سام قریبیان در نخستین تجربهی کارگردانی سینمایی خود به سراغ فیلمی جنایی رفته است، گونهای که به نظر میرسد با نگارش فیلمنامهی گناهکاران و کارگردانی 360 درجه به آن علاقهی خاصی دارد.
داستان فیلم دربارهی جوانی سارق به نام جاوید میباشد که با همسر خود که او نیز در کار قاچاق مواد مخدر است در حال سفر هستند، در میانهی راه همسر جاوید به وی میگوید که مقادیر زیادی شیشه به همراه دارند و زمانی که توسط پلیس دستگیر میشوند جاوید مسئولیت حمل مواد را به عهده گرفته و به زندان میرود درحالیکه مقدار مواد ذکرشده در پروندهی وی 27 گرم است، جاوید پس از آزادی از زندان به دنبال همسر و فرزند خود میرود درحالیکه صاحبان اصلی مواد تصور میکنند او مواد را درجایی پنهان نموده و در پی پس گرفتن آن میباشند.
سام قریبیان که پیشتر با نگارش فیلمنامهی گناهکاران نوید آغاز دوبارهی گونهی جنایی در سینمای ایران را میداد در فیلم 360 درجه برخلاف انتظار نهتنها نتوانست سیر تکامل کاری خود را ادامه دهد بلکه چندین گام عقبتر رفته و فیلمی ضعیف ساخته است.
قریبیان در 360 درجه روند جلوروی فیلم خود را بر معرفی پیدرپی شخصیتها و خلق پازلی از آنها استوار کرده است، کاری که در گناهکاران نیز شاهد آن بودهایم اما متأسفانه در 360 درجه نهتنها این کار باعث ایجاد کشش و جذابیت نشده است بلکه نوعی آشفتگی در فیلم ایجاد نموده که دلیل اصلی آن عدم وجود شخصیتپردازی میباشد، قریبیان تعداد زیادی نقش خلق کرده است که هیچکدام نه پرداخت درستی شدهاند، ...
سام قریبیان در نخستین تجربهی کارگردانی سینمایی خود به سراغ فیلمی جنایی رفته است، گونهای که به نظر میرسد با نگارش فیلمنامهی گناهکاران و کارگردانی 360 درجه به آن علاقهی خاصی دارد.
داستان فیلم دربارهی جوانی سارق به نام جاوید میباشد که با همسر خود که او نیز در کار قاچاق مواد مخدر است در حال سفر هستند، در میانهی راه همسر جاوید به وی میگوید که ...
در دنیای آدم بدها!
می دانیم که ژانر پلیسی- جنایی، ژانری پرریسک در سینمای ایران محسوب می شود، ژانری که در اواسط دهه 60 تا اواسط دهه 70 ژانری رایج و پرطرفدار در سینمای ایران به شمار می رفت و پس از آن شاید به سبب بی بضاعت بودن سینمای ما و روی کار آمدن ژانرهای پرطرفدارتر و البته کم هزینه تر (همچون فیلم های آپارتمانی با گرایشات روانشناسانه و جامعه شناسانه) تا حد زیادی کمرنگ و به فراموشی سپرده شد و از معدود نمونه های ساخته شده اش نیز استقبال چشمگیری صورت نگرفت.
«360 درجه» البته بیش از آن که یک فیلم پلیسی باشد، فیلمی «نوآر» محسوب می شود، فیلمی که نمونه های اندکی از آن را می توان در سینمای ایران یافت و شاید یکی از بهترین نمونه های آن همان «گناهکاران» باشد که سام قریبیان نه ...
می دانیم که ژانر پلیسی- جنایی، ژانری پرریسک در سینمای ایران محسوب می شود، ژانری که در اواسط دهه 60 تا اواسط دهه 70 ژانری رایج و پرطرفدار در سینمای ایران به شمار می رفت و پس از آن شاید به سبب بی بضاعت بودن سینمای ما و روی کار آمدن ژانرهای پرطرفدارتر و البته کم هزینه تر (همچون فیلم های آپارتمانی با گرایشات روانشناسانه و جامعه شناسانه) تا حد زیادی کمرنگ و به فراموشی سپرده شد و از معدود نمونه های ساخته ...
