ریس ویترسپون: هالیوود بهطور رادیکال تغییر خواهد کرد تا با کاهش توجه مخاطبان سازگار شود
.jpg?w=1200&q=75)
ریس ویترسپون در مصاحبهای با نیویورک تایمز درباره تفاوت تمرکز فرزندانش بر فیلمها با نسل خود صحبت کرد و گفت که این موضوع نشاندهنده مسیر آینده هالیوود است. او توضیح داد: «متوجه شدم فرزندانم به سینما نمیروند. من در نوجوانی هر جمعه و شنبه شب به سینما میرفتم، اما الان بچهها به سینما نمیروند. معمولاً مردم سالی یک بار با بچههایشان فیلم میبینند. باید جایی بروید که مخاطب است، نه اینکه افسوس بخورید که نیامدهاند.»
او ادامه داد: «مدت توجه مخاطب در حال تغییر است و شیوه ساخت فیلمها در دو تا سه سال آینده بهطور رادیکال تغییر خواهد کرد.»
ویترسپون در پاسخ به پرسشی درباره نقش هوش مصنوعی در این تغییرات گفت: «همه آن را میشناسند، فقط باید بفهمیم چگونه این اتفاق خواهد افتاد. ما باید آگاهی خود را روی آن بگذاریم و از آن بهعنوان ابزار استفاده کنیم؛ وگرنه مانند قطار خارج از کنترل عمل خواهد کرد.»
این بازیگر همچنین درباره تأسیس شرکت جدید خود، (Sunnie)، که بر تولید مجلات دیجیتال برای زنان جوان نسل Z تمرکز دارد، توضیح داد و گفت: «وقتی شرکتی مانند شرکت من دارید، باید واقعبین باشید، زیرا زمان بزرگترین دارایی شماست و نمیتوان وقت را روی چیزهایی هدر داد که امکان تولیدشان وجود ندارد.»