقد میتونه خوب باشه؟؟؟؟؟ حتما برین روی پرده سینما ببینین.نیما جاویدی واقعا پیشرفت عجیبی داشت نسبت به فیلم قبلیش، بیصبرانه منتظر فیلم بعدیش هستم. امیدوارم باز هم با رامین کوشا همکاری کنن ترکیب عالی ای در کنار هم هستن
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

March 28, 2019

یکی از بازی های جذاب نوید محمدزاده
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

February 12, 2019

danger iconخطر لو رفتن داستان
يكي به من بگه ژياني كه با پنجاه تا سرعت ميره تو در زندان چجوري دو ديقه بعدش ميتونه با ماشين حمل دار و رييس زندان كورس بذاره!!؟!
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

February 11, 2019

این فیلم از سینمای فعلی ایران بسیار فراتر بود حداقل به لحاظ فنی ؛ فیلمبرداری و قاب بندی های به شدت حرفه ای و ناب ؛ میزانسن فوق العاده و دو مورد دیگه که کمتر در سینمای ایران با این کیفیت دیده بودیم و اون هم موسیقی متن و دکور فیلم بود که واقعا خیره کننده بود و اما در اخر بازی نوید که بسیار متفاوت و قابل تحسین بود .
0
0
پاسخ
گزارش تخلف

۵ سال پیش

February 11, 2019

وقتي فيلم خوبي طراحي ميشه كه همه چيزش در حد استاندارد و بالاتر از استاندارده، نويد محمدزاده هم بالاخره از قالب هميشگي ش كه معمولي بود بيرون مياد و استعدادش جاي ظهور پيدا مي كنه، نبايد سيمرغ مي گرفت تا الان چون خوب نبود و الان كه واقعا لياقتش رو داره سيمرغ دادن بهش براش جذابيت و فايده اي نداره. نويسنده و كارگردان نشون داده كه بلده سبك خودش رو بدون نگاه به اينكه سليقه عموم جامعه چيه عرضه كنه و موفق بشه به مخاطبان ياد بده كه غير از سبك "فرهادي نما" يا "حاتمي كيا طور" توي سينما مدل هاي ديگه اي هم هست. كاري كه در ادامه تلاش هاي ماني حقيقي توي فيلم هاي خودشه.
0
0
پاسخ
گزارش تخلف