قهرمان شکست خورده!(به بهانه پخش در سینمای خانگی)
فیلم360 درجه اولین تجربه کارگردانی سام قریبیان بیش از حد تحت تاثیر سینمای هالیوود است.این تاثیر خودآگاه یا ناخودآگاه از عنوان بندی آغازین فیلم که تقلید از عنوان بندی فیلم تلالو استنلی کوبریک است شروع می شود الی آخر. قریبیان چه در روایت داستانش و چه در فرمی که برای اولین فیلمش به کار گرفته است، نتوانسته مخاطبش را راضی نگه دارد. اساسا 360 درجه در داستان گویی ضعف دارد و همین طور این ضعف در شخصیت ها هم تاثیر گذاشته است، زیرا که هیچ کدام از آنها باور پذیر نیستند، حتی جاوید که قهرمان فیلم است، اما چه قهرمانی؟ قهرمانی که بیش اندازه تیپیکال است. قهرمان ما همان ابتدای فیلم از معشوقه اش رو دست می خورد و برای اینکه او به زندان نرود جرم حمل سیزده کیلو شیشه را قبول می کند سه سال زندانی ...
فیلم360 درجه اولین تجربه کارگردانی سام قریبیان بیش از حد تحت تاثیر سینمای هالیوود است.این تاثیر خودآگاه یا ناخودآگاه از عنوان بندی آغازین فیلم که تقلید از عنوان بندی فیلم تلالو استنلی کوبریک است شروع می شود الی آخر. قریبیان چه در روایت داستانش و چه در فرمی که برای اولین فیلمش به کار گرفته است، نتوانسته مخاطبش را راضی نگه دارد. اساسا 360 درجه در داستان گویی ضعف دارد و همین طور این ضعف در شخصیت ...
این نوع از کارها در سینمای ایران اصلا جا نیفتاده است! ساخت این فیلم جسارت کارگردان را نشان میدهد!
به نظرم با توجه به سطح کیفیت فیلم سازی آن هم با این فیلمنامه و داستان _ انتخاب بازیگران هوشمندانه بوده است!
کمتر بازیگری حاضر میشود چنین ریسکی کند و در فیلمی بازی کند که هنوز در ذهن مخاطبان گنگ است !
بازی و استایل آقای کیمرام کاملا با شخصیت اصلی فیلم مچ شده بود!
۱
0
پاسخ
گزارش تخلف
۷ سال پیش
۲۷ مهر ۱۳۹۶
این فیلم نه خیلی خوب بود نه خیلی بد..بعضی سکانس ها جالب و هیجان انگیز بود،اما نکات زیادی تو فیلم بود که لول فیلم رو خیلی پایین آورده بود و حتی یه چیزاییش بچه گانه بود..مثلل بعضی از اسما خیلی مسخره و ناشیانه بودن مثل همین ظفر زعفرونی، و یا حرکات دور از واقعیت میلادکی مرام وقتی که با بعضی از افراد روبرو میشد..سرشو پایین مینداخت و کلاهشو رو سرش میکشید..انگار اسیسنسکریده!! ولی در کل قصه اش مخاطبو درگیر میکردو جذابیت های خودشو داشت
0
۱
پاسخ
گزارش تخلف
۷ سال پیش
۲۶ مرداد ۱۳۹۶
خطر لو رفتن داستان
مثلا من نمیفهمم وقتی هتل کوهیار قرار گذاشته چرا سه تا ماشینی با پلیس میاد اونجا کنار هم پارک میکنن؟ یعنی یه باند خفن قبل از تایم وعده اونجا بپا نمیذاره که ببینن پسره تنها میاد یا با پلیس؟؟!!
