جستجو در سایت

1404/05/02 17:08

بازگشت یکی از محبوب‌ترین سریال‌های اسپانیایی با Sira

بازگشت یکی از محبوب‌ترین سریال‌های اسپانیایی با Sira
سریال جدید «سیرا» با بازی آدریانا اوگارته، به عنوان دنباله‌ای بر درام محبوب «زمان از دست رفته»، با همکاری بوندیا استودیوس، آترسمدیا و نتفلیکس تولید می‌شود و از اواخر سال ۲۰۲۵ وارد مرحله فیلم‌برداری خواهد شد.
به گزارش سلام سینما

سریال «سیرا» به عنوان دنباله‌ای بر درام پرمخاطب اسپانیایی «زمان از دست رفته» (The Time In Between) با بازی مجدد آدریانا اوگارته در نقش اصلی، توسط کمپانی Buendía Estudios و در همکاری با شبکه‌ی Antena 3 (وابسته به گروه Atresmedia) و نتفلیکس در دست تولید قرار گرفته است.

این پروژه‌ اقتباسی است از رمان پرفروش «سیرا» اثر ماریا دوئنیاس که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد و تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار نسخه از آن در اسپانیا و آمریکای لاتین به فروش رسیده است. آدریانا اوگارته بار دیگر در نقش «سیرا کیروگا» ظاهر می‌شود؛ خیاط ساده‌ای که به بانوی شیک‌پوش مادرید و جاسوس کارآزموده سرویس مخفی بریتانیا بدل شده بود.

بر اساس خلاصه منتشرشده، داستان جدید پس از پایان جنگ جهانی دوم آغاز می‌شود؛ زمانی که سیرا همکاری‌اش با سرویس اطلاعاتی بریتانیا را پایان داده و همراه با مارکوس، در آستانه تولد نخستین فرزندشان، به دنبال شروعی تازه است. اما یک اتفاق تراژیک، همه‌چیز را تغییر می‌دهد. برای بقا و بزرگ کردن فرزندش، سیرا باید دوباره خود را از نو بسازد؛ با دو مأموریت، چهار شهر و یک رسالت تازه.

چهار شهری که در روایت جدید حضور دارند، به احتمال زیاد مانند رمان، شامل اورشلیم، انگلستان، مادرید و طنجه خواهند بود.

سریال «سیرا» در پایان مرحله توسعه قرار دارد و تولید آن از اواخر سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد. پخش اولیه آن در اسپانیا از شبکه آترسمدیا خواهد بود و سپس در اختیار کاربران نتفلیکس در این کشور قرار می‌گیرد. همچنین، این سریال در چندین منطقه بین‌المللی از جمله آمریکای لاتین نیز از طریق نتفلیکس منتشر خواهد شد.

تولید این مجموعه توسط شاخه باسکی شرکت Buendía Estudios در بیلبائو انجام می‌شود. در کنار سونیا مارتینز (تهیه‌کننده نسخه اصلی) و پالما مولینا (تهیه‌کننده سریال «وقتی هیچ‌کس ما را نمی‌بیند» از Max)، ماریا دوئنیاس نیز به عنوان تهیه‌کننده خلاق در پروژه مشارکت دارد.

سریال اصلی «زمان از دست رفته» (El tiempo entre costuras)، که در سال ۲۰۱۳ پخش شد، با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شد و تنها در اسپانیا بیش از ۵ میلیون بیننده داشت. این استقبال حتی باعث شد فروش چرخ‌خیاطی در سایت آمازون اسپانیا ۱۳۵ درصد رشد کند. این مجموعه بعدها توسط نتفلیکس برای کاتالوگ جهانی‌اش خریداری شد و یکی از نخستین نمونه‌های موفقیت جهانی سریال‌های اسپانیایی در دوران پیش از تولیدات بومی نتفلیکس بود.

این همکاری میان یک پخش‌کننده محلی و یک پلتفرم جهانی، نمونه‌ای از مدل‌ جدید تولید و توزیع بین‌المللی در بازار سریال‌سازی اسپانیا است که بر پایه IPهای قدرتمند و سرمایه‌گذاری مشترک بنا شده است.

منبع: variety


ارسال دیدگاه
captcha image: enter the code displayed in the image