رویداد تعاملی The Traitors افتتاح شد؛شرکت در یک بازی زنده با طعم خیانت

تجربه زنده و تعاملی «The Traitors: Live Experience» که برگرفته از رئالیتیشوی محبوب «خیانتکاران» (The Traitors) است، در منطقه کاونت گاردن لندن آغاز به کار کرد. این رویداد که توسط شرکتهای Immersive Everywhere، Cuffe & Taylor و Global Creative و تحت لیسانس All3Media Intl. تولید شده، به مخاطبان این فرصت را میدهد تا در فضایی مرموز و شبیه به قلعههای اسکاتلندی، وارد بازی پیچیدهای از خیانت و فریب شوند.
برنامه تلویزیونی «خیانتکاران» که اولین بار در هلند در سال ۲۰۲۱ پخش شد، تاکنون در بیش از ۳۰ کشور اقتباس شده و نسخه آمریکایی آن برای پلتفرم Peacock موفق به کسب دو جایزه امی شده است. اکنون این موفقیت به تجربهای زنده و تعاملی تبدیل شده که مخاطبان را به دل بازیای پر از دسیسه، دروغ و قتل میبرد.
در ابتدای این تجربه، شرکتکنندگان در قالب گروههایی وارد فضایی رازآلود میشوند و با انجام مأموریتهایی سعی در افزایش صندوق طلای گروه دارند. اما بهزودی شب فرا میرسد و با انتخاب چند نفر به عنوان خیانتکاران، بازی رنگ و بوی دیگری به خود میگیرد؛ جایی که شرکتکنندگان باید با مهارتهای فریب و استدلال، دیگران را قانع کنند که به گروه خیانتکاران تعلق ندارند.
یکی از نکات جالب این تجربه، طراحی فضایی شبیه به دکور نسخههای تلویزیونی است؛ از میز گرد معروف تا اتاقهایی با دیوارهای چوبی و نورپردازی وهمآلود. حتی جزئیاتی مانند کوکتلهایی با نامهای الهامگرفته از قتل و خیانت در بار Cloak & Dagger نیز به این حس و حال دامن میزنند.
نقطه اوج این تجربه، زمانی است که خیانتکاران در خفا یک عضو وفادار را به قتل میرسانند و سپس همه شرکتکنندگان باید در جلسات چالشی، با استدلال و جدال کلامی تلاش کنند تا خیانتکاران را شناسایی و تبعید کنند. لحظاتی پر از هیجان، درگیریهای احساسی و گاه بروز واکنشهایی طنزآلود و غیرمنتظره که فضای بازی را به یک تراژدی-کمدی واقعی تبدیل میکند.
بلیتهای این تجربه از ۲۹.۵۰ پوند (۳۹.۱۰ دلار) برای زمانهای کمترافیک تا ۴۷.۵۰ پوند (۶۲.۹۵ دلار) در بازههای زمانی پرمخاطب قیمتگذاری شده و توصیه شده است شرکتکنندگان «عبای مخصوص خیانت» خود را همراه بیاورند.
منبع: variety