چگونه سریال The Paper هم میراث The Office را حفظ کرد و هم هویت مستقل ساخت؟

(The Paper) که ابتدا در سپتامبر روی Peacock منتشر شد و سپس فصل کامل آن در نوامبر روی NBC پخش شد، داستان یک ناشر مصمم را دنبال میکند که سعی دارد یک روزنامه قدیمی را احیا کند. دامنل گلیسون نقش ناشر را بازی میکند و تیم بازیگری شامل سابرینا ایمپاچیاتوره، چلسی فری، ملوین گرگ، گبمیسولا ایکوملو، الکس ادلمن، رامونا یانگ، تیم کی و اسکار نونز است. نونز نقش اسکار مارتینز از (The Office) را بازآفرینی میکند.
مارگارت واکر، معاون ارشد بازاریابی سرگرمی Universal Television، گفت: «هدف ما این بود که یک سریال جدید بسازیم، نه صرفاً تکراری از The Office.» برای این منظور، کمپین بازاریابی تنها به جملهای اشاره داشت: (سریالی از جهان The Office) و اسکار بهعنوان بخشی از سریال معرفی شد، بدون آنکه محور اصلی تبلیغات باشد.
پس از موفقیت در Peacock، جایی که (The Paper) دومین کمدی اصلی پربیننده این پلتفرم بود، NBC سریال را در روزهای دوشنبه ساعت ۸:۳۰ شب پس از St. Denis Medical قرار داد تا یک بلوک کمدی مکمل ایجاد شود.
کمپین بازاریابی با الهام از فضای تحریریه، شامل تصاحب صفحه اول USA Today و همکاری با نشریه طنز The Onion برای ایجاد (The Paper Powered by The Onion) بود که روزنامهای محدود و طنزآمیز شبیه تحریریه داستانی سریال ارائه میکرد.
واکِر افزود: «میخواستیم تعادل بین طنز خشک و امید و انگیزه برای حقیقت در روزنامهنگاری برقرار شود.» استقبال طرفداران (The Office) و همچنین حرفهایهای روزنامهنگاری نشان داد که این هدف محقق شده است و فصل دوم سریال نیز با بازخورد مثبت همراه بوده است.