تبلیغات مرموز فیلم Weapons وارد مرحله جدید شد | عکس

در ماه آوریل گذشته، اولین تیزر ۴۵ ثانیهای از فیلم «سلاحها» (Weapons) ساختهی زک کرگر منتشر شد؛ اثری که شرکت وارنر برادرز تصمیم گرفته روندی آهسته اما حسابشده برای تبلیغات آن پیش بگیرد. چند هفته پس از تیزر اولیه، تریلری دو دقیقهای نیز منتشر شد—که با وجود مدتزمان بیشتر، همچنان فضای رمزآلود و مبهم فیلم را حفظ کرده است.
در حرکتی غیرمتعارف، وارنر بیش از دو ساعت تصویر از دوربینهای مداربسته را نیز در یک کانال یوتیوب مخفی و خصوصی بارگذاری کرده است؛ تصاویری که گفته میشود کودکانی را نشان میدهد که «ناپدید» شدهاند. در دقیقه ۲:۱۴:۲۶ یک مرد به شکل مرموزی در انعکاس تصویر ظاهر میشود. داستان فیلم درباره کودکانیست که نیمهشب از خواب بیدار شده و خانههایشان را ترک میکنند—و هرگز بازنمیگردند.
بیشتر بخوانید:
فیلم ترسناک Weapons آماده اکران شد
اکنون نیز چهارمین پوستر رسمی فیلم منتشر شده؛ تصویری که مجموعهای از نمادهای عجیب و کودکانه را در یک زمینهی تاریک و نگرانکننده نشان میدهد. مانند پوسترهای قبلی، این تصویر هم سرشار از رمز و ایهام است و مخاطب را به کشف رازهای فیلم دعوت میکند.
وارنر به نظر میرسد از روشهای موفق تبلیغاتی فیلمهایی چون «Longlegs» محصول نئون یا نمونههای قدیمیتری همچون «Blair Witch Project» و «Cloverfield» الهام گرفته باشد—کمپینهایی که با رمزآلود بودن و ایجاد کنجکاوی، منجر به موفقیت تجاری آثار شدند. اگر این روند ادامه پیدا کند، «سلاحها» ممکن است به یکی از پدیدههای ترسناک گیشه تابستان ۲۰۲۵ تبدیل شود.
منبع: worldofreel