برای خودزنی

چرا انقدر برادران لیلا دیده شد؟ چرا فیلمی به این ضعیفی این همه دوس داشته میشود؟
همه اینها از روح آزرده ایرانی میاید، از اندک کلمه ای برای شنیده شدن، وقتی جرات فریاد زدن نداری، خودت را به آن راه میزنی ومسئولیت ات را میاندازی گردن امسال طهماسب وروستایی! هیچ کدامشان اصلا و اصلا ادم سیاسی نیستند. اصلا برادران لیلا هیچ نمادگرایی ندارد، که اگر دنبال نماد هستید به مثابه فیلمهای فون تریه، به راحتی با شبیه کردن ادمها به ادمهایی که میشناسید و وصلکردن دخترهای اخر فیلم به اینده زنانه ایران و این اراجیف واژه نمادکرایی را خراب نکنید. و آنقدر ساده با تحلیل های رائفی پوریبزرگش!
ادعای تحلیل لایه دوم فیلم را دارید؟ نمادهای نمایشنامه ویتسک گئورگ بوشنر را پیدا کنید و یا توی از نفس افتاده گدار مفهوم دوربینروی دست را در تقابل با سرمایه داری درک کنید.
پدری که آنقدر ضعیف است و حقیر که اصلا نمیتوانم نمادی از پدرسالاری باشد، دنبال پدرسالاری هستید، از جنس اسطوره هاییونانی اش؟ فیلم miss violence را ببینید!
بردارن لیلا؟؟؟!!!
اصلا مفهوم پدرسالاری به شخصیت مشخص پدر ارتباطی ندارد! چهار بردار احمق مفت خور میشوند هدف نهایی ارتقاییت و پدرشاننماد دیکتاتوری؟!! خنده دار است این همه تناقض!
تازه اگر خیلی دلت یک زن قوی و مستقل که متضاد سمیه ی ابد و یک روز است میخواهد، یک زن بد دهن، بی ادب که حتی عرضه داشتن یک کار درست و حسابی و مستقل شدن ندارد را وجه قیاس نگذاریم بهتر است! از زن بودن جمله های کوتاه توییتری تیز دارد و فخشدادن !! که شکستن مقدسات(!!!!) یعنی سیلی زدن به گوش پدر! پدری که توی سینک میشاظد و پشیزی برای کسی قایل نیست وبالعکس کسی هم برایش، چه قداستی دارد که شکسته شود!؟ فیلم اصلا پدری و قداستی نمیسازد که بشکند.
و ریختن این همه بدبختی ایرانی از فرهنگ و تعصب و اقتصاد توی پیاله ای که بوی حماقت میدهد به حای افتخار توهین است،
ادمهای این فیلم نه باهوشند، نه خردمند، و این همه اشتباه و فلامت اصلا عجیب نیست، پس دلسوزی در کار نیست. فیلم دارد توی رویهمه شما میگوید یک مشت خنگه احمقید که هر بلایی سرتان بیاید حقتان است.