درخشش All’s Fair با بازی کیم کارداشیان در هفته نخست
.jpg?w=1200&q=75)
(All’s Fair) که نخستین سه قسمت آن از ۴ نوامبر منتشر شد، در هفته ۳۱ اکتبر تا ۶ نوامبر، ۲.۶۱ میلیون ساعت تماشا در آمریکا ثبت کرد و جایگاه پانزدهم جدول هفتگی Luminate را از آن خود کرد. این عملکرد نزدیک به فصل سوم سریال (Monster) نتفلیکس بود که ۲.۶۵ میلیون ساعت تماشا داشت و آن هم محصول رایان مورفی است.
با محاسبه ساعت تماشا بر اساس مدت زمان کل هر قسمت، تخمین زده میشود که حدود ۱.۰۴ میلیون بیننده آمریکایی سه قسمت اول را مشاهده کردهاند. این رقم با توجه به اینکه سریال تنها سه روز در این بازه پخش شده، عملکرد مناسبی محسوب میشود. از سوی دیگر، دادههای جهانی دیزنی نشان میدهد که (All’s Fair) در همان سه روز، ۳.۲ میلیون بازدید جهانی داشته است که تقریباً یک سوم آن متعلق به آمریکا بوده است.
این نخستین آمار مستقل از عملکرد سریال است و تحلیلهای دقیقتر با انتشار گزارشهای دیگر شرکتهای مستقل و Nielsen در آینده ارائه خواهد شد.
در این بازه، سریال با رقابت سنگینی روبهرو بود؛ فصل چهارم (The Witcher) با بیش از ۱۲ میلیون ساعت تماشا در صدر جدول قرار گرفت و چهار عنوان دیگر نتفلیکس نیز در میان پنج برنامه برتر بودند. سایر سریالهای محبوب از جمله (Tulsa King)، (Love is Blind) و (The Morning Show) نیز در جمع ۱۵ برنامه برتر دیده شدند.
حال باید دید که آیا (All’s Fair) میتواند مخاطبان خود را در ادامه فصل اول تا دسامبر حفظ کند یا خیر.