یک نبرد پس از دیگری با پیشنمایش ۲.۵ میلیون دلاری اکران خود را آغاز کرد
.jpg?w=1200&q=75)
براساس منابع نزدیک به پروژه، پیشنمایشهای «یک نبرد پس از دیگری» (One Battle After Another) در ۳۲۰۰ سالن سینما آغاز شد، حدود ۲.۵ میلیون دلار فروش داشت. این رقم تقریباً برابر با پیشنمایش فیلم قبلی دیکاپریو، «قاتلان ماه گل» (Killers of the Flower Moon) است که در اولین شب پیشنمایش ۲.۶ میلیون دلار فروخت و جمعه آن به ۹.۴ میلیون دلار و سه روز نخست به ۲۳.۲ میلیون دلار رسید. تفاوت قابل توجه این است که فیلم جدید کوتاهتر است و مدت زمان آن ۲ ساعت و ۴۱ دقیقه است، در حالیکه نسخه مارتین اسکورسیزی سه ساعت و ۲۶ دقیقه بود.
اگرچه پیشنمایشهای فیلم اندکی کمتر از «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته کوئنتین تارانتینو با بازی دیکاپریو است که در سال ۲۰۱۹ در اولین پیشنمایش ۵.۸ میلیون دلار فروش داشت، اما این فیلم نیز امیدهای بالایی برای شروع قوی در باکسآفیس دارد.
نمره مخاطبان در Rotten Tomatoes برای «یک نبرد پس از دیگری» 98 درصد است؛ رقمی بالاتر از آثار محبوب دیکاپریو مانند «جدامانده» (۸۴٪)، «قاتلان ماه گل» (۸۴٪)، «گرگ وال استریت» (۸۳٪) و حتی «روزی روزگاری در هالیوود» (۷۰٪). همچنین، در میان آثار اندرسن، این فیلم بالاتر از «لیکریش پیتزا» (۶۵٪) و کمی بالاتر از «خون به پا خواهد شد» (۸۶٪) قرار دارد.
با هزینه تولید ۱۳۰ تا ۱۴۰ میلیون دلاری، انتظار میرود «یک نبرد پس از دیگری» فروش داخلی در حدود ۲۰ میلیون دلار داشته باشد. موفقیت این فیلم در آخر هفته پیش رو، پیروزی برای آثار سینمایی اورجینال در عصر پلتفرمهای استریم محسوب خواهد شد.