جستجو در سایت

1404/07/12 21:48

فیلم‌های Anemone و After the Hunt جشنواره نیویورک را تکان دادند

فیلم‌های Anemone و After the Hunt جشنواره نیویورک را تکان دادند
هفته اول جشنواره فیلم نیویورک شاهد دو اکران مهم بود: نخست، تریلر آکادمیک جنجالی لوکا گوادانینو (After the Hunt) و دوم، (Anemone) اثر رونان دی-لوئیس که بازگشت دنیل دی-لوئیس به سینما پس از (Phantom Thread)* در ۲۰۱۷ را رقم زد. هم‌زمان، فیلم اکشن-تریلر (One Battle After Another) به کارگردانی پل توماس اندرسن، با فروش داخلی ۲۲ میلیون دلار در اولین آخر هفته اکران خود، به یکی از فیلم‌های مورد توجه آکادمی اسکار تبدیل شده است.
به گزارش سلام سینما

در آخرین قسمت پادکست (Screen Talk) ایندی‌وایر، مجریان آنه تامپسون و رایان لاتانزیو درباره شانس دومین هفته اکران «یک نبرد پس از دیگری» (One Battle After Another) بحث کردند. این فیلم در قالب‌های متنوعی از ۷۰ میلی‌متری IMAX تا VistaVision در سراسر کشور اکران می‌شود و با بازخورد مثبت بینندگان و رأی‌دهندگان آکادمی، پل توماس اندرسن را در مسیر کسب نخستین جایزه اسکار خود پس از سال‌ها نامزدی برای آثارش از «مگنولیا» (Magnolia) تا «خون به پا خواهد شد» (There Will Be Blood) و «رشته خیال» (Phantom Thread) قرار داده است.

در بخش دیگر گفتگو، واکنش‌ها به «پس از شکار» (After the Hunt) که در شب افتتاحیه جشنواره با بازخوردی مختلط مواجه شد، و فیلم «آنه‌مون» (Anemone) بررسی شد. رایان از تریلر تاریک و سوررئال رونان دی-لوئیس درباره دو برادر بریتانیایی فاصله‌گرفته (از حضور شان بین در کنار دنیل دی-لوئیس) استقبال کرد، در حالی‌که آنه برخی انتخاب‌های هنری فیلم را نقد کرد.

یکی دیگر از سوژه‌های بحث‌برانگیز هفته، بازیگری مصنوعی به نام تیلی نوروود بود که توسط استودیو استعدادهای هوش مصنوعی (Xicoia) خلق شده است. اتحادیه SAG-AFTRA بیانیه‌ای منتشر کرد و حضور چنین بازیگر دیجیتالی را محکوم کرد، زیرا استودیو از طریق شبکه‌های اجتماعی تصاویر، سلفی‌ها و گرافیک‌های حرکتی او را منتشر کرده است. آنه توضیح می‌دهد که انقلاب هوش مصنوعی در سینما آغاز شده و غیرقابل توقف است.


 


ارسال دیدگاه
captcha image: enter the code displayed in the image