جستجو در سایت

1404/05/04 14:04

بازاریابی One Battle After Another اثر پل توماس اندرسون در یک بازی محبوب

بازاریابی One Battle After Another اثر پل توماس اندرسون در یک بازی محبوب
برادران وارنر برای بازاریابی فیلم جدید پل توماس اندرسون یک نبرد پس از دیگری که با بودجه‌ای بیش از ۱۵۰ میلیون دلار ساخته شده، دست به اقدامی نوآورانه زده و کمپین تبلیغاتی آن را در بازی محبوب «فورتنایت» اجرا می‌کند.
به گزارش سلام سینما

شرکت برادران وارنر تصمیم گرفته است که فیلم جدید پل توماس اندرسون با بودجه‌ای بیش از ۱۵۰ میلیون دلار به نام «One Battle After Another» را از طریق حضور در بازی محبوب و جهانی «فورتنایت» به مخاطبان معرفی کند.

این اقدام نشان‌دهنده ورود کمپین تبلیغاتی این فیلم به مرحله‌ای از بازاریابی است که بیشتر شبیه هنر اجرایی دیجیتال است. فیلم‌های مطرحی همچون پروژه‌های آریانا گراند، جان ویک و گوکو نیز پیش‌تر از این طریق بازاریابی شده‌اند. با این حال، بازاریابی فیلمی از اندرسون برای مخاطبان خردسال بازی‌های ویدیویی، تصمیمی جسورانه و احتمالاً نشانه‌ای از نگرانی برادران وارنر برای بازگشت سرمایه هنگفت این پروژه است.

فیلم «One Battle After Another» با بودجه‌ای تقریبا دوبرابر فیلم پرفروش اندرسون، «There Will Be Blood» که حدود ۸۰ میلیون دلار فروش داشت، ساخته شده است. این فیلم اقتباسی از رمان «Vineland» اثر توماس پینچون است که کمتر کسی انتظار داشت چنین بودجه کلانی برای آن اختصاص داده شود.

گزارش‌ها حاکی است که در نمایش‌های آزمایشی فیلم، سوالات مسئولان استودیو بیشتر حول محور روش‌های بازاریابی اثر بوده تا ارزیابی محتوای آن، چرا که فیلم سبک و محتوایی پیچیده و غیرقابل دسته‌بندی دارد.

اگرچه همه دوست دارند این پروژه موفق باشد و باعث جسارت بیشتر کارگردانانی چون اندرسون و سرمایه‌گذاران استودیوها شود، اما تردیدها درباره اینکه آیا این فیلم توانایی ایستادن بر پای خود را دارد، همچنان باقی است. حضور «One Battle After Another» در یک بازی ویدیویی به عنوان بخشی از استراتژی تبلیغاتی، سوالاتی در مورد آینده این اثر در ذهن‌ها ایجاد کرده است.

منبع: worldofreel


ارسال دیدگاه
captcha image: enter the code displayed in the image