همه چیز در مورد رئالیتی شو زن روز با اجرای مهناز افشار | محل برگزاری، مقررات مسابقه و اطلاعات تولید

بهتازگی تیزری در مورد مسابقه جدیدی بهنام «زن روز» با اجرای مهناز افشار منتشر شد که سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد. در این پست با اطلاعاتی آشنا میشویم که تاکنون در مورد این رئالیتی شو منتشر شده است.
بیشتر بخوانید:
مهناز افشار مجری مسابقه زن روز شد | آیا عشق ابدی بعدی در راه است؟
اطلاعات کلی مسابقه زن روز
مسابقه «زن روز» در حوزه مد و فشن برگزار میشود. مطابق اطلاعات منتشرشده در وبسایت این مسابقه، در این مسابقه خانمهای خوشتیپ و خوشاستایل با هم رقابت میکنند. اجرای این مسابقه بر عهده مهناز افشار است.
داوران مسابقه زن روز
مارال صفری (مشاور مد و طراح لباس)، شیرین مقدم (فشن بلاگر و استایلیست) و پدرام علیزاده (کارشناس زیبایی و گوینده تلویزیون) داوران رئالیتی شو «زن روز» هستند.
نحوه برگزاری رئالیتی شو زن روز
در هر قسمت از مسابقه «زن روز»، زنان شرکتکننده بر اساس یک موضوع مشخص لباس انتخاب کرده و آماده داوری میشوند. در هر روز از مسابقه شرکتکنندگان بر اساس موضوعاتی همچون استایل میهمانی شب، استایل خیابانی، استایل کاری یا لباس سنتی یا مدرن خود را برای قضاوت داوران مهیا کنند. علاوه بر ظاهر شرکتکنندگان، مواردی چون خلاقیت، اعتمادبهنفس، هماهنگی استایل، شخصیت و حتی نحوه راهرفتن و صحبتکردن آنها هم در امتیازات تاثیر دارد. در راه آمادهسازی برای داوری، چالشهایی سر راه شرکتکنندگان قرار میگیرد. این چالشها از خرید لباس در زمان محدود گرفته تا آمادهشدن برای میهمانیهای شب یا تمهای خاص متغیر است.
در پایان هر دور، برنده آن هفته مشخص شده و یکی از شرکتکنندگان نیز با رای داوران حذف خواهد شد. بر اساس آنچه در وبسایت مسابقه زن روز ذکر شده، این برنامه علاوه بر سرگرمی قرار است نکات مهمی درباره مد و استایل شخصی را هم آموزش دهد.
مسابقه زن روز کجا ضبط میشود؟
محل ضبط مسابقه «زن روز» یک ویلای مجلل در شهر استانبول ترکیه است.
زمان و نحوه پخش مسابقه زن روز
هنوز تاریخ دقیق پخش «زن روز» اعلام نشده است اما این مسابقه قرار است از طریق یوتیوب منتشر شود. همچنین بنا بر اطلاعات وبسایت این مسابقه، قسمتهای «زن روز» بهصورت روزانه در آن وبسایت قابل دانلود و مشاهده خواهند بود.
ارتباط زن روز با عشق ابدی
کمپانی تولیدکننده «زن روز» همان کمپانی سازنده «عشق ابدی» است و بنابراین میتوان «زن روز» را در ادامه «عشق ابدی» ارزیابی کرد. مهناز افشار هم پس از پرستو صالحی به دومین بازیگر ایرانی تبدیل شد که با این گروه همکاری میکند.
آیا پخش زن روز میتواند برای پلتفرمهای داخلی خطرناک باشد؟
بنا به گزارش منتشرشده در روزنامه سینما، نکته بارز رئالیتی شوهایی از قبیل «عشق ابدی» و «زن روز» ساختار و کیفیت فنی آنها است که نشان میدهد تیمهایی حرفهای پشت صحنه پروژه حضور دارند. «عشق ابدی» با رکوردی قابل توجه توانسته درآمدی میلیون دلاری در یوتیوب برای کمپانی سازنده به همراه داشته باشد. گسترش این مدل برنامهها، هم بهخاطر کیفیت تولید و هم بهدلیل نبود خطوط قرمز، ممکن است بهزودی آنها را به یک رقیب دائمی برای رئالیتی شوهای پلتفرمهای داخلی تبدیل کند.
کمپانی آونگ هم در حال تهیه رئالیتی شو است
ظاهرا چند گروه دیگر هم در حال تهیه رئالیتی شوهایی با هزینهای هنگفت در یوتیوب هستند که شاخصترین آنها توسط کمپانی مشهور آونگ برای مارکت ایرانی در حال تهیه است. همچنین بهتازگی تیزر برنامهای بهسبک «عشق ابدی» به نام «نقاب» منتشر شده که احتمالا آن هم بهزودی منتشر خواهد شد.
این مطلب پس از انتشار اخبار تازه در مورد مسابقه «زن روز» بهروزرسانی خواهد شد.