بعد اینا بین راه مگه غذا نمیخورن؟ داشتن یه چی شبیه کشک و بادمجان میخوردن، بعد چرا گارسون به موتورسوار میگه ما قهوه داریم و شِیک و فلان؟! کافی شاپ بین راهی هم داریم؟ بعد موتورسوار چرا میگه چایی میخورم "تلخ"؟؟!! مگه جایی هست که چایی شیرین برات سرو کنن؟
واقعا این بروبکس فیلمساز ایران مگه توی همین جامعه زندگی نمیکنن؟
0
0
پاسخ
گزارش تخلف
۷ سال پیش
۲۶ مرداد ۱۳۹۶
خطر لو رفتن داستان
آدم احساس میکنه به شعورش توهین شده. قهرمان داستان که فقط بلده اخم کنه و کلاه سوئیترش رو پایین بزنه، این یعنی خیلی کول و مرموز و فلان... یه سرویس بهداشتی تو اتاق هتل ساختن از خود اتاق بزرگتره! قشنگ معلومه مطابق با زد و خورد سفارشی ساخته شده و چقدرم ضایع و تابلو! یعنی آقای قریبیان تا حالا سرویس بهداشتی واقعی ندیده؟ یا مثلا مکانیکی ندیده؟ که یه انجین خشک میذاره رو یه میز وسط یه مکانیکی خالی که بیشتر به کافه شبیهه تا مکانیکی! یه روضه هایی هم میخونه اون ظفر زعفرانی که انقدر فیلم و تیئاتریه که نه خودش میفهمه و نه تماشاچی... کلا فیلمش یه مخلوط درهم از دکورای بچه گونه و دیالوگای عهد بوقه و اگه میخواین ازش لذت ببرین باید هی با خودت بگی "الکی مثلا من نمیفهمم، الکی یعنی فیلم پلیسیه"
ساختن فیلم پلیسی تو ایران ریسک بزرگیه. این ریسک برای آقای قریبیان جواب نداده ولی نباید دست از زحمت کشید و به نظر من باید انقدر این ژانر بهش پرداخته بشه که دیگه رایج بشه و جابیفته
0
0
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۳۰ بهمن ۱۳۹۵
ولی راجه به موادمخدر هیچ فیلمی تودنیا به پای برکینگ بد نمیرسه. که دیدم
۱
۱
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۳۰ بهمن ۱۳۹۵
فیلم بدی نبود ازخیلی فیلم های بی سروتههی که دیدم بهتر بود. من هرچی فیلمی که پلیسی باشه دوس دارم خارجیشم که جای خود زیاد دیدم. درکل بد نبود فیلمه.
۲
۲
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۱۸ بهمن ۱۳۹۵
خطر لو رفتن داستان
من نفهمیدم مهتاب بلاخره فازش چی بود؟!
۴
0
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۱۲ بهمن ۱۳۹۵
خلافکارهایی که ظاهرشون به خلافکار نمیخوره و سرسری جمع کن قسمتهایی مختلف فیلم که جا داشت بیشتر روشون کاربشه کاملا متوسط بود
۳
0
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۱۲ بهمن ۱۳۹۵
خلافکارهایی که ظاهرشون به خلافکار نمیخوره و سرسری جمع کن قسمتهایی مختلف فیلم که جا داشت بیشتر روشون کاربشه کاملا متوسط بود
0
0
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۱۲ دی ۱۳۹۵
من یک سوال داشتم داخل این فیلم وقتی ظفر زعفرونی رو به قتل میرسونن پلیسی که بالای سر ظفر میاد و کت و شلوار پوشیده
اسم بازیگرش چیه؟
0
0
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۱۱ دی ۱۳۹۵
اگر میلاد کیمرام بود می شد به فیلم نگاه بهتری داشت با وجود این بازیگر درپیتی متاسفانه امکان درستی برای قضاوت وجود نداره
۱
۲
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۵ دی ۱۳۹۵
فیلم متوسط بود. نه می شه گفت بد نه خوب. ولی انتخاب بازیگر اصلی بدترین کاری بود که آقای قریبیان کرده بودن.
۲
۱
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۵ دی ۱۳۹۵
يك تقليد بسيار ضعيف از فيلم brick آجر تمام سكانس ها و حتي ديالوگ ها دقيقن كپي شده بود متأسفم
۲
0
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۷ آذر ۱۳۹۵
فیلم خیلی بدی بود فیلمساز بشدت کپی فیلمای هالیوودی رو کرده بود بازی ضعیف و ابکی بهارع رهنما کع اصلا درنیوده بود واز اون بدتر میترا حجار بازی کیمرام هم کلا ژست و قیافه ازش مبینم تا بازی شما فیلم جیسون بوررو ببینید تا بدونین بازیکر نقش اول اون فیلمم چجوری این سبک فیلما رو بازی میکنه
۳
۲
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۱۴ آبان ۱۳۹۵
فیلم کارگردانی بدی نداشت ولی در دو حوزه ی فیلمنامه و انتخاب بازیگر دچار ضعف بود. به نظر من بهتر این بود شخص سام قریبیان ایفاگر نقش اصلی فیلم باشه و با بازیگر درجه دو و ضعیفی مثل میلاد کیمرام یک فیلم اکشن رو خراب نکنه. فیلمنامه هم نسبت به "گناهکاران" خیلی سطحی و ضعیف بود. بقیه بازیکران انتخاب های مناسبی نبودن البته در بعضی موارد غافلگیری هایی وجود داشت مانند نقش مسعود فروتن که کسی فکرشم نمی کرد یک قاتل سریالی باشه، یا بهاره رهنما خیلی شیرین بود. میترا حجار رو باید جاش یه بازیگر کمی سن و سالدارتر می آوردن. مثلا کسی مثل هنگامه قاضیانی یا شاید هدیه تهرانی. البته اونا نمیان نقش به این کوتاهی رو در فیلم به این متوسطی بازی کنن ولی نقشه جون میداد مثلا پانته آ بهرام یا حتی رویا نونهالی بازیش کنن. پرحرفی نکنم. امیدوارم ایشون در آینده انتخاب بازیگران بهتری داشته باشند.
