کمالی (رضا عطاران) یک فرد بازاری سنتی است که بعد از فوت همسرش (پانتهآ بهرام) قبری دو طبقه خریداری میکند تا بعد از مرگ در کنار همسرش به خاک سپرده شود. اما پس از مدتی که سر مزار میرود متوجه میشود مردی غریبه به نام محتشم (پیمان قاسم خانی) در طبقه بالایی دفن شده است...
«کمال تبریزی» کار حرفهای را خوب میفهمد. برای همین است که خودش یک تنه فیلمنامه، کارگردانی، تدوین، انتخاب بازیگران و تهیه را به عهده نمیگیرد و با اینکه در تمامی آنها تبحر کافی دارد، ساخت فیلم را با افراد حرفهای تقسیم میکند. «طبقه حساس» یک فیلم متمایل به ژانرهای کمدی سیاه و کمدی موقعیت با برونمایهای از طنز است که در لایه درونی رویکردی نقادانه نسبت به مسائل اجتماعی و سیاسی در پیش گرفته است. پیمان قاسمخانی در فیلمنامه با هوشیاری از لایه بیرونی فیلم به عنوان کالبدی مناسب برای پوشش لایه درونی سود جسته است. ارتباط سکانسها با نمایش نوشتههای روی سنگ قبر و یا با اسکرین شاتهایی از لحظه پایانی هر سکانس صورت میگیرد که موسیقی بسیار ساده و هماهنگ موجود بر روی آنها به هر چه دلپذیر شدن فیلم کمک کرده است. در اینکه کمال تبریزی فضاهای نمایشی خوبی خلق میکند شکی نیست؛ اما اوج هنر وی در همین ایدههای فرانمایشی مخصوص به خود است. از دیگر نکات مثبت فیلم میتوان به بازی بسیار تحسین برانگیز رضا عطاران و لوکیشنهایی که همگام با فضای داستان به خوبی تعریف شدهاند، اشاره کرد.
از معدود نکات منفی فیلم، پرداخت نا کامل برخی از کاراکترهای فرعی و همچنین ویرایش آماتوری عکسهای چین است که توی ذوق میزند.
تبریزی نشان داده است که سینما به عنوان یک رسانه پرقدرت فقط کنار هم قرار دادن بازی چند بازیگر بر اساس یک فیلمنامه مشخص (و بعضا ...
کمالی (رضا عطاران) یک فرد بازاری سنتی است که بعد از فوت همسرش (پانتهآ بهرام) قبری دو طبقه خریداری میکند تا بعد از مرگ در کنار همسرش به خاک سپرده شود. اما پس از مدتی که سر مزار میرود متوجه میشود مردی غریبه به نام محتشم (پیمان قاسم خانی) در طبقه بالایی دفن شده است...
«کمال تبریزی» کار حرفهای را خوب میفهمد. برای همین است که خودش یک تنه فیلمنامه، کارگردانی، تدوین، انتخاب بازیگران و تهیه را به عهده ...
فیلم کوتاه نود دقیقه ای و اضافه ! - نقدی بر فیلم طبقه ...
"طبقه حساس"، فیلم کوتاهی نهایتا سی دقیقه ای است که به سبب عدم حذف اضافاتی که می بایست در اتاق تدوین حذف می گشت، ظاهرا به فیلم بلندی نود دقیقه ای مبدل گشته، آن هم در حالی که عملا دو سوم زمانش اضافی است و مرده. آری ! با فیلمی مواجهیم که موقعیت مرکزی اش همان تک موقعیت کل فیلم است و فیلم، تماما نان همان تک موقعیت را می خورد اما با وجود حداکثر ارتزاقش از آن موقعیت، نهایتا بیست تا سی دقیقه فیلم است و باقی اش، ترکیبی است از هذیان یک ذهن مالیخولیایی (و نه یک دنیای ذهنی هدفمند) و عرفان وارداتی بیرون از فیلم و شوخی های ورشکسته ی بی ارتباط با درام فیلم و گاها مبتذل. بارزترین خصوصیت فیلم هایی نظیر "طبقه حساس"، طرح انبوهی از سئوالات بی پاسخ در ذهن مخاطب است که برای رفع و رجوع آنها باید رو آورد به تاویل و ...
