جستجو در سایت

1404/08/11 19:40

هیدئو کوجیما از Death Stranding 2 و مفهوم واقعی اتصال می‌گوید

هیدئو کوجیما از Death Stranding 2 و مفهوم واقعی اتصال می‌گوید
طراح افسانه‌ای بازی‌های ویدیویی ژاپنی، هیدئو کوجیما، در جشنواره Lucca Comics and Games از تجربه‌ی جدید خود در (Death Stranding 2) سخن گفت و تأکید کرد که این بازی درباره‌ی اتصال انسانی واقعی است، نه مبارزه و خشونت.
به گزارش سلام سینما

در مراسم Lucca Comics and Games در ایتالیا، هیدئو کوجیما با استقبال پرشور طرفداران خود مواجه شد و جزئیاتی از دنباله‌ مورد انتظار (Death Stranding 2: On the Beach) را معرفی کرد. این بازی که ۱۱ ماه پس از نسخه اول روایت می‌شود، بازیکنان را در نقش سام بریجز (با بازی نورمن ریدس) قرار می‌دهد تا بازماندگان و مستعمرات یک استرالیا پساآخرالزمانی را به شبکه‌ی کریرال متصل کنند.

کوجیما درباره‌ ایده‌ اصلی بازی گفت: «این بازی درباره‌ اتصال است، اما نه از نوع خشونت‌آمیز. هدف تجربه‌ اتصال واقعی است، نه شلیک به یکدیگر.» او توضیح داد که مفهوم بازی در دوران همه‌گیری و بازاندیشی درباره‌ ارتباطات انسانی شکل گرفت.

یوچی شینکاوا، طراح هنری و شخصیت‌ها، نیز به همکاری طولانی‌مدت خود با کوجیما اشاره کرد و گفت که هر اثر مفهومی او با کلمات کوجیما آغاز می‌شود و فرآیند خلق شخصیت‌ها و تصاویر به شکلی مشترک تکمیل می‌شود.

کوجیما درباره‌ تفاوت‌های نسخه دوم افزود که بازی نسبت به نسخه اول روان‌تر و لذت‌بخش‌تر شده و آزادی عمل بیشتری به بازیکنان می‌دهد. او همچنین درباره موسیقی بازی گفت که با آهنگساز فرانسوی وودکید همکاری نزدیکی داشته و موسیقی اختصاصی برای شخصیت محبوب فرجایل طراحی شده است.

در پایان، کوجیما شخصیت فرجایل با بازی لئا سیدو را از نظر بازیگری و عمق شخصیتی برجسته دانست و از بازیکنان خواست تا بازی را تا پایان تجربه کنند تا به ارزش واقعی این شخصیت پی ببرند.


اخبار مرتبط
ارسال دیدگاه
captcha image: enter the code displayed in the image