۵
۲
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۱۱ آبان ۱۳۹۵
به نظرم زیادی قابل پیش بینی بود
اگر نظام همون مهتاب بود هیجان بیشتری داشت حداقل
و به نظرم خیلی کند و اروم بود برای این ژانر فیلم
۵
۲
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۱۱ آبان ۱۳۹۵
به نظرم زیادی قابل پیش بینی بود
اگر نظام همون مهتاب بود هیجان بیشتری داشت حداقل
و به نظرم خیلی کند و اروم بود برای این ژانر فیلم
۳
۱
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۶ آبان ۱۳۹۵
من از شخصیت آقای قریبیان خوشم میاد ولی استعداد ایشون در زمینه بازیگری بیشتر از کارگردانی است. شاید هم باید بسراغ ژانری متفاوت بروند. این نظر من است. شاید اشتباه می کنم. موفق باشند به هر رو.
۴
۱
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۳۰ مهر ۱۳۹۵
انتقاد های خیلی از دوستان خیلی آبکی و بچگانه است مثلا انتظار دارن که یک کاری در سطح هالیوود ساخته بشه و در نظر نمیگیرن چه قدر کار ها تو مملکتمون در این ژانر دسته پایین بوده . ولی پیشرفتی که با امکانات موجود کشورمون می بینیم بی نظیر است در نوع خودش . اتفاقا به نظر من کسی جز میلاد کی مرام نمی تونست این نقش را بازی کنه نقش یک جنتلمن که به خاطر دختری که عمیقا دوستش داره حتی حاضر ب اعدام برای گناه اون می شه ولی دوستان خیلی بچگانه این نقش را ساده لوح تعبیر میکنن و تفاوت بین بازی جاوید قبل و بعد از به زندان افتادن کاملا ملموس است . این که عصبانی است از اتفاقاتی که افتاده و البته اینم بگم چون قراره فیلم یکم هیجان به مخاطب بده یه جاهایی واقعا ریتم فیلم کنده و فضا ها زیادی بی روح است . ولی کارگردانی خوب و فیلمنامه بهتر فیلم را در مجموع جذاب کرده . صحنه ی درگیری چکمه پوش و جاوید هم واقعا هیجان انگیز بود نه مثل صحنه های ابتدایی که هممون توی فیلم های ایرانی و جنایی دیدیم . در مجموع سطح بالاتر از سینمای ما بود واسه همین درکش برای بعضی ها سخت بود چون تا حالا با این جنس کار برخورد نداشتن و چون متوجهش نیستن فکر میکنن کار ضعیفیه .
۹
۱
پاسخ
گزارش تخلف
۷ سال پیش
۲۲ خرداد ۱۳۹۶
کلن همیشه اینجوریه. وقتی ی کاری کاملن مزخرفه معمولن ادما حتا وقت نمیزارن ک بگن فیلم خوبی نبوده .یعنی تعداد کمی نظر میزارن.ولی وقتی ی فیلمی تا حدی خوبه ولی احساسشون اینه ک می تونسته عالی باشه کل ایراداتشو می گن. وگرنه شکی نیس ک این فیلم یکی از بهترینای سینمای ایرانه. و بازی کیمرام از نظر من خوبه چون باهاش ارتباط احساسی برقرار کردم در صورتی ک معمولن با کاراکترا ارتباط نمی گیرم ولی در مورد کیمرام توو فیلم نگرانش بودم
0
0
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۲۱ مهر ۱۳۹۵
بر خلاف اکثر نظرات به نظر من بازی میلادکی مرام خیلی خوب بود.میشه از فیلم لذت بیشتری برد اگه با تداعی فیلم گناهکاران پا تماشای فیلم نشینی.
