اپلیکیشن سوپر تونز؛ گام تازه در مسیر پلتفرمسازی برای انیمیشن کودک

لندن – آوریل ۲۰۲۵ | کمپانی بریتانیایی Kedoo Entertainment با هدف گسترش حضور خود در عرصه محتوای کودک، اپلیکیشن جدید Super Toons را راهاندازی کرده، دو قرارداد مهم در حوزه کانالهای FAST منعقد کرده و دو فصل نخست سریال انیمیشنی Gormiti را از شرکت DeAPlaneta خریداری کرده است.
اپلیکیشن Super Toons که از این پس برای دانلود در دسترس قرار دارد، با اشتراک ماهانه ۹۹ پنی (۱.۲۹ دلار) یا سالانه ۹.۹۹ پوند عرضه شده و میزبان برنامههایی محبوب از جمله Angry Birds، Masha and the Bear، Booba، Pororo the Little Penguin، Om Nom Stories و Mighty Mike خواهد بود. این اپ، ادامهای از شبکه موفق Super Toons TV در یوتیوب است که مجموعاً بیش از ۲۰ میلیون مشترک دارد.
در ادامه توسعه پلتفرمهای دیجیتال، کانال Super Toons TV که از سال ۲۰۲۰ از طریق Samsung TV Plus پخش میشود، اکنون با دو برند مطرح دیگر نیز وارد همکاری شده است. تلویزیونهای TCL پخش جهانی Super Toons TV و Toon Mania را از طریق TCL Channel ممکن خواهند کرد و همچنین Xiaomi نیز این کانال را در پلتفرم Xiaomi TV+ برای کشورهای اروپایی از جمله بریتانیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا و ایتالیا پخش خواهد کرد.
مجموعه انیمیشنی Gormiti نیز از ماه جاری روی بیشتر پلتفرمهای کدو در دسترس قرار خواهد گرفت. این سریال ماجراجویانه که براساس برند محبوب اسباببازیهای ایتالیایی ساخته شده، داستان چهار کودک به نامهای ریف، آیکور، ترک و اِن را روایت میکند که در جریان کشف یک قلعه باستانی، باید نیروهای جادویی را فراگرفته و برای مبارزه با اهریمنان، موجودات افسانهای گورمیتی را احضار کنند.
اولیویه برنارد، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی کدو، در اینباره گفت:
«راهاندازی اپ Super Toons و توسعه کانالهای FAST به ما این امکان را میدهد که به مخاطبان بیشتری در سراسر جهان دست پیدا کنیم و برندهایی مانند Booba را بیش از پیش تقویت کنیم. هدف ما ایجاد محیطی امن، آموزنده و سرگرمکننده برای کودکان و خانوادهها در فضای دیجیتال است.»
کدو اینترتینمنت پیش از این نیز با برند محبوب Booba در یوتیوب به شهرت رسیده بود؛ برندی که اکنون بیش از ۱۹ میلیون دنبالکننده دارد و محتوای آن در شبکهها و پلتفرمهای مختلف بینالمللی به فروش رسیده است.