جستجو در سایت

1404/08/23 17:45

اقدام بی‌سابقه دیزنی با انتشار دو تریلر از دو اثر بزرگ به صورت هم‌زمان

اقدام بی‌سابقه دیزنی با انتشار دو تریلر از دو اثر بزرگ به صورت هم‌زمان
دیزنی در اقدامی کم‌سابقه، دو تریلر بزرگ برای فیلم‌های (The Devil Wears Prada 2) و (Toy Story 5) منتشر کرد. هرکدام در نخستین روز بیش از ۱۴۰ میلیون بازدید جهانی داشتند؛ تریلر «شیطان پرادا می‌پوشد ۲» با ۱۸۵ میلیون بازدید رکورد دومین تریلر پربازدید سال را ثبت کرد.
به گزارش سلام سینما

کمپانی دیزنی در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۲۵ با اقدامی تبلیغاتی ویژه، دو تریلر رسمی برای فیلم‌های تابستان ۲۰۲۶ منتشر کرد: دنباله‌ «شیطان پرادا می‌پوشد ۲» (The Devil Wears Prada) محصول 20th Century Studios و «داستان اسباب‌بازی» (Toy Story 5) محصول پیکسار. این حرکت هم‌زمان، موجی از توجه جهانی را به همراه داشت.  

در مورد «شیطان پرادا می‌پوشد ۲» که بازگشت مریل استریپ، آن هاتاوی، امیلی بلانت و استنلی توچی را به همراه دارد، تریلر در نخستین روز انتشار ۱۸۵ میلیون بازدید کسب کرد. این رقم آن را به دومین تریلر پربازدید سال پس از (Fantastic Four: First Family) با ۲۰۲ میلیون بازدید تبدیل کرد.

همچنین این تریلر با ۷۹ میلیون بازدید در اینستاگرام و ۶۰ میلیون بازدید در TikTok، رکورد بیشترین بازدید سال در این پلتفرم‌ها را شکست. واکنش‌ها به‌شدت مثبت بوده و بازگشت به دفتر مجله خیالی (Runway) و فضای آشنای فیلم نخست، طرفداران را هیجان‌زده کرده است. کارگردانی این پروژه بار دیگر بر عهده دیوید فرانکل است و فیلم قرار است در ۱ مه ۲۰۲۶ اکران شود.  

در همین حال، تریلر «داستان اسباب‌بازی 5» نیز در نخستین ۲۴ ساعت ۱۴۲ میلیون بازدید داشت و بالاتر از نخستین تریلرهای دیگر انیمیشن‌های بزرگ سال قرار گرفت. این تریلر بیشترین بازدید را در اینستاگرام (۴۷ میلیون) و TikTok (۳۷  میلیون) جذب کرد و بیش از ۱۴۲ هزار منشن در شبکه‌های اجتماعی ایجاد نمود. موضوع اصلی فیلم، یعنی تقابل «اسباب‌بازی‌ها با فناوری»، به‌عنوان مفهومی به‌روز و مرتبط با دنیای کودکان امروز مورد استقبال قرار گرفت. «داستان اسباب‌بازی 5» قرار است در آخر هفته روز پدر، ۱۹ تا ۲۱ ژوئن ۲۰۲۶ روی پرده برود.  

مجموعه «داستان اسباب‌بازی» تاکنون بیش از ۳ میلیارد دلار فروش جهانی داشته و قسمت چهارم آن رکورد افتتاحیه داخلی پیکسار را با ۱۲۰.۹ میلیون دلار در اختیار دارد.  

این آمار نشان می‌دهد دیزنی با استراتژی انتشار هم‌زمان دو تریلر توانسته موجی عظیم از توجه جهانی را به سمت پروژه‌های بزرگ آینده‌اش جلب کند.  
 


اخبار مرتبط
ارسال دیدگاه
captcha image: enter the code displayed in the image