یک فیلم ضعیف از یک بازی ویدیویی
نبرد حماسی محوری در وارکرافت “Warcraft” درگیری انسان ها و اورک ها نیست. اما این درگیری تقریباً دو ساعت را در فیلم به خود اختصاص داده است. تقابل واقعی ناشی از سازندگان فیلم است که ضمن دست و پنجه نرم کردن با پوچی ذاتی محصولی که در اختیار دارند در تلاشند داستانی جاندار را تعریف کنند. نیازی به سحر و جادو نیست برای اینکه پیش بینی کنیم این اقتباس پرهزینه و مضحک از یک پدیده ی بازی های آنلاین محکوم شده به یک اثر پیش پا افتاده ی هنری.
با نگرانی اندک در مورد این موارد پیچیده در اشاره به اورک ها و جادوگران، "وارکرافت" سراسیمه به یک قلمرو فانتزیِ مملو از موجودات افسانه ای، طلسم های جادویی، کاراکترها و مکان هایی با نام های عجیب و غریب سقوط می کند. گویی فیلم پیشنهاد می خوای بخواه نمی خوای نخواه را در پیش گرفته و بیشتر مخاطبان را وادار به انتخاب گزینه ی دوم می کند البته دوستداران بازی های ایفای نقش سه بعدی ممکن است تجربه ی کاملاً متفاوتی داشته باشند. اگر اینگونه باشد، یونیورسال باید امیدوار باشد که بزودی در باکس آفیس غوغا به پا خواهد کرد. وگرنه این استودیو می تواند به تماشای یکی از مزخرف ترین کارهای تابستان بنشیند.
این اتفاق در مقابل تلاش های نجیبانه ی کارگردان فیلم، دانکن جونز، سازنده ی آثار خارق العاده ی علمی تخیلی کم هزینه تر ماه “Moon” و کد منبع “Source Code” قرار می گیرد که در اینجا سخت تلاش می کند بنیان های احساسی مستحکمی را وارد فیلمنامه ی مشترکش با چارلز لیویت کند. بازی های "وارکرافت"- که از محبوبیت شان کاسته شده و از 12 میلیون کاربر دائمی در سال 2010 اخیراً به نزدیک 5 میلیون نفر رسیده (تعداد کاربران آنقدر کاهش یافته که ...
نبرد حماسی محوری در وارکرافت “Warcraft” درگیری انسان ها و اورک ها نیست. اما این درگیری تقریباً دو ساعت را در فیلم به خود اختصاص داده است. تقابل واقعی ناشی از سازندگان فیلم است که ضمن دست و پنجه نرم کردن با پوچی ذاتی محصولی که در اختیار دارند در تلاشند داستانی جاندار را تعریف کنند. نیازی به سحر و جادو نیست برای اینکه پیش بینی کنیم این اقتباس پرهزینه و مضحک از یک پدیده ی بازی های آنلاین محکوم ...