موقعیت فریبا با تکیه بر جسارت او برای حل مشکلات زندگی در شرایطی که شوهرش روی تخت بیمارستان است، سرآغاز سیر افشاگری این شخصیت است که این مسیر میتوانست عمق و بسط بیشتری پیدا کند. اما چه بسا عبور عجلهای از کنار برخی از این موقعیتها و وارد نشدن به لایههای درونیتر موقعیت، آن را ناکامل جلوه میدهد...
موقعیت فریبا با تکیه بر جسارت او برای حل مشکلات زندگی در شرایطی که شوهرش روی تخت بیمارستان است، سرآغاز سیر افشاگری این شخصیت است که این مسیر میتوانست عمق و بسط بیشتری پیدا کند. اما چه بسا عبور عجلهای از کنار برخی از این موقعیتها و وارد نشدن به لایههای درونیتر موقعیت، آن را ناکامل جلوه میدهد...
براي نشان دادن رنج هاي يك زن نمي شود كه منطق را فراموش كرد. ساره بيات در نقش فريبا بسيار خوب ظاهر شده است. اما مشكل از آنجايي آغاز مي شود كه چهره و گريم او براي اين نقش مناسب نيستند. چهره بيات بسيار شيك تر از يك زن جنوب شهري با سابقه يي خراب است. عباس رافعي هنوز با نگاه و ديدگاهي قديمي تنها قصد بيانيه صادركردن دارد و اين قضيه در فرمش هم متجلي شده است. با اين نگاه و ديدگاه نمي شود يك فيلم خوب ساخت.
براي نشان دادن رنج هاي يك زن نمي شود كه منطق را فراموش كرد. ساره بيات در نقش فريبا بسيار خوب ظاهر شده است. اما مشكل از آنجايي آغاز مي شود كه چهره و گريم او براي اين نقش مناسب نيستند. چهره بيات بسيار شيك تر از يك زن جنوب شهري با سابقه يي خراب است. عباس رافعي هنوز با نگاه و ديدگاهي قديمي تنها قصد بيانيه صادركردن دارد و اين قضيه در فرمش هم متجلي شده است. با اين نگاه و ديدگاه نمي شود يك فيلم خوب ساخت ...