"طبقه حساس"، فیلم کوتاهی نهایتا سی دقیقه ای است که به سبب عدم حذف اضافاتی که می بایست در اتاق تدوین حذف می گشت، ظاهرا به فیلم بلندی نود دقیقه ای مبدل گشته، آن هم در حالی که عملا دو سوم زمانش اضافی است و مرده. آری ! با فیلمی مواجهیم که موقعیت مرکزی اش همان تک موقعیت کل فیلم است و فیلم، تماما نان همان تک موقعیت را می خورد اما با وجود حداکثر ارتزاقش از آن موقعیت، نهایتا بیست تا سی دقیقه فیلم است و باقی ...
تراژدیِ عطارانِ پارچه فروش!
سینماگران علاقمند به گونه طنز شیوه های مختلفی را برای ساخت آثار نمایشی در این گونه به کار می گیرند. برخی به سراغ خلق فضایی عجیب و مناسباتی غیر معمول می روند. می توان «ابوالحسن داوودی» را از زمره این کارگردان ها مثال زد. برخی دیگر با قرار دادن شخصیت های طناز در فیلم، دیالوگ های خنده دار و فکاهه را از زبان آنها بیان می کنند. مسعود ده نمکی نمونه ای مثال زدنی از چنین کارگردان هایی است. ساخته های کمال تبریزی هم نشان می دهد او جزو کارگردان هایی است که به دنبال ایجاد یک موقعیت عجیب و خاص و قرار دادن شخصیت محوری خود در این موقعیت است. در فیلم «مارمولک» مخاطب با شخصیتی خلافکار مواجهه است که در موقعیتی غیر منتظره لباس یک روحانی را بر تن می کند. در فیلم اکران نشده «خیابان های آرام»، شهری فرضی به تصویر کشیده ...
سینماگران علاقمند به گونه طنز شیوه های مختلفی را برای ساخت آثار نمایشی در این گونه به کار می گیرند. برخی به سراغ خلق فضایی عجیب و مناسباتی غیر معمول می روند. می توان «ابوالحسن داوودی» را از زمره این کارگردان ها مثال زد. برخی دیگر با قرار دادن شخصیت های طناز در فیلم، دیالوگ های خنده دار و فکاهه را از زبان آنها بیان می کنند. مسعود ده نمکی نمونه ای مثال زدنی از چنین کارگردان هایی است. ساخته های کمال تبریزی ...
افتضاح ترین فیلمی بود که تو تمام زندگیم دیدم.
بازی های چیپ
روند سردرگم کننده فیلم و خراب کردن پیامی که میشد برسونن با جلوه های سطح پایین. فکر میکردم حتی ۱ میلیونم نفروخته باشه...
ای بابا. تو حتما از فیلم چیزی سردر نیاوردی که اینو میگی. حتما باید داخل همه فیلم های طنز موسیقی باشه🥺 تا همه مردم نظر مثبت بدن. فیلم می خواست به ما نشان بدهد که هر طنزی، طنز نیست.
0
۱
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۲۷ بهمن ۱۳۹۵
یوی ازمزخرفترین فیلمای کمال تبریزی بود با فیلنامع ضعیف و بازی های بسیارضعیف درتعجبم رضا عطاران چطور واسه این فیلم سیمرغ گرفت تو فیلم نهنگ عنبر باید سیمرغ میگرفت نه این فیلم که هیچی نداشت
۱
۱
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۲۲ مهر ۱۳۹۵
اخه ساناز جان شما کارگردان فیلم رو هم نمیشناسی،اونوقت در مورد این کار بینظیر نظر میدی.اخراجی ها ببینین بهتر تا یک کمدی سیاه بینظیر
۵
۱
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۷ مهر ۱۳۹۵
اولا که با نظر علیرضا فنایی بسیار موافقم
دوما چیزی که تو جامعه ما زیاده تعصب یاغیرت نیست که اگه بود اینقد بی حیایی زن ها و مردها وجود نداشت
۵
۳
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۲ مهر ۱۳۹۵
واااااااااااااااااای خیلی مضخرفه متاسفم برای رضاعطاران که همچین فیلمی میسازه وقتی طرفدارای این فیلمودیدم مردم خیلی چرته متاسفم برای خودم که یکی ازبهترین بازیگرای کشورم اقای رضاعطاران که همچین فیلمی میسازه خواستم به طرفدارای طبقه ی حساس بگم [...]
