جستجو در سایت

1404/03/20 09:30

پاریس هیلتون با «نماد جاودانه» به سینماها بازمی‌گردد

پاریس هیلتون با «نماد جاودانه» به سینماها بازمی‌گردد
پاریس هیلتون، آیکون فرهنگ پاپ و کارآفرین شناخته‌شده، با همکاری کمپانی رسانه‌ای خود مستند بلند «نماد جاودانه» را معرفی کرد.
به گزارش سلام سینما

پاریس هیلتون، چهره تأثیرگذار دنیای سرگرمی، موسیقی و کارآفرینی، با کمپانی رسانه‌ای خود «11:11 Media» از مستند بلند و موسیقایی «نماد جاودانه» ( Infinite Icon) خبر داد؛ اثری که قرار است در اوایل سال ۲۰۲۶ به‌صورت جهانی در سینماها اکران شود.

این فیلم که فراتر از یک کنسرت‌فیلم ساده توصیف شده، داستان ساخت دومین آلبوم هیلتون به همین نام را روایت می‌کند و نگاهی عمیق و شخصی به جایگاه موسیقی در مسیر زندگی و بازآفرینی حرفه‌ای او دارد. «نماد جاودانه» در پنج فصل داستانی روایت می‌شود و با ترکیبی از اجراهای زنده، ویدیوهای دیده‌نشده خانگی، پشت‌صحنه‌ها، تصاویر آرشیوی و مصاحبه‌های صمیمی، بیننده را با خود همراه می‌کند.

هیلتون که پیش‌تر در مستند «این پاریس است» (۲۰۲۰) بخش‌هایی از زندگی‌اش را به اشتراک گذاشته بود، در این پروژه تازه نیز بر ادامه مسیر روایت‌های شخصی خود تأکید دارد.

در کنار این معرفی، کمپانی 11:11 Media اعلام کرد که با شرکت کره‌ای CJ 4DPlex، یکی از پیشگامان جهانی فناوری‌های سینمایی غوطه‌ور، قرارداد همکاری در زمینه تولید مشترک و پخش جهانی امضا کرده است. بر اساس این توافق، فیلم «نماد جاودانه» از طریق فناوری‌های نوآورانه‌ای چون ScreenX (با دید ۲۷۰ درجه) و 4DX (با جلوه‌های محیطی و حرکتی) در سینماهای سراسر جهان به نمایش درمی‌آید. نسخه استاندارد دو بعدی فیلم نیز برای اکران گسترده‌تر عرضه خواهد شد.

بروس گرش، رئیس و هم‌بنیان‌گذار 11:11 Media، در این باره گفت:

«پاریس توانایی منحصربه‌فردی در ارتباط با مخاطبان در سطح جهانی دارد، و ‘نماد جاودانه’ ادای احترام به همین تأثیر فرهنگی اوست. ما در 11:11 Media در حال ساخت پلتفرمی برای روایت‌هایی الهام‌بخش و فرامرزی هستیم و از همکاری با CJ 4DPlex برای ارائه این تجربه بصری غنی و نوآورانه بسیار هیجان‌زده‌ایم.»

دون ساوانت، مدیرعامل CJ 4DPlex آمریکا نیز اظهار داشت:

«ما با افتخار در حال همکاری با پاریس هیلتون هستیم تا داستان بی‌نظیر او را به شیوه‌ای نوآورانه به پرده سینما بیاوریم. تجربه‌هایی مثل 4DX و ScreenX مرزهای سینما را جابجا می‌کنند و ‘نماد جاودانه’ فرصت مناسبی برای بهره‌گیری کامل از این فناوری‌هاست.»

این پروژه بخشی از گسترش برنامه‌های رسانه‌ای و هنری 11:11 Media محسوب می‌شود؛ شرکتی که در سال‌های اخیر با تولید مستند، آلبوم موسیقی، برنامه‌های واقع‌نما (مانند «Paris in Love») و پادکست‌هایی موفق مانند «I am Paris» و «My Friend Daisy» با بیش از یک میلیون دانلود، جایگاه خود را در صنعت سرگرمی تثبیت کرده است.

مستند «Infinite Icon» با تهیه‌کنندگی مشترک 11:11 Media و CJ 4DPlex ساخته می‌شود. تهیه‌کنندگان اجرایی آن شامل پاریس هیلتون، بروس گرش، بروس رابرتسون، جی‌جی دانکن، جون بَنگ، دون ساوانت، پل هیوکیم و گرگ درابنیک هستند.

منبع: 


اخبار مرتبط
ارسال دیدگاه
captcha image: enter the code displayed in the image