قصه چهار خانواده با راز های در هم تنیده شان را در یک شب تا صبح روایت می کند، قصه عشق و بحران رابطه، قصه راز هایی که سالها مدفون شده و امشب وقت دوباره عیان شدنش است.
«داره صبح میشه» طرح اولیه ی بدی ندارد. ایده ی اولیه ی هر یک از روایت هایش نو و جذابند و می توانند آغازگر روایتی متفاوت باشند. فیلمنامه نویس سعی می کند به دنیای آدم های مختلفی سرک بکشد که در ظاهر ربطی به هم ندارند اما پیشروی تدریجی داستان و ارتباطات جالبی که بین این شخصیت ها پیدا می شود درواقع قرار است نقاط عطف درام باشند و بخش هایی که منجر به تحسین مخاطب می گردند، اما آن اتفاقی که پیش بینی می شد برای فیلم نمی افتد و برخورد مخاطب با فیلم نه آنچنان تحسین آمیز است و نه نکوهشگرانه. دلیل این بلاتکلیفی، بهره نجستن از ظرفیت های داستانی بالقوه ی فصل های آغازین فیلمنامه است که فیلمنامه نویس نتوانسته آن ها را به خوبی به اجرا درآورد و از آنها بهره ای هوشمندانه ببرد. به بیانی دیگر، فیلم بی کشش استارت می خورد و نوعی سکون و بی اتفاقی در بخش های مربوط به معرفی و تبیین شخصیت ها و گذشته شان وجود دارد که باعث می شود قوت نیمه ابتدایی فیلم با نیمه دومش برابری نکند و همین نابرابری است که کار را برای مخاطب آن قدر که باید خاص و متفاوت جلوه نمی دهد. نگارنده کاملاً بر این امر واقف است که دادن آن بخش های مهم از اطلاعات به مخاطب که به مثابه ی افشای راز و آشکار شدن حقایق اند درواقع عنصر گره گشایی و حل و فصل درام است و نمی تواند جایی غیر از بخش های کنونی قرار گیرد اما آنچه فیلمنامه از آن لطمه می خورد دیگر عناصر درام است. آن ها، آن قدر که باید بارور نشده اند که آن غافلگیری های عجیب در سکانس های پایانی مربوط به هر روایت (مثل افشای نابارور بودنِ مهری، خیانت استاد به بیتا، دروغ های لیلا و ماجرای دخترش و ...) بتوانند محصول چنین داده هایی باشند. درواقع فیلمساز شما را به روایت هایی معمولی رو به رو می ...
«داره صبح میشه» طرح اولیه ی بدی ندارد. ایده ی اولیه ی هر یک از روایت هایش نو و جذابند و می توانند آغازگر روایتی متفاوت باشند. فیلمنامه نویس سعی می کند به دنیای آدم های مختلفی سرک بکشد که در ظاهر ربطی به هم ندارند اما پیشروی تدریجی داستان و ارتباطات جالبی که بین این شخصیت ها پیدا می شود درواقع قرار است نقاط عطف درام باشند و بخش هایی که منجر به تحسین مخاطب می گردند، اما آن اتفاقی که پیش بینی ...
هر وقت چیزی رو داشتی و باز دلت براش تپید، اون عشق ...
«داره صبح میشه» اولین ساختهی سینمایی بلند یلدا جبلی است. فیلمی اپیزودیک شامل چهار داستان موازی که با توجه دقیق بر دیالوگ و قصهها، میتوان به ارتباطی ریز بین آنها پی برد. ارتباطاتی که شاید کوچک به نظر برسد اما میتواند و یا توانسته زندگی شخصیتهای فیلم را دستخوش تغییرات بزرگی کند. تم اصلی فیلم سوژهی تمام نشدنی، عشق است. هر چهار قصه از یک وحدت تماتیک برخوردارند و داستانها هول محور رابطه و سوءتفاهم میچرخند. گویا آدمهای جهان داستان توانایی رویایی و حرف زدن باهم را ندارند. لیلا و امیر از هم جدا شدهاند، چون لیلا گمان میکرد اگر امیر مطلع شود او باردار است او را ترک خواهد کرد یا عشقشان رو به زوال ...
«داره صبح میشه» اولین ساختهی سینمایی بلند یلدا جبلی است. فیلمی اپیزودیک شامل چهار داستان موازی که با توجه دقیق بر دیالوگ و قصهها، میتوان به ارتباطی ریز بین آنها پی برد. ارتباطاتی که شاید کوچک به نظر برسد اما میتواند و یا توانسته زندگی شخصیتهای فیلم را دستخوش تغییرات بزرگی کند. تم اصلی فیلم سوژهی تمام نشدنی، عشق است. هر چهار قصه از یک وحدت ...
صبح که بشه همه چیز دوباره از نو شروع میشه
یاد داشتی بر فیلم داره صبح میشه
۲:آشنایی:
داره صبح میشه فیلمی است که برای اولین بار در بخش هنر و تجربه سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.در این فیلم رویا نونهالی و مهدی احمدی و رعنا آزادی ور و بابک کریمی و ایرج شهزادی و.. به ایفای نقش پرداختند.
این فیلم در تاریخ ۴ مهر ۱۳۹۴ در سینماهای ایران اکران شده است
۳:محتوای داستانی:
قصه چهار خانواده با راز های در هم تنیدهشان را در یک شب تا صبح روایت می کند، قصه عشق و بحران رابطه، قصه راز هایی که سالها مدفون شده و امشب وقت دوباره عیان شدنش است
۴:فیلم از نگاه یلدا جبلی و رویا نونهالی :یلدا جبلی: فیلم «داره صبح میشه » روایتگر چهار اثر موازی و در عین حال در هم تنیده است که یک شبه با هم به روی کاغذ نیامد. این ...
