جستجو در سایت

1404/04/24 12:04

تبلیغات مرموز فیلم Weapons وارد مرحله جدید شد | عکس

تبلیغات مرموز فیلم Weapons وارد مرحله جدید شد | عکس
فیلم ترسناک «سلاح‌ها» ساخته زک کرگر که برای اکران در مردادماه آماده می‌شود، با ادامه کمپین تبلیغاتی مرموز و پخش پوسترهای ترسناک، در حال جلب توجه دوست‌داران ژانر وحشت است.
به گزارش سلام سینما

در ماه آوریل گذشته، اولین تیزر ۴۵ ثانیه‌ای از فیلم «سلاح‌ها» (Weapons) ساخته‌ی زک کرگر منتشر شد؛ اثری که شرکت وارنر برادرز تصمیم گرفته روندی آهسته اما حساب‌شده برای تبلیغات آن پیش بگیرد. چند هفته پس از تیزر اولیه، تریلری دو دقیقه‌ای نیز منتشر شد—که با وجود مدت‌زمان بیشتر، همچنان فضای رمزآلود و مبهم فیلم را حفظ کرده است.

در حرکتی غیرمتعارف، وارنر بیش از دو ساعت تصویر از دوربین‌های مداربسته را نیز در یک کانال یوتیوب مخفی و خصوصی بارگذاری کرده است؛ تصاویری که گفته می‌شود کودکانی را نشان می‌دهد که «ناپدید» شده‌اند. در دقیقه ۲:۱۴:۲۶ یک مرد به شکل مرموزی در انعکاس تصویر ظاهر می‌شود. داستان فیلم درباره کودکانی‌ست که نیمه‌شب از خواب بیدار شده و خانه‌هایشان را ترک می‌کنند—و هرگز بازنمی‌گردند.

بیشتر بخوانید:

فیلم ترسناک Weapons آماده اکران شد

اکنون نیز چهارمین پوستر رسمی فیلم منتشر شده؛ تصویری که مجموعه‌ای از نمادهای عجیب و کودکانه را در یک زمینه‌ی تاریک و نگران‌کننده نشان می‌دهد. مانند پوسترهای قبلی، این تصویر هم سرشار از رمز و ایهام است و مخاطب را به کشف رازهای فیلم دعوت می‌کند.

وارنر به نظر می‌رسد از روش‌های موفق تبلیغاتی فیلم‌هایی چون «Longlegs» محصول نئون یا نمونه‌های قدیمی‌تری همچون «Blair Witch Project» و «Cloverfield» الهام گرفته باشد—کمپین‌هایی که با رمزآلود بودن و ایجاد کنجکاوی، منجر به موفقیت تجاری آثار شدند. اگر این روند ادامه پیدا کند، «سلاح‌ها» ممکن است به یکی از پدیده‌های ترسناک گیشه تابستان ۲۰۲۵ تبدیل شود.

منبع: worldofreel

 


اخبار مرتبط
ارسال دیدگاه
captcha image: enter the code displayed in the image