امید بالای سازندگان بهترین بازی سال به پروژه جدید
به گزارش سلام سینما، بدون شک رونمایی از بازی بین کهکشانی: پیامبر بدعت گذار را میتوان یکی از غافلگیرکنندهترین نمایشها در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۴ دانست؛ چراکه بسیاری از مخاطبان انتظار نداشتند ناتی داگ و سونی از آیپی جدید خود در این مراسم رونمایی کنند. این نمایش حسن ختام فوقالعادهای برای مراسم بود، اما در ادامه طرفدارانی بودند که از آن استقبال چندان مثبتی نداشتند.
همچنین مشخص شد که تریلر رونمایی بین کهکشانی: پیامبر بدعت گذار در یوتیوب از تریلر کنکورد، یکی از ضعیفترین بازیهای امسال که با شکست بزرگی مواجه شد، تعداد دیسلایک بیشتری کسب کرده است. همچنین مخاطبان در پاسخ به توییت اخیر ناتی داگ در تعطیلات پایان سال هم به انتقادهای گسترده خود ادامه دادند.
درحالحاضر تنها یک تریلر معرفی از بازی بین کهکشانی ناتی داگ در اختیار داریم، اما همین کافی است تا برخی از طرفداران نسبت به رویکرد ناتی داگ برای انتخاب بازیگر نقش اصلی خشمگین باشند. بااینکه هنوز برای قضاوت درباره این موضوع زود به نظر میرسد، در سوی دیگر ماجرا طرفدارانی قرار گرفتهاند که مشتاقانه منتظر آیپی جدید ناتی داگ در جهانی علمی-تخیلی و تازه هستند.
حال به نظر میرسد اعضای تیم آسوبی، سازنده بازی ربات استور که در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۴ جوایز زیادی ازجمله بهترین کارگردانی، بهترین بازی خانوادگی و بهترین بازی سال را کسب کرد، خود را در میان طرفداران هیجانزده آثار ناتی داگ بهخصوص بازی آینده آنها قرار دادهاند. از این رویکرد تیم آسوبی میتوان نتیجه گرفت که باتوجهبه اینکه ناتی داگ یک استودیو کهنهکار، قدیمی و پر افتخار به شمار میآید و بازیهای شگفتانگیزی را در اختیار مخاطبان قرار داده است، باید قضاوت اصلی درباره کیفیت و موفقیت بازی آینده آنها را به زمان عرضه نهایی موکول کرد.
اعضای تیم آسوبی در مصاحبه اخیر با مجله فامیتسو به بیان هیجان زیاد خود برای بازی بین کهکشانی: پیامبر بدعت گذار ناتی داگ پرداختند. نیکولاس دوسِت، کارگردان بازی ربات استرو در این مصاحبه اعلام کرد که بهاندازه مخاطبان بعد از معرفی این بازی شگفتزده شده است. او همچنین تایید کرد که از برنامه ناتی داگ برای معرفی بازی در گیم اواردز ۲۰۲۴ خبری نداشته است.
دوست دراینباره افزود: «ما هم از این برنامه خبری نداشتیم؛ بنابراین وقتی تریلر رونمایی بین کهکشانی را تماشا کردیم، همه چیز (جوایز کسب شده) را فراموش کردیم. ما تریلر را از دید یک گیمر تماشا کردیم و با خود گفتیم این شگفتانگیز است. میتوانم بگویم ۱۰ دقیقه پایانی مراسم برای آینده پلی استیشن عالی بود.»
علاوهبر دوست، توسعهدهندگان دیگر تیم آسوبی به بیان نظرات خود درباره رونمایی بین کهکشانی پرداختند. جونکو سانو، طراح ارشد صوتی ربات استرو دراینباره گفت: «رونمایی از بازی باعث شد من احساس هیجان زیادی کنم، اینطور نیست؟»
همچنین هیروآکی یاتوکو، طراح اصلی بازی ربات استرو، خاطرنشان کرد که پس از مراسم با اعضای استودیو ناتی داگ صحبت داشته است و آنها از جوایز کسب شده توسط بازی ربات استرو بسیار خوشحال بودهاند و تیم آسوبی را حسابی تشویق کردهاند.