۱
۷
پاسخ
گزارش تخلف
۸ سال پیش
۳۱ شهریور ۱۳۹۵
فیلم زیبایی بود. بعد از این دیگه تبریزی فیلم خوبی نساخت
متاسفانه خیلی ها تا عطاران رو میبینند توقع دارند که از خنده ریسه برند ولی خود پیمان قاسم خانی گفت که این فیلم قرار نبوده کمدی باشه چون در ابتدا هم قرار بود پرویز پرستویی بازی کنه که نتوانست در این فیلم حضور داشته باشه
۵
۲
پاسخ
گزارش تخلف
۹ سال پیش
۷ اسفند ۱۳۹۴
توی سینما به قدری حالم بد شده بود که دلم برای پول بلیطم سوخت . فیلم هر چند وقت قبریو با یه جمله نشون میده که بیشتر شبیه به فحشه تا اینکه بخوای مثلا از اون تاثیر بگیر و یه حرکتی شبیه به تیک داره شخصیت عطاران که اونم روی اعصابه و کلا یکی از بدترن فیلمهای عمرم با ساختاری عقب مونده
۷
۷
پاسخ
گزارش تخلف
۹ سال پیش
۶ بهمن ۱۳۹۴
به نام پروردگار بخشنده مهربان وقتی از اسمون باران می باره هر جوی ابی به اندازه ی ظرفیتش از اون بهره می بره واین فیلم جدای از موضوع ظاهریش در باطن مفهوم وروح عمیقی داشت واصلا این فیلم برخلاف نظر دوستان وظاهرش غفلت وبی غیرتی مردها در زندگی ونتیجه ی جبران نا پذیراون رو به تصویر می کشید .
0
۳
پاسخ
گزارش تخلف
۹ سال پیش
۲۸ دی ۱۳۹۴
بهترین سکانس فیلم سکانس آخرشه که اصلن کمدی نیست و کاملن جدی و واقعیه . این سکانس با وجدان مردان با وجدان کار داره با کوتاهی عمر با بی وفایی دنیا با اینکه هر لحظه که ما در غفلت خوشگذرانی و عیاشی و ولنگاری هامون غرقیم این احتمال هست که نزدیکترین کسامونو برای ابد از دست بدیم و بعدش تنها کاری که ازمون ساختس غصه خوردن و حسرت کشیدن و ای کاش ای کاش کردنه . ای کاش که بیشتر به همسرمون توجه می کردیم ای کاش بیشتر باهاش مهربون بودیم ولی فایده نداره تنها چاره کار همونی میشه که سکانس آخر نشون میده خوابیدن داخل گور و بیان دلتنگی ها مون . سکانس آخر فیلم بدجوری من رو تحت تاثیر قرار دارد و خیلی دل انگیز و غم انگیز بود برای اونایی که این شرایط رو درک میکنن .
۸
0
پاسخ
گزارش تخلف
۹ سال پیش
۱۷ خرداد ۱۳۹۴
خیلی ابتدایی بود
۵
۶
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۲۴ اسفند ۱۳۹۳
فقط كمدى بود و نقطه قوتش رضا عطاران بود.
۴
۶
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۲ اسفند ۱۳۹۳
فيلم خوبي نبود اما ميشد ازش لذت برد
۹
۵
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۳ دی ۱۳۹۳
این فیلم در مورد تعصبات بی مورد هست..ولی نباید بهونه ای برای تمسخر غیرت باشه.
غیرت خیلی هم خوبه. و باید باشه
در کل فیلم متوسطی بود
۸
۱۲
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۱۲ آذر ۱۳۹۳
عالی......مسخره کردن تعصبات احمقانه مردای ایرانی [...]
