همکاری دوباره فولر و مدس میکلسن در یک «افسانه تهاجمی» برای کودکان و والدین

فیلم (Dust Bunny) که این هفته توسط Roadside Attractions اکران میشود، داستانی «آمبلینگونه» دارد؛ همان حالوهوایی که آثار دهه ۱۹۸۰ استیون اسپیلبرگ و کمپانی آمبلین با ترکیب مشکلات واقعی و شگفتیهای ماورایی خلق میکردند. این پروژه در اصل سال ۲۰۱۶ بهعنوان یکی از اپیزودهای بازسازیشده مجموعه (Amazing Stories) نوشته شد، اما پس از خروج فولر از آن پروژه، به شکل فیلمی مستقل جان گرفت.
داستان درباره دختری به نام «آرورا» (سوفی اسلون) است که از همسایهاش، یک آدمکش مرموز با نام «ساکن 5B»، میخواهد هیولای زیر تختش را بکشد؛ هیولایی که چندین ناپدری او را بلعیده است. نقش این آدمکش را مدس میکلسن ایفا میکند؛ بازیگری که فولر نخستین بار در مراسم اکران (Rogue One) از او خواست در این پروژه حضور یابد.
تولید فیلم با حمایت Thunder Road (سازندگان «جان ویک») و لاینزگیت در بوداپست آغاز شد و حتی در جریان اعتصاب SAG-AFTRA سال ۲۰۲۳ توانست با توافق موقت ادامه یابد. فولر این اثر را «قصهای تهاجمی» برای کودکان و والدینی توصیف میکند که هنوز خاطره کودکی را در ذهن دارند. هرچند فیلم به دلیل خشونت کارتونی و صحنههایی مانند «چاقوکشی با مسواک» ردهبندی R گرفت، فولر تأکید دارد که محتوای آن از بسیاری برنامههای تلویزیونی ملایمتر است.
پس از کشوقوسهای طولانی و نگرانی درباره بازار هدف، (Dust Bunny) سرانجام در جشنواره تورنتو و سپس (Beyond Fest) لسآنجلس به نمایش درآمد و با استقبال تماشاگران روبهرو شد. منتقدانی چون مانولا دارگیس از نیویورک تایمز نیز آن را ستودهاند و نوشتهاند که فیلم با وجود تاریکی و ترس، همچنان سرشار از شگفتی و زیبایی است.
فولر اکنون روی دو پروژه دیگر کار میکند که هر دو برگرفته از ایدههای استفادهنشده (Amazing Stories) هستند. او میگوید همیشه نگران است بهترین ایده را از دست داده باشد، اما (Dust Bunny) نشان داده که حتی هیولای زیر تخت هم میتواند به فرصتی برای خلق سینما تبدیل شود.