صفحه اصلی
هر چند «دیدار» پر از لحظاتی است که در آنها بهشدت روی عواطف انسانها تاکید میشود اما جنس موانعی...
«خواهران غریب» نشان میدهد گاه عشقِ پایانیافته، فقط بهظاهر تمام شده و اگر فرصت و انگیزهای تازه...
آنچه عاشقانه «زیر درختان زیتون» را از نمونههای متعارف سینمای ایران متمایز میکند سکوت لجوجانه ط...
«روسری آبی» بیش از آنکه یک درام اجتماعی به معنایی باشد که این روزها از آن در ذهن داریم (و با وجو...
میلانی در «دیگه چه خبر؟» با جسارت نشان داد آنچه برای ایجاد پیوند میان دو جبهه متضاد لازم است، ای...
در دل جهان زمخت زندگی همراه با فقر و رنج، محبت اولین چیزی است که قربانی میشود.
وقتی پای تاