جستجو در سایت

1404/07/30 21:48

تد ساراندوس: موفقیت KPop Demon Hunters تغییری در استراتژی اکران سینمایی نتفلیکس ایجاد نمی‌کند

تد ساراندوس: موفقیت KPop Demon Hunters تغییری در استراتژی اکران سینمایی نتفلیکس ایجاد نمی‌کند
با وجود استقبال گسترده از انیمیشن «شکارچیان شیاطین کی‌پاپ» و بازگشت آن به سینماها برای نمایش محدود، تد ساراندوس، مدیرعامل نتفلیکس، تأکید کرد که این موفقیت، تغییری در اولویت اصلی این سرویس یعنی پخش مستقیم بر بستر استریم، ایجاد نخواهد کرد.
به گزارش سلام سینما

در جلسه گزارش درآمد سه‌ماهه نتفلیکس، ساراندوس اعلام کرد که «شکارچیان شیاطین کی‌پاپ» (KPop Demon Hunters) با موفقیت در سینماها روبه‌رو شد و در نخستین نمایش محدود دو روزه در اوت حدود ۱۸ میلیون دلار فروش داشت، اما این موفقیت دلیلی برای تغییر سیاست اکران فیلم‌ها به شکل گسترده در سینماها نیست. نتفلیکس همچنان اکثر آثار خود را مستقیماً بر بستر استریم منتشر خواهد کرد و تنها برخی استثناها مانند «فرانکنشتاین» (Frankenstein) اثر گیرمو دل ‌تورو اکران محدود سینمایی خواهند داشت.

ساراندوس توضیح داد: «موفقیت شکارچیان شیاطین کی‌پاپ به دلیل پخش اولیه در نتفلیکس بود. طرفداران مشتاق که فیلم را بارها تماشا کرده و موتور پیشنهاد نتفلیکس را فعال کردند و فیلم در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد؛ چنین موفقیتی در جای دیگری ممکن نبود.»

انیمیشن مورد بحث قرار است در آخر هفته هالووین با نسخه هم‌خوانی به سینماها بازگردد و صدها نمایش فروش رفته، با طرفدارانی که به شکل شخصیت‌های Huntr/x لباس پوشیده‌اند، از پیش ثبت شده است،.

ساراندوس این اکران محدود را فرصتی برای تعامل با طرفداران و تقویت جامعه پرشور فیلم دانست، اما تأکید کرد که نتفلیکس قصد ندارد تغییر کلی در استراتژی پخش خود ایجاد کند.

همچنین AMC، بزرگ‌ترین زنجیره سینمایی جهان، اعلام کرد که فیلم را در ۴۰۰ سالن خود نمایش خواهد داد؛ گامی مهم در نزدیکی همکاری با نتفلیکس که در سال‌های اخیر روابط تجاری محدودی داشته است. مذاکرات برای فرصت‌های همکاری بیشتر در جریان است، اما جزئیات بیشتری منتشر نشده است.


اخبار مرتبط
ارسال دیدگاه
captcha image: enter the code displayed in the image