لم بده و فیلیمو ببین / سرویسهای پخش فیلم و تحول مفهوم تماشا کردن

سرویسهای پخش فیلم (VOD)، امکان دسترسی به هر نوع محتوای ویدئویی، کوتاه یا بلند، استریم یا دانلود شده، حرفهای یا غیرحرفهای، را بر روی هر وسیلهای (گوشی هوشمند، تبلت و ...)، برای مخاطبان فراهم میکنند.
با نگاهی به گذشته، تاثیر تکنولوژی VODبر مفهوم "تماشا کردن" روشن میشود. حدود بیست سال قبل، دیدن برنامهای خاص به معنای انتظار کشیدن و نشستن در مقابل جعبه سیاه بود، اما دیگر آن تعریف سنتی وجود ندارد. امروزه میتوان بر روی صفحات نمایشی مختلف و بدون توجه به زمان و مکان، برنامه مورد علاقه خود را دید.
همگام با این تغییرات، شرکت صبا ایده؛ فعال در حوزه فناوریهای اینترنتی، به منظور ایجاد بستری مناسب جهت انتشار محتوای ویدئویی، سرویس آپارات، و همچنین، سرویس فیلیمو را، با رویکرد نشر فیلم، سریال و تئاتر به بازار عرضه کرده است.
فیلیمو، مانند یک "فروشگاه محصولات صوتی و تصویری سینمای خانگی" مخاطبان را با چند کلیک به راحتی به دنیایی از فیلمها و سریالهای قدیمی، جدید، ایرانی و خارجی میبرد.
رویداد تابستانی فیلیمو با عنوان "لم بده، فیلیمو ببین" از 11 مرداد آغاز خواهد شد و تا 11 مهر ادامه خواهد یافت. اگر اهل دنیای فیلم، سریال و تئاتر هستید این کمپین و پیشنهادهای ویژه آن را از دست ندهید. با خرید اشتراک 1 ماهه در مدت این کمپین، به مدت 2 ماه (یک ماه رایگان)، و با خرید اشتراک 3 ماهه، به مدت 6 ماه (سه ماه رایگان) میتوانید در www.filimo.com فیلم ببینید.
نکته قابل توجه در این رویداد، رایگان بودن اینترنت مصرفی برای کاربران شرکت آسیاتک است. یعنی مشترکین آسیاتک در بازه زمانی این کمپین هیچ هزینهای برای ترافیک اینترنت، هنگام فیلم دیدن، پرداخت نخواهند کرد. بدون شک، این طرحها هم به سود کاربر و هم به سود فضای کسبوکار کشور در حوزه VOD است و باعث میشود کاربران بدون دغدغه نسبت به حجم مصرفی اینترنت خود، به تماشای فیلمها و سریالهای متعدد بنشینند و لذت برند.