.jpeg?w=1920&q=75)
فصل چهارمِ سریال «برنامه صبحگاهی»، همچون فصلهای پیشین تکیهگاهش را بر کشمکشهای اخلاقی در محیط ر...

«ماشین کوبنده»، اولین تجربه فیلمسازی بلند بنی سفدی بدون حضور برادرش، اثری است که میان دو شیوه باز...

سیاوش اسعدی بهخوبی میداند چگونه از رنگ، نور و میزانسن برای روایت احساس استفاده کند و در خلق اتم...

این ادعای بزرگی است اما باید آن را به زبان آورد که دو سوم ابتدایی «بچه مردم» به راحتی قابلیت این ...
.jpg?w=1920&q=75)
نیکول کیدمن، که از اوایل دهه ۱۹۸۰ با فیلم (Bush Christmas) وارد دنیای بازیگری شد، امروز یکی از نا...

فیلمنامه «غرامت مضاعف» یک کلاس درس فیلمنامهنویسی است. نحوه روایت فیلم، دیالوگهای پرنیش و کنایه ...

از عوامل سریال «بامداد خمار» تقاضا داریم بلایی که سر قشر زحمتکش لولهکشها آمده را سر نجارهای محت...

منتقدان عملکرد درخشان ری سیهورن در سریال جدید وینس گیلیگان را تحسین کردهاند؛ اثری تلفیقی از درام...

جهان سینمایی«احضار» از همان آغاز تا امروز نمونهای نمادین از چگونگی تبدیل یک ایده ژانری به یک ماش...

سیاوش اسعدی در «غریزه» با وام جستن از سینمای نئورئالیستیِ ایتالیایی، عاشقانه کلاسیک و سیاق کیمیای...

«انمُنی» فیلمی است دربارهی بازماندگان—کسانی که زنده ماندهاند اما هنوز نمیدانند چگونه زندگی کنن...

«خانهای از دینامیت» نه به عنوان یک کنش سیاسی کارکرد دارد، نه به عنوان تجربهای فرمی یا روایی موف...