جستجو در سایت

1404/09/22 22:07

خروج کارگردان The Last of Us از ناتی‌داگ برای فرار از تکرار

خروج کارگردان The Last of Us از ناتی‌داگ برای فرار از تکرار
بروس استرالی، کارگردان شناخته‌شده‌ی مجموعه‌های (Uncharted) و (The Last of Us)، پس از ۱۸ سال فعالیت در ناتی‌داگ، در سال ۲۰۱۶ این استودیو را ترک کرد. او می‌گوید تکرار الگوی ثابت طراحی بازی‌ها و نبود چالش‌های تازه، دلیل اصلی این تصمیم بوده است.
به گزارش سلام سینما

بروس استرالی در گفت‌وگویی با Polygon توضیح داده است که پس از سال‌ها کار روی پروژه‌های بزرگ، احساس کرده مدام به همان پرسش‌ها و مشکلات تکراری پاسخ می‌دهد. او تأکید کرده ذهنش با این نوع تکرار سازگار نیست و نیاز به مسائل تازه و خلاقیت‌های متفاوت دارد. به گفته‌ی او، کار سخت روی پروژه‌هایی که مالکیت شخصی نداشت، انگیزه‌اش را کاهش داده بود.

استرالی کار خود را در ناتی‌داگ به‌عنوان هنرمند در (Crash Team Racing) آغاز کرد و سپس به‌عنوان کارگردان هنری و کارگردان بازی در پروژه‌های بزرگی چون (Uncharted 2)، (The Last of Us) و (Uncharted 4) نقش‌آفرینی کرد. او پس از ترک استودیو، در سال ۲۰۲۱ شرکت مستقل Wildflower Interactive را بنیان گذاشت.

در مراسم The Game Awards 2025، نخستین بازی استودیوی او با نام (Coven of the Chicken Foot) معرفی شد؛ اثری تک‌نفره با سبک ماجراجویی و فضایی رنگارنگ و سل‌شید که حال‌وهوایی شبیه آثار استودیوی جیبلی دارد. این بازی با رویکردی متفاوت نسبت به سبک واقع‌گرایانه‌ی ناتی‌داگ طراحی شده و به گفته‌ استرالی، تلاشی است برای خلق چشم‌اندازی تازه در ژانری که سال‌ها به شکل مشابه دنبال شده است.
 


اخبار مرتبط
ارسال دیدگاه
captcha image: enter the code displayed in the image