
شما چه نوجوان طرفدار پادکستهای جنایی و سلنا گومز باشید، چه بینندهای مسن که طرفدار کمدی استیو ما...

پگاه ترکی، طراح لباس سریال «بامداد خمار»، در گفتوگو با سلام سینما از پیچیدگیهای کار و جزییات دق...

هر چند دو فیلم «غریزه» و «درخت گلابی» در شخصیتپردازی دو کاراکتر اصلی بسیار شبیه هم هستند اما در ...

همایون ارشادی در «طعم گیلاس» عباس کیارستمی در قالب یک نابازیگر درخشید و تا آخر عمر در همان قالب ب...
.jpeg?w=1920&q=75)
فصل چهارمِ سریال «برنامه صبحگاهی»، همچون فصلهای پیشین تکیهگاهش را بر کشمکشهای اخلاقی در محیط ر...

«ماشین کوبنده»، اولین تجربه فیلمسازی بلند بنی سفدی بدون حضور برادرش، اثری است که میان دو شیوه باز...

سیاوش اسعدی بهخوبی میداند چگونه از رنگ، نور و میزانسن برای روایت احساس استفاده کند و در خلق اتم...

این ادعای بزرگی است اما باید آن را به زبان آورد که دو سوم ابتدایی «بچه مردم» به راحتی قابلیت این ...
.jpg?w=1920&q=75)
نیکول کیدمن، که از اوایل دهه ۱۹۸۰ با فیلم (Bush Christmas) وارد دنیای بازیگری شد، امروز یکی از نا...

فیلمنامه «غرامت مضاعف» یک کلاس درس فیلمنامهنویسی است. نحوه روایت فیلم، دیالوگهای پرنیش و کنایه ...

از عوامل سریال «بامداد خمار» تقاضا داریم بلایی که سر قشر زحمتکش لولهکشها آمده را سر نجارهای محت...

منتقدان عملکرد درخشان ری سیهورن در سریال جدید وینس گیلیگان را تحسین کردهاند؛ اثری تلفیقی از درام...