۲۰
۴
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۲۲ آبان ۱۳۹۳
خنده دار بود و پیام خاصی نداشت
۷
۸
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۱۶ آبان ۱۳۹۳
جالبه
۸
۲
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۱۵ آبان ۱۳۹۳
دوستم بهم بیشنهاد داد ببینمش عادل جان خیلی خوب بود .مرسی
۵
۶
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۱۴ آبان ۱۳۹۳
به نظرم فیلم خوبی بود ، قرار هم نبوده که خنده دار باشه ، بیشتر آدمو به فکر میبرد که مردی که زنش رووقتی زنده هست و پیششه بهش محل نمیزاره ، ببینین واسه مرده اش چیکار میکنه . تعصب بیجا...
۱۶
۵
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۲ آبان ۱۳۹۳
حظی وافر بردم.
سپاس
۱۰
۳
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۲۱ مهر ۱۳۹۳
اين كجا مارمولك كجا واقعا نميدونم اين سوژه ها را از كجا ميارند شايدم اين يه طعنه اي به متعصباي غيرتي باشه
۶
۹
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۱۶ مهر ۱۳۹۳
واقعا بعد از دیدن این فیلم نا امید شدم.هم از بهترین نویسنده طنز ایران یعنی پیمان قاسم خانی و هم آقای تبریزی.البته فیلم بدی نبود و صحنه های کمیک خوبی داشت ولی به هیچ وجه درحد انتظار نبودش وحس یه فیلم تلویزیونی رو داشت تا سینمایی.در ضمن بازی آقای عطاران به هیچ وجه در حد سیمرغ نبود
۱۱
۱۴
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۵ مهر ۱۳۹۳
فیلم خوبی بود. فوق العاده نبود ولی خوب بود. به نکات ظریفی در مورد مردهایی که تعصب رو با غیرت اشتباه میگیرن اشاره داشت. مثلا وقتی داشت برای سنگ قبر خانومش دنبال شعر میگشت. شوخی با دوستهاش تو مراسم هفتم هم که دیگه...
کلا خوب بود.
۸
۹
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۳ مهر ۱۳۹۳
اصلا فیلم خوبی نبود..از اقای کمال تبریزی بعد از ساختن فیلم عالی مثل مارمولک ، بعید بود یه همچین کار ضعیفی بسازه...مارمولک واقعا محشر بود
۱۱
۱۵
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۱ مهر ۱۳۹۳
مزخرف ترین فیلمی بود که تو زندگیم دیدم
۹
۲۶
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۳۱ شهریور ۱۳۹۳
فيلم بسيار خوبي بود. حتما ببينيد . واقعا كارهاي آقاي تبريزي و عطاران ديدن داره . گذشته از طنز حرف توش زياد بود
۲۰
۸
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۳۰ شهریور ۱۳۹۳
من که کیف کردم
۱۵
۵
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۲۸ شهریور ۱۳۹۳
خواهشا به محتواى فيلم بيشتر توجه كنين و جوگير بازيگرايى مثل عطاران نشيد سوژه بى ارزش تر از اين بود كه بخواد به يك فيلم تبديل بشه
۳
۲۲
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۲۶ شهریور ۱۳۹۳
تمام فیلم مسخره کردن اسلام ومسلمین بود،زن آقای کمالی روفقط یه آشپز وبدبخت ومطیع دستورات شوهرش نشون داده دختراشو آدمهایی نشون داده که برعکس پدرشون بی قید هستن وپدر تعصب بیجاداره...واقعا متاسفم برای کسانی که اسلام رودرهمین حدمیبینن واقعا متاسفم
۸
۳۶
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۲۲ شهریور ۱۳۹۳
واقعا باعث تعجبه که عده ای فکر می کنن این فیلم درباره ی "غیرت" ساخته شده!! تمام تلاش فیلم در واقع بر اینه که نشون بده "تعصب" چیز بدیه، نه غیرت. همه می دونیم که زمانی که غیرت انسان پاش رو از حدود شرعی فراتر میذاره، در واقع تعصب میورزه، نه غیرت. نقش اول فیلم، حاج آقا کمالی در واقع یک فرد متعصب بود نه غیور!! مشکل بسیار بزرگی که متاسفانه در کشور ما بسیار باهاش رو به رو هستیم. نمونش همین خانواده هایی که به زور دخترهاشون رو وادارو به پوشیدن چادر میکنن و فکر می کنن که حجاب فقط و فقط با پوشیدن چادر به دست میاد. تعصب در واقع یک بیماریه. در فیلم میبینیم که تعصب چه به روز انسان میاره!! نقش اول فیلم انگار تبدیل به یک هیولا شده بود!!
