سازندگان The Copenhagen Test از ایدههای فصل دوم و چالشهای اخلاقی سریال میگویند
.jpg?w=1200&q=75)
سریال (The Copenhagen Test) که با بازی سیمو لیو و ملیسا باررا از Peacock پخش شده، با ترکیب جاسوسی، تکنولوژی و پارانویا، یکی از بحثبرانگیزترین آثار سال بوده است. توماس برندون، خالق سریال، در گفتوگو با ددلاین توضیح داده که نوشتن داستان درباره مأموری که ذهنش هک شده، آنها را با «مسائل عجیب رضایت» روبهرو کرده است؛ زیرا شخصیت اصلی، الکساندر هِیل، تحت نظارت کامل دشمن و حتی سازمان خودش قرار دارد.
برندون فاش کرده که در نسخه اولیه پایلوت، صحنهای در حمام وجود داشته که در آن الکساندر هنگام درآوردن لباس متوجه نگاه دائمی ناظران میشود. اما این صحنه بهدلیل «بیش از حد خندهدار بودن» برای پایان قسمت اول حذف شد. او میگوید این صحنه قرار بود نشان دهد که قهرمان داستان برای اثبات وفاداریاش، عملاً تمام زندگیاش را تسلیم دولت کرده است.
سازندگان همچنین درباره تعادل میان رمانس و فریب در رابطه الکساندر و میشل صحبت کردهاند. یِیل میگوید بخش زیادی از اتاق نویسندگان صرف این شد که چگونه صحنههای صمیمانه را طوری طراحی کنند که هم جذاب باشد و هم نشان دهد این رابطه بخشی از یک عملیات ساختگی است. او میگوید: «میخواستیم تماشاگر عاشق این زوج شود، اما بعد ناگهان بفهمد همهچیز یک سناریوی نوشتهشده بوده است».
یکی از شخصیتهای محبوب سریال، پارکر، نیز مورد بحث قرار گرفته است. برندون میگوید پارکر عملاً «نویسنده درون داستان» است؛ کسی که با شناخت عمیق از الکساندر، سناریوهایی مینویسد که او را هدایت میکند. به گفته او، رابطه پارکر با الکساندر نوعی عشق یکطرفه پاراسوشال است؛ عشقی که مخاطب به شخصیتهای تلویزیونی پیدا میکند.
در پایان، برندون تأیید کرده که سریال از ابتدا برای ادامهدار بودن طراحی شده و ایدههای فصل دوم وجود دارد، هرچند هنوز هیچچیز رسمی نیست. او حتی احتمال ساخت یک پیشدرآمد درباره تاریخچه سازمان (The Orphanage) را نیز مطرح کرده است.