انتقاد از تبلیغات طولانی AMC؛ معرفی پنج جایگزین عجیب

در بسیاری از سالنهای AMC، بین ۲۵ تا ۳۵ دقیقه تبلیغ، تیزر و معرفی برندها قبل از آغاز فیلم پخش میشود. مخاطبان معتقدند این روند بیش از حد آزاردهنده است، بهویژه وقتی تبلیغهای مکرر خودِ AMC و آگهی معروف نیکول کیدمن – که زمانی محبوب بود و حالا خستهکننده شده – هم در آن گنجانده میشود. /Film مینویسد: «به جایی رسیدهایم که حتی چیزهایی بسیار بدتر را هم ترجیح میدهیم.»
گزینههای جایگزین پیشنهادی
۱. موزیکویدئوی «Imagine» با گل گدوت و دوستان
ویدئوی پرحاشیه دوران کرونا که با حضور گدوت و گروهی از ستارهها ساخته شد، به دلیل اجرای ضعیف، پیام کلیشهای و لحن از بالا به پایین سلبریتیها، یکی از بدترین محصولات تبلیغاتی–فرهنگی سالهای اخیر شناخته میشود. با این حال، نویسنده با طعنه میگوید: «اینقدر مضحک است که حداقل ذهن ما را از تبلیغات AMC دور میکند.»
۲. صحنههای «توی سانتا» در The Santa Clause 2
حضور نسخهی پلاستیکی و ترسناک بابانوئل در این فیلم ۲۰۰۲ با بازی تیم آلن، بهعنوان تجربهای کابوسوار یاد شده است: از اعتیاد سانتای مصنوعی به هاتچاکلت گرفته تا تمایل او برای فرستادن زغال به بچهها. با وجود همهی اینها، /Film مینویسد: «باز هم دیدن او را به تبلیغات AMC ترجیح میدهیم.»
۳. فیلمهای خانگی ترسناک Sinister
فیلم «سینستر» (۲۰۱۲) شامل مجموعهای فیلمهای ۸ میلیمتری وحشتناک درباره قتل خانوادههاست. گزارش طنز /Film میگوید: «ترجیح میدهیم حتی نسخهای از این فیلمها با خانوادهی خودمان ساخته شود و روی پرده برود، تا دوباره تبلیغات AMC را تحمل کنیم.»
۴. فیلم زاپرودر از ترور جان اف. کندی
این ویدئوی تاریخی از ۱۹۶۳ که لحظهی ترور رئیسجمهور آمریکا را نشان میدهد، بهطرزی هولناک و شوکهکننده پیشنهاد شده است. نویسنده با کنایه اضافه میکند: «میتوان برای نرمتر شدن فضا، صدای خندههای ضبطشده شبیه سریالهای کمدی روی آن گذاشت.»
۵. یک بازاکران تازه از Morbius
فیلم ناموفق «موربیوس» با بازی جرد لتو که در سال ۲۰۲۲ شکست تجاری خورد و تبدیل به سوژهای برای شوخیهای اینترنتی شد، آخرین پیشنهاد لیست است. /Film طعنه میزند: «حتی اگر باز هم در گیشه شکست بخورد، تماشای آن از شنیدن دوباره دیالوگ معروف نیکول کیدمن – Heartbreak feels good in a place like this – بهتر است.»
جمعبندی
این فهرست هرچند کاملاً طنزآمیز است، اما پیام اصلی روشنی دارد: تماشاگران سینما بهشدت از پیشنمایشها و تبلیغات طولانی AMC خسته شدهاند و حاضرند حتی بدترین محتواها را جایگزین آن کنند.
منبع: slashfilm