تعجب می کنم از کسایی که فکر می کنن این فیلم در مذمت "غیرت" ساخته شده. (به سکانسی که روحانی داخل فیلم به حاج آقا کمالی میگوید: غیرتت را جای درست خرج کن توجه کنید!)
تعصب حاج آقا کمالی مهربان و مذهبی و خانواده دوست را به جایی می رساند که حاضر می شود برای تلافی اتفاقی که برای همسرش افتاده، زن مرد متوفی را برای خود صیغه کند.
فیلم بسیار خوبی بود.
۲۸
۴
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۲۱ شهریور ۱۳۹۳
نه بازی عطاران خوب بود و نه فیلم و نه فیلم نامه!
کم کم دارم از پیمان قاسم خانی میترسم...فقط همین!
اینکه داره از بیرون خط میگیره یا خودش به چنین خزعبلاتی دست پیدا کرده رو فقط خودش میتونه جواب بده!
چجوری این فیلم کاندید بهترین فیلم نامه شده؟
یکم راجع به فیلم صحبت کنیم. یه اقای پولدار..یه حاجی بازاری..و طبق معمول یه آدم ریاکار جانماز آب بکش که آدم رو یاد نقشهای تکراری شریفی نیا میندازه ، زنش میمیره. زنی که مظهر پاکی و وفاداریه . انقدر پاک و زحمت کش که حتی با بیشترین بی توجهی های شوهرش هم صدا از نداش در نمیاد و البته توی بهشت هم دستکش آشپزخونه دستشه . انگار که این دست کشها جزیی از وجودش شده . ( جزیی از نگاه فمینیستی کارگردان روشنفکرنما)
این خانم رو در یک قبر دو طبقه به خاک میسپرن .حالا این قبر دو طبقه به دو نفر فروخته شده . و البته شوخی با قبر و مرده و میت که دیگه داره فوق تکراری و حال به هم زن میشه....!!!
پانته آ بهرام با یه نقش کوچیک و مبهم نقش این زن رو بازی میکنه . البته به جز اون بهاره رهنما با تیپ جلف همیشگی ، محمد رضا فروتن با بازی بی روح و تن صدای یکنواخت و خواب آورهمیشگی که اصلا قیافه و نحوه حرف زدنش به یه آخوند نمیخوره و فورا تو ذوق میزنه و البته خود نویسنده فیلم نامه یعنی جناب قاسم خانی هم نقشهای کوچیک ، بی محتوا و ناتمومی دارن.
بحث فیلم بر سر غیرته .
در یک سکانس فیلم حین صحبت رضا عطاران و فروتن ، ( که البته باید بگم اگه اون سکانس حذف میشد هیچ چیزی از فیلم کم نمیشد ، و فقط به دو دلیل این سکانس گذاشته شد . اولا امامزاده نشون دادن اون آخوند و گرفتن مجوز برای پخش فیلم و ثانیا این که رضا عطاران بگه که چقدر مذهبیه.) در جایی رضا عطاران میگه : حاج آقا من تمام خمس و زکاتم رو دادم و حتی کفاره هامو...
با این دیالوگ به بیننده میفهمونه که چقدر خر مقدسه!
حالا این آقای به اصطلاح مذهبی و غیرتی کارها و رفتارهایی از خودش نشون میده که قابل هضم نیست .
خنده شدید توی مراسم ختم رفتن به چین و زنان چینی و .... و البته پیشنهاد صیغه !
دیدن این فرد با این خلق و خو چه چیچیزی رو به بیننده القا میکنه؟
بهاره رهنما هنوز ده روز نیست که شوهرش مرده . رفتارش با رضا عطاران و کافی شاپ رفتنشون و شکلات خوردن پذیرفتن صیغه شدن و چادر سرکردن و سر قرار اومدن و....( یعنی به آخر کثافت کاری و سطل زباله بودن مغز نویسنده میشه پی برد!)
دیالوگ تکراری دختر خونواده که میگه : حیف که اسلام دست و پای منو بسته آدم رو یاد فیلم مارمولک به نویسندگی همین نویسنده و همین کارگردان میندازه .
