هجوم تماشاگران و طوفان نوری در هالیوود برای استقبال از فرانکشتاین گیرمو دل تورو
.jpg?w=1200&q=75)
نتفلیکس در آخر هفته هالووین با مجموعهای از رویدادهای چشمنواز در لسآنجلس، تبلیغ پرهیاهویی برای فیلم تازه گیرمو دل تورو، «فرانکنشتاین» (Frankenstein)، ترتیب داد. این کمپین شامل نمایشهای پهپادی، نورپردازیهای هماهنگ و شبیهسازی صاعقه در آسمان هالیوود بود که به اکران ویژه و پرفروش فیلم در سالن TCL Chinese Theater منتهی شد.
در این نمایشها، بیش از ۱۵۰۰ پهپاد با نورپردازی دقیق، عنوان فیلم را بالای گورستان تاریخی (Hollywood Forever) به نمایش گذاشتند. روز بعد، شش نمایش هماهنگ دیگر در اطراف هتل روزولت و ساختمان معروف کاپیتال رکوردز برگزار شد و با شبیهسازی طوفانهای الکتریکی، جلوهای بیسابقه در آسمان هالیوود خلق کردند.
همزمان با این رویدادها، تماشاگران در اکران ویژهی فیلم در سالن چینی با لباسهای الهامگرفته از دنیای دل تورو حضور یافتند و یادگاریهایی چون سطل پاپکورن ویژهی فرانکشتاین و پوستر محدود فیلم دریافت کردند.
این جشن به نیویورک نیز کشیده شد؛ جایی که نتفلیکس در همکاری با فروشگاه Tiffany & Co. بر روی خیابان پنجم، ویترینهای فروشگاه را با صحنههایی از فیلم بازآفرینی کرد و نورپردازی طوفانی مشابهی را به نمایش گذاشت.
گیرمو دل تورو در جشنواره بینالمللی فیلم تورنتو گفته بود که ساخت «فرانکنشتاین» حاصل بیش از ۱۵ سال برنامهریزی و تلاش است و این پروژه «پایان فصلی مهم در زندگی حرفهایاش» محسوب میشود.
دیوید رونی، منتقد هالیوود ریپورتر، این فیلم را «یکی از بهترین آثار دل تورو» توصیف کرده و آن را «روایتی حماسی با زیبایی، احساس و هنرمندی کمنظیر» دانسته است.
«فرانکنشتاین» اکنون در برخی سینماها اکران محدود دارد و از ۷ نوامبر (۱۷ آبان) به طور رسمی در نتفلیکس در دسترس جهانیان قرار میگیرد.