جستجو در سایت

1404/02/08 18:30

12 بازیگری که در نقش‌های قدیمی خود دوباره ظاهر شدند

12 بازیگری که در نقش‌های قدیمی خود دوباره ظاهر شدند
در سال‌های اخیر، با افزایش محبوبیت دنباله‌ها، بازسازی‌ها و اسپین‌آف‌ها در هالیوود، بسیاری از بازیگران بار دیگر به نقش‌های نمادین خود بازگشته‌اند. این حضور دوباره نه تنها در فیلم‌های سینمایی، بلکه در سریال‌ها، تبلیغات و حتی برنامه‌های تلویزیونی نیز دیده می‌شود.
به گزارش سلام سینما

در دنیای امروز هالیوود، بازسازی‌ها، دنباله‌ها و اسپین‌آف‌ها بازار را قبضه کرده‌اند و فیلم‌های کاملاً جدید به ندرت دیده می‌شوند. همین اشتیاق به نوستالژی باعث شده بسیاری از بازیگران مشهور، بار دیگر در نقش‌های خاطره‌انگیز خود ظاهر شوند؛ گاهی در فیلم‌های تبلیغاتی، گاهی در آثار کمدی و حتی در قالب حضور افتخاری.

بازگشت‌های به‌یادماندنی شامل این موارد است:

مایک مایرز پس از دو دهه دکتر ایول را در تبلیغ سوپر بول ۲۰۲۲ برای شرکت جنرال موتورز زنده کرد.

دنی تریخو نقش «ماچته» را که نخستین‌بار در «بچه‌های جاسوس» معرفی شده بود، در فیلم‌های اکشن مستقل «ماچته» و «ماچته می‌کشد» با تصویری خشن‌تر احیا کرد.

تام کروز شخصیت لز گروسمن از فیلم «رعد استوایی» را برای مراسم جوایز فیلم MTV در سال ۲۰۱۰ بازگرداند و با جنیفر لوپز به اجرای رقص پرداخت.

کوین اسمیت و جیسون میوز شخصیت‌های جِی و سایلنت باب را در فیلم «جیغ ۳» به‌عنوان توریست‌هایی بامزه وارد دنیای وحشت کردند.

کریستوفر لوید در فیلم «یک میلیون راه برای مردن در غرب» دوباره در نقش داک براون، مخترع دلورین، ظاهر شد.

ایتن هاوک و جولی دلپی در انیمیشن «زندگی بیداری» به عنوان جسی و سلین از «پیش از طلوع» برگشتند.

لارن گراهام و اسکات پترسون با حضور در تبلیغ تعطیلاتی وال‌مارت، خاطرات «دختران گیلمور» را زنده کردند.

آدریئن سی. مور شخصیت «بلک سیندی» از «نارنجی همان مشکی است» را به سریال «کیمی اشمیت شکست‌ناپذیر» آورد.

جف بریجز شخصیت معروف «دود» از «لبوفسکی بزرگ» را در تبلیغ استلا آرتوا دوباره بازی کرد و با کری بردشاو (سارا جسیکا پارکر) دیدار کرد.

بیل موری نقش فیل کانرز از «روز موش خرما» را در تبلیغ سوپر بول ۲۰۲۰ برای جیپ تکرار کرد.

رابرت انگلاند با بازی در نقش فردی کروگر در اپیزودی از سریال کمدی «گلدبرگ‌ها»، بار دیگر خاطرات ترسناک دهه ۸۰ را زنده کرد.

هنری توماس، بازیگر نقش الیوت در «ای.تی.»، در سال ۲۰۱۹ در تبلیغی از شرکت Xfinity بار دیگر با موجود دوست‌داشتنی ای.تی. دیدار کرد.

بازگشت این شخصیت‌های محبوب نشان می‌دهد قدرت نوستالژی نه تنها در فروش، بلکه در ایجاد لحظاتی فراموش‌نشدنی برای طرفداران تأثیرگذار است.

منبع: slashfilm


ارسال دیدگاه
captcha image: enter the code displayed in the image