کلمه \" وحشی\" وقتی از دهن پیمان قاسم خانی که توی کفن پیچیده شده در میاد بیننده رو یاد فیلم سن پطرزبورگ میندازه . که اونجا هم با همون لحن و صدا چندین بار گفته شد . فیلم سن پطرزبورگ با اون عقاب دوسرش چی میخواست بگه؟
تکرار این دیالوگ ها انگار یه رشته از افکار رو توی ذهن مخاطب کنار هم میچینه و به نظر من هدف کارگردان و نویسنده هم همینه.
فیلم طنز نیست . چون اصلا به جز دو سه مورد طنزی توش نداره . اما به شدت محتوا محوره .
واقعا این فیلم چی میخواد بگه؟
غیرت بده؟ غیرت دیگه قدیمی شده؟ کسایی که غیریتن ، خانم باز و بی وفا هستن ( مانند نقش اول فیلم ،اونقدر تو فکر زن چینی بود که حتی حوری ها و البته غلمان بهشتی رو هم به شکل چینی ها میدید)؟ اسلام دست و پای ما رو بسته؟ اگه به یه زن بگی موهاتو بپوشون چون یکی از اهداف انقلاب همین بوده( حجاب) ، اون زن باید بگه تازگیا با من بد حرف میزنی؟
نقش وزارت ارشاد این وسط چیه؟ وقتی رضا عطاران چندین و چند بار توی فیلم حین صحبت از زن خودش و مرد غریبه که طبقه بالای قبر خاک شده، دستاش رو روی هم فشار میده و تو هم فرو میکنه، مسولین هیچ حس لودگی و بیشرمی بهشون دست نمیده؟
و البته باز هم تکرار میکنم....دارم از قاسم خانی میترسم...فقط همین!!!!
۳۱
۴۹
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۱۹ شهریور ۱۳۹۳
من نمیدونم چه توقعی از یک فیلم خوب دارید ؟؟
فیلم بسیار خوبی بود .. هم اینکه در عرصه فیلم طنز ایرانی کلیشه ای نبود مسخره بازی ها و لودگی های فیلم های اتوبوسی امروزی رو نداشت یعنی چیزی برای گفتن داشت
بازی شاهکار آقای عطاران و قاسم خانی و بهاره رهنما ستودنی بود ..صحنه آخر فیلم به زیبایی هرچه ممکن تصویربرداری و افکت داده شده بود تا باشد از این فیلم ها .. دست مریزاد
۱۷
۱۵
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۱۹ شهریور ۱۳۹۳
من که از شهر موش ها و کلاشینکف بیشتر پسند کردم
۱۰
۶
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۱۸ شهریور ۱۳۹۳
نه واقعااین چه فیلمی بود؟!!!! از تبریزی بعید بود. مارمولک کجا طبقه حساس کجا... از کارگردانی با این اسم و رسم بعید بود که فیلمش انقدر پوشالی باشه
۱۴
۱۸
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۱۷ شهریور ۱۳۹۳
به نطرم کلا فیلم خوبی نبود.البته می شه گفت اصلا فیلم نبود چند تا ایده ی نرسیده و کار نشده شده بود کلا فیلم نامه تماشگر بین کمدی و جدی می مونه.شخصیت ها جانیفتاده بودن و تیپ بودن حتی شخصیت اول فیلم.نقش دختر ها داماد ها عمه اصلا معلوم نبود به نطرم این فیلم فقط به خاطر اسم های که روی پوستر امده بودن جلب توجه کرد.در کل فیلم فقط یه حرف داره و اون رو یک ساعت و نیم طول می ده
۱۵
۹
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۱۶ شهریور ۱۳۹۳
عالی بود و خیلی خنده دار حتماً ببینید
۲۰
۲۰
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۱۶ شهریور ۱۳۹۳
عالی بود و خیلی خنده دار حتماً ببینید
۱۹
۱۳
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۱۶ شهریور ۱۳۹۳
عالی بود خیلی خیلی خوب خنده دار
حتماً ببینید
۱۵
۱۴
پاسخ
گزارش تخلف
۱۰ سال پیش
۳ شهریور ۱۳۹۳
از خط ویژه خیلی قشنگتره...اگر قبول دارید امتیاز مثبت بدید