یاد داشتی بر فیلم داره صبح میشه
۲:آشنایی:
داره صبح میشه فیلمی است که برای اولین بار در بخش هنر و تجربه سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.در این فیلم رویا نونهالی و مهدی احمدی و رعنا آزادی ور و بابک کریمی و ایرج شهزادی و.. به ایفای نقش پرداختند.
این فیلم در تاریخ ۴ مهر ۱۳۹۴ در سینماهای ایران اکران شده است
۳:محتوای داستانی:
قصه چهار خانواده با راز های در هم تنیدهشان را در یک شب تا صبح ...
نمیدونم دلیل این همه فیلم های آرام و بی تحرک تو سینمای ایران چیه البته این ژانر فیلم ها خیلی هم خوبن اما متاسفانه سینمای ایران دیگه شورش درآورده و اصلا داره از یاد می بره که هیجان و تحرک از مهمترین دلایل جذابیت سینماست.
۲
۲
پاسخ
گزارش تخلف
۷ سال پیش
November 25, 2016
بازی مصنوعی و غیر قابل قبول بازیگران فیلم بیشتر تو ذوق میزد مخصوصن رویا نونهالی و مهدی احمدی که افتضاح بودند ....بقیه بازیگران از اینها بدتر .... دیگه وقتی کارگردانش این باشه مشخصه بازیگرانش هم چه جوری خواهند بود. یه فیلم پوچ بی محتوا که 2دقیقه اش را هم نمیشه تحمل کرد.
۴
۳
پاسخ
گزارش تخلف
۷ سال پیش
November 25, 2016
به معنی واقعی مزخرف بود این فیلم. افتضاح.... چرند و چرت و پرت. یه فیلم سردرگم بی سر و ته .... واقعا هدفشون از ساخت این مزخرفات چیه؟ دقیقن چی رو میخوان به خورد مردم بدهند؟!!! خیلی ضعیف بود . فاجعه
۳
۲
پاسخ
گزارش تخلف
۷ سال پیش
February 28, 2016
فقط سکانس جدیکار و کریمی خوب دراومده بود که اونام به لحاظ سنی به هم نمی اومدن و اصلا بهشون نمی خورد پدربزرگ و مادربزرگ دختر به اون بزرگی باشن.
۷
۳
پاسخ
گزارش تخلف
۷ سال پیش
February 27, 2016
یک فیلم تکراری و کلیشه ای ........ فکر می کنم خانم جبلی با نفوذ همسرشون آقای خلعتبری این فیلمو تونسته بودن بسازن وگرنه هیچ چیز خارق العاده ای نداشت.
۵
۶
پاسخ
گزارش تخلف
۷ سال پیش
January 5, 2016
سطح بازیهای این فیلم با هم خیلی تفاوت داشت. مثلا فریبا جدیکار و بابک کریمی عالی بودن در عوض رعنا آزادی ور و مهدی احمدی فاجععععععععععععه
۶
۲
پاسخ
گزارش تخلف
۷ سال پیش
January 1, 2016
خیلی لذت بردم از تماشاش. خیلییییییی.
آهو: فکر می کنم یه دوست قدیمی بود. رابطه شون عاشقانه نبود. شاید حتی برادرش بود.
۲
۳
پاسخ
گزارش تخلف
۷ سال پیش
December 26, 2015
یکی از زیباترین فیلم های گروه هنر و تجربه بود به نظر من. داستانها خیلی قشنگ به موازات هم پیش رفتن و خیلی زیبا به هم رسیدن. فقط فیلم بعضی جاها نکات مبهم داشت. من نفهمیدم ایرج شهزادی عاشقِ بیتا بود یا دوست معمولیش بود یا بردارش!!! اگر کسی فهمیده به من بگه. مرسی
۶
۳
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
November 17, 2015
دوست نداشتم این فیلم رو. تکرار و کلیشه درش موج میزد. فقط بازی نونهالی خوب بود.
۴
۵
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
November 14, 2015
نظر شیوا تایید میشه. رسما کپی برداری از اون فیلم بود.
۶
۲
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
November 11, 2015
یکی از این داستانها که رسما "برف روی شیروانی داغ" محمدهادی کریمی بود. اون دوتای دیگه را خدا میداند از کدام فیلم کپی کرده اند...
امیر حسین آرمان دقیقا در سینمای ایران به دنبال چه چیزیست؟ بازی رعنا آزادی ور در مقابل مهدی احمدی و کلا دو کاراکتر این عزیزان هم اصلا در نیامده بود.
در مجموع فیلم جالبی نبود.
۷
۹
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
October 26, 2015
روایتی زیبا و در عین حال کلیشه ای از عشق.
برای یک فیلمساز اول خوب بود
۴
۴
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
October 23, 2015
به خاطر سانسهای بد هنر و تجربه هنوز موفق به دیدن این فیلم نشده ام.
۳
۱
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
October 4, 2015
فیلم متوسطی که میتونست بهتر هم باشه. بازیها بی نظیر بودند.
۴
۱۰
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
October 3, 2015
داستان تودرتو و جذاب، فيلمنامه قوي و بازي هاي درخشان بازيگران در مجموع داره صبح مي شه را به فيلمي خوش ساخت و متفاوت بدل كرده است. بي صبرانه به انتظار ديدن كار بعدي خانم يلدا جبلي خواهيم نشست.
۴
۱۴
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
October 1, 2015
خیلی فیلم خوبی بود. رویا نونهالی همیشه میدرخشه ... لذت بردم واقعا فقط کاش سانس فیلمهای گروه هنر و تجربه بیشتر و بهتر بود