۲
۳
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۱۰ مهر ۱۳۹۵
به نظر من فیلم بدی بود. فیلمی با یک فیلمنامه خیلی آبکی و یادآور فیلمفارسی های قدیمی. بعضی وقتا بازیگر خوب می تونه یک فیلم بد رو نجات بده ولی این اتفاق برای این فیلم نیفتاد. بازی میلاد کیمرام بسیار بد بود و ایشون اصلاً به درد نقش اول نمی خوره. بازیگران نقش فرعی هم چندان خوب نبودند. در کل "گناهکاران" خیلی بهتر بود.
۵
۵
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۲ مهر ۱۳۹۵
فیلم خیلی خوبی نبود ولی به دلیل اینکه در سینما ایران متاسفانه سینما جنایی_معمایی نداریم همین هم غنیمت هست ولی خیلی مشکل داشت ,فیلم میخواست ادای فیلم های امریکایی رو دربیاره,فیلمنامه هم انسجام کافی رو نداشت ,بازی هاهم چنگی به دل نمیزد
فیلم خوبی بود. بازی میلاد کیمرام هم عالی بود. اما خداییش فیلم گناهکاران فرامرز قریبیان یه چی دیگه بود. اون فیلم رو خیلی قوی تر از این می دونم که متاسفانه آنطور که شایسته اش بود دیده نشد به کسانی که فیلم گناهکاران رو ندیدن توصیه می کنم حتما این فیلم رو ببینید.
۱۲
۳
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۳۱ شهریور ۱۳۹۵
فیلم بسیار بدی بود. مثلا خواسته بود فیلم خیلی غیر قابل حدس زدن باشه ولی فیلم نامه انقدر به هم ریخته و بیخود بود و بازیها همه مصنوعی وبد و دیالوگها بد بود که گفتنش از حوصله خارجه.
۸
۸
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۳۰ مرداد ۱۳۹۵
من تعجب میکنم ازبعضی نظرات... اقای کی مرام امسال نامزددریافت تندیس حافظ بودن به نظرمن بازیشون خیلی طبیعیه.....
۱۳
۷
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۲۷ مرداد ۱۳۹۵
به چه حقی به خودتون اجازه میدین که بگین میلادکی مرام مشکل این فیلم بود!!!!
اصلا شما میدونین که میلاد کی مرام کیه؟؟؟؟؟
خانه ی سینما روکه میشناسید یکی از معتبر ترین جوایز سینمایی مخصوص خانه ی سینماست ایشون خاص ترین تاکید میکنم خاص ترین جایزه ی خانه سینمارو بردن یعنی سه سال بهترین بازیگر مرد نقش اصلی سینمای ایران بخشی از جوایز ایشون رو مینویسم که بدونید ایشون اینده ی سینما هستندیپلم افتخار و تندیس بهترین بازیگر دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت برای بازی درفیلم «ملکه»[۵]
دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «خط ویژه» که به بیمارستان محک تقدیم شد.
همچنین دارندهٔ جایزهٔ ۳ سال بهترین بازیگر نقش اصلی سینمای ایران از جشن خانهٔ سینما در سال ۱۳۹۳ که هیچوقت در سینمای ایران تکرار نشده.. (خاصترین جایزهٔ خانه سینما)
۹
۱۳
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۱۶ مرداد ۱۳۹۵
از دیدن این فیلم لذت بردم. می تونست انتخاب بازیگر بهتری داشته باشه و فیلمنامه حفره هاش کمتر. ولی درکل رضایت آمیز بود
۱۱
۴
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۳ مرداد ۱۳۹۵
فیلم اونقدا هم خوب نبود اقای قریبیان پای رفا قتش با کیمرام ایشونو انتخاب کرده بودن که نتونسته بودن از عهده ی نقششون بربیان.سام هم خودش بیشتر شبیه مهندس هاس تاکارگردانا.
۶
۱۱
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵
عالی بود و از بعضی فیلمای مسخره و کودکانه خیلی بهتر بود
میلاد کی مرام واسه این نقش خوب نبود.. خیلی از صحنه های فیلم هم تقلیدی بود از فیلم جایی برای پیرمردها نیست، نتیجه تقلید نمیتونه موفق باشه
۱۳
۱۶
پاسخ
گزارش تخلف
۹ سال پیش
۱۰ آذر ۱۳۹۴
میلاد کی مرام این فیلم را نابود کرد. شاید اگر یک نابازیگر برای این نقش انتخاب می شد خروجی بهتری حاصل می شد.
