الهام بازی Battlefield 6 از قسمت 3و 4 برای بازیابی قلب و روح فرنچایز

در گفتوگویی با وبسایت اسکرین رنت، رایان مکآرتور (تهیهکننده ارشد Ripple Effect) و آلما تالبوت (مدیر تولید Motive) بهصراحت از فرآیند بازبینی عمیق سری سخن گفتند. مکآرتور اشاره میکند:
"میخواستیم برگردیم و ببینیم چه چیزی باعث موفقیتمان شده بود و بازیکنان چه چیزهایی را دوست داشتند... BF3 و BF4 کلاس گیمپلی فوقالعادهای داشتند. نابودی محیط در Bad Company 2 عالی بود."
اما تنها عناصر مکانیکی نیستند که این بازگشت را ممکن کردهاند. هویت واقعی Battlefield، آنطور که مکآرتور میگوید، در حالت محبوب (Conquest) نهفته است:
"من حالت Conquest را قلب و روح All-Out Warfare میدانم. اگر کسی تازه وارد Battlefield شود، اول از همه سراغ Conquest میرود، چون همیشه دربارهاش شنیده."
آلما تالبوت نیز تایید میکند که این حالتها، یعنی All-Out Warfare، بخش مرکزی Battlefield 6 هستند و بازیکنان قدیمی دقیقاً به خاطر همین مودها بازمیگردند.
حالتهای قابل بازی در نسخهی آزمایشی شامل موارد زیر بودند:
* Conquest
* Breakthrough
* Squad Deathmatch
* Domination
در میان آنها، (Conquest) و (Breakthrough) برجستهتر از بقیه ظاهر شدهاند و تجربهای بسیار نزدیک به شکوه BF3 و BF4 ارائه دادهاند. همچنین، سیستمهای جدیدی مانند Kinesthetic Combat System (برای افزایش آزادی حرکت) و تخریب پیشرفتهی محیطها به تجربهای مدرن اما آشنا کمک کردهاند.
در یک جمله، بازگشت به اصالت Battlefield در Battlefield 6 نهتنها قابل لمس بوده، بلکه نویدبخش بازگشتی باشکوه به دوران طلایی این سری است. اگرچه هنوز نسخه نهایی منتشر نشده، اما بازخوردهای اولیه نشان میدهد که طرفداران بالاخره همان چیزی را که سالها منتظرش بودند دریافت خواهند کرد.