آزگود پرکینز و چالشهای همکاری با نئون؛ Keeper با نقدهای ضعیف اکران شد
.jpg?w=1200&q=75)
(Keeper) سومین همکاری آزگود پرکینز با نئون است و با نقدهای ضعیف از جمله ۶۷ درصد در راتن تومیتوز و ۵۲ درصد در متاکریتیک مواجه شده است. فیلم تکلوکیشن و داستانی در سبک خانه تسخیرشده، علیرغم هزینه کمتر نسبت به آثار پیشین پرکینز («لنگدراز» و «میمون») انتظار موفقیت گسترده را برآورده نکرده است.
کارنامه پرکینز در نئون با «لنگدراز» (Longlegs) آغاز شد که با تبلیغات گسترده و اغراقآمیز، توجه بسیاری را جلب کرد و فروش جهانی ۱۲۷.۹ میلیون دلاری داشت. اما در ادامه، کمپین تبلیغاتی «میمون» (The Monkey) ناکام ماند و نقدها و باکسآفیس فیلم نسبت به فیلم اول کاهش یافت. این وضعیت، همراه با نحوه تبلیغات نئون برای (Keeper) و استفاده نامناسب از نقل قولهایی مثل ایلی راث، باعث شد پرکینز تحت فشار قرار گیرد و فیلم با واکنش متفاوت مخاطبان و منتقدان روبهرو شود.
با وجود همه این چالشها، پرکینز همچنان قراردادی با نئون دارد و پروژه بعدیاش، (The Young People) با حضور نیکول کیدمن برای ۲۰۲۶، در دست تولید است. منتقدان و علاقهمندان سینما امیدوارند این فیلم بتواند مسیر او را اصلاح کند، اما تجربه (Keeper) نشان میدهد همکاری میان کارگردان مستقل و استودیو همیشه بدون چالش نیست.