۱۹
۱۱
پاسخ
گزارش تخلف
۹ سال پیش
۵ آذر ۱۳۹۴
فيلم متوسط رو به بالايي بود!اگه بخوايم يه نكته ى مثبت واسش در نظر بگيريم،اينه كه بعد از ها يه قهرمان تو سينمامون ديديم!ديگه حالم داشت از اين فيلماى بى روح بهم ميخورد!ولى عيب هاى زيادى هم داشت،مخصوصا تو شخصيت پردازى!ميلاد كى مرام هم ماله اين نقش نبود،در عوض ناصر آقايى بهترين بازى فيلم رو داشت!
۱۳
۹
پاسخ
گزارش تخلف
۹ سال پیش
۴ آذر ۱۳۹۴
مادر آقای قریبیان خانم خیامی رو در جشن دنیای تصویر دیدم. واقعاً بانوی محترم و دوست داشتنی ای هستند. سام هم بسیار خونگرمه و با طرفدارانش مهربونه. فیلمشم به نظر من کاملا متوسط بود و نکته منفی ای نداشت. به نظر من هر فیلمسازی اولی بالاخره کاراش خطاهایی داره و مطمئناً در کارهای بعدی بهتر خواهد شد.
۱۳
۲
پاسخ
گزارش تخلف
۹ سال پیش
۳ آذر ۱۳۹۴
خود سام قریبیان را عشق است که انقدر آدم خوب و انرژی مثبتیه.
۹
۵
پاسخ
گزارش تخلف
۹ سال پیش
۱ آذر ۱۳۹۴
دست عوامل این فیلم درد نکنه واقعاً خسته نباشند. آقای قریبیان کارشو خیلی خوب بلده
۷
۵
پاسخ
گزارش تخلف
۹ سال پیش
۲۶ آبان ۱۳۹۴
360 درجه و بازی وحشت آور و ضعیف تر از حد تصور میلاد کی مرام.
۱۶
۱۳
پاسخ
گزارش تخلف
۹ سال پیش
۲۰ آبان ۱۳۹۴
من خیلی از تماشای این فیلم لذت بردم. اتفاقاً اشاره ای که به فیلمهای غیرایرانی میشه جالبه ، مثلاً بریده شدن سر که یادآور فیلم هفت هستش، یا حتی اونجایی که فرامرز قریبیان از فیلم گناهگاران وارد این فیلم میشه خیلی به نظر من هوشمندانه است.
درکل فیلم خوبیست که باید ببینید.
۱۳
۵
پاسخ
گزارش تخلف
۹ سال پیش
۲۰ آبان ۱۳۹۴
من هم با نظر دوستان موافقم. چیزی که این فیلم را از بین برده است انتخاب بازیگر غیرهوشمندانه به خصوص در رابطه با شخصیت اصلی یعنی میلاد کی مرام است. کی مرام توانایی برآمدن از پس نقش یک فیلم سینمایی را ندارد و نه بازی باورپذیری دارد و نه شمایلی کاریزماتیک. مساله بعدی خود فیلم است که به شدت خواسته خود را از عمده فیلم های ایرانی جدا کند که البته موفق نبوده و بیشتر به تلاشی ناپخته برای کپی برداری از سینمای امریکا می ماند.
۱۵
۱۱
پاسخ
گزارش تخلف
۹ سال پیش
۱۹ آبان ۱۳۹۴
جناب سیروس شما واقعاً این فیلمو با اون فیلمها مقایسه می کنید؟؟؟؟
۱۰
۳
پاسخ
گزارش تخلف
۹ سال پیش
۱۸ آبان ۱۳۹۴
فیلمی درحد چهارچنگولی و خروس جنگی و آتش بس.....همه چیز در پایین ترین سطح...به خصوص بازیها و فیلمنامه. خلاص
۱۲
۱۶
پاسخ
گزارش تخلف
۹ سال پیش
۱۸ آبان ۱۳۹۴
سام قریبیان خیلی آدم خوبیه. هنرمند مردمی و عزیزیه. همین باعث شده از فیلمش استقبال بشه.
۱۲
۴
پاسخ
گزارش تخلف
۹ سال پیش
۱۸ آبان ۱۳۹۴
ای خدا...شر آدم های جوگیر را از سینمای ایران کنده بگردان...این آقای سام قریبیان هم انگار نمی خواد قبول اکشن تو هالیوود یه چیز دیگه است و در ایران یه چیز دیگه و نمیشه این دوتا رو در کمال جوگیر بودن قاطی کرد و تحویل مردم داد....هعی وای...هی وای...هی وای...چی بگیم ما مردم