نمایش بینقص کیت وینسلت

ترجمه اختصاصی سلام سینما
کیت وینسلت انگلیسی، که همیشه برای ما همان «رز» در «تایتانیک» میماند و برای فیلم «کتابخوان» اسکار و یک «امی» برای سریال «میلدرد پیرس» گرفت، غوغا میکند و با تقلید لهجهای کاملاً عالی در نقش «میر شیهان» هم بازی کند. پلیس و دشمنانش در Easttowner دوست دارند بازی را ادامه دهند. آن دختر، دوست سابق سرطان زده اش، داون بیلی (انید گراهام)، یک سال است که ناپدید شده است و میر قصد پیدا کردن او را ندارد.
اکنون یک قتل واقعی روی میز است. یک مادر تنها به نام «ارین»(کیلین ایپینی) برهنه و وحشیانه در جنگل به قتل رسیده است و شهر خواستار اقدام [و انتقام] است. کارآگاه شهرستان بالادست «کالین» با نقشآفرینی بامزه و جذاب «اوان پیترز»، برای کمک به میر، و برای کمک به جریان بی وقفه کنایه آمیز خود آورده شده است. کالین میگوید: «کار گروهی باعث میشود رویا کارساز باشد.» میر با بهترین نگاه در مقابل پژمرده خود میگوید: «دیگر حرف نزن». با صف مظنونان، سرانجام این دو با هم رابطهای برقرار میکنند - شیمی عجیب وینسلت-پیترز بسیار شدید است.
بعد از آن به زندگی خانوادگی میر میرسیم. هنگامیکه کالین از دختر نوجوان میر، سیوبان (آنگوری رایس)، میپرسد که چگونه با مادر خود رفتار کند، او صریحاً پاسخ میدهد، «انتظارات خود را پایین بیاور.» مطمئن هستم که انجام داده است. این مجموعه با جشنی از شات بسکتبال غیرممکن میر که در آن زمان به نام لیدیهاوک شناخته میشد و حدود 25 سال پیش در دبیرستان اتفاق افتاده، آغاز میشود. میر گفت: «انجام کاری بزرگ بیش از حد ارزشمند است، زیرا مردم همیشه این انتظار را از شما دارند.»
میر مدتهاست که از این قول منصرف شده است. همسر سابق او، فرانک (دیوید دنمن)، پس از خودکشی پسرشان، عشق جدیدی پیدا کرده و به زندگی خود ادامه داده است. غم و گناه هنوز در میر، که نوه جوان خود درو (ایزی کینگ) را با کمک مادرش هلن تربیت میکند، با شور و نشاط بازی میکند و توسط ژان اسمارت دینامیت پس انداز میکند.
با کارگردانی شهودی کریگ زوبل، همه بازیگران به آسانی میتوانند وظایفشان را انجام دهند. اما ستایش ویژهای توسط خالق و نویسنده سریال "راه بازگشت"، یک بومی پنسیلوانیایی، که ایست تاون را از یک محله به یک شخصیت اصلی تبدیل میکند، از خانههای ردیف خود گرفته تا انسانهای ناقصی که رازهای آنها در داخل داستان مخفی است، به دست آورده است. فقر، اعتیاد به مواد افیونی، خشونت جنسی و استیصال بی سر و صدا از موارد سریالهای این چنینی است. در اینجا داستان ها طنین سخت زندگی را به خود میگیرند.
"میر از ایست تاون" بی چون و چرا صحنهی هنرنمایی وینسلت است، درست با همان استانداردهای اعجازانگیزی که توسط اولیویا کلمن در «برادچرچ» و فرانسیس مک دورمند در «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میسوری» انجام شد. با یک خط پرتاب یا در فاصله بین کلمات، وینسلت میتواند تفاوتهای ظریفی را بیان کند که انتقال استعدادها درآن کمتر از گفتگوها طول میکشد. میر از ایست تاون یکی از چشمههای خلاقیت کلاسیک اوست. این سریال پس از هفت ساعت به پایان میرسد، اما به لطف هنرمند بودن وینسلت، میر در قلب و ذهن شما باقی میماند. جوایز امی باید به این سریال توجه کند.
منبع: ABC
مترجم: وحید فیض خواه