
«او را برگردانید» تجربهای جالب توجه و ارزشمند در بازنمایی ترس مدرن است اما در نهایت از رساندن ای...

آنچه در ایران بهدلیل سانسور و محدودیتهای دولتی شکل گرفته، بیشتر به «سینمای غیررسمی» نزدیک است ت...

سریال «اجل معلق» کامبکی به سریالهای کمدی دهه هشتاد تلویزیون است.

«شکارگاه» فارغ از هر نقدی روایتی قصهگو، مهیج و ملتهب دارد که توانسته با وجود لوکیشن محدودش در هر...

فیلم بیداد ساخته چهارم سهیل بیرقی، با روایتی پرانرژی، خشمگین و بیپرده از زنی جوان که میخواهد صد...
.jpg?w=1920&q=75)
جسارت تینا پاکروان برای پرداختن به اتفاقاتی در یک مقطع حساس تاریخی شایان تحسین است. او علاقهای ...

ساعتی پس از اولین نمایش فیلم سینمایی «بیداد» به کارگردانی سهیل بیرقی در جشنواره کارلووی واری، نخ...

احتمالا خود برادران فیلیپو هم درست نمیدانند که چه قلّهای را در ژانر وحشت فتح کردهاند و با گذر ...

علیرضا گردانپناه سردبیر برنامه تلویزیونی دو نقطه در خصوص اهمیت ادبیات فارسی در حوزه کودک و نوجوا...

«اجل معلق» در قسمت ششم نمیتواند از موقعیتی که در سکانس پایانی قسمت پنج کاشته استفاده کند.

آیدا پناهنده یکی از معدود فیلمسازان زن است که توانسته هم در سینمای جدی مستقل و هم در بازار پررقاب...

اسکویید گیم ضعیفتر از همیشه، نه ایدهپردازیهای خلاقانه ابتدایی را دارد، نه میتواند در خط داستا...