جاهطلبی مهدویان و انتخاب اشتباه

فیلم مهدویان در نوع خودش با جسارت و جاهطلب است. در بین فیلمهای دو سال گذشته او " مرد بازنده " از همه جلوتر است. انتخاب نماها و حرکت دوربین تمام بجا و درست است و این بار هم تکنیک خوب مهدویان در فیلم دیده میشد و حتی به جرات میشود گفت که نسبت به سالهای اخیر خود به بلوغ و تکامل رسیده است. اما هنوز هم این فیلم دو ایراد اساسی دارد؛ اول، دو سه باگ عجیب فیلمامهای که نادیده گرفتنشان بسیار سخت است و دوم و مهمتر از همه نقش احمد برای جواد عزتی که هر چه فیلم جلوتر میرود با اون همخوانی ندارد. احمد کارآگاهی است که درگیر پرونده قتل مهمی میشود و همزمان با آن با مشکلات فرزندانش دست و پنجه نرم میکند. این را هم باید اضافه کرد که فیلم گاها از مسیر خود خارج میشود و به بیراهه میرود. در نهایت هنوز هم میتوان به آثار شخصی همچون، محمد حسین مهدویان امیدوار بود چرا که دغدغهاش در چند سال گذشته فقط و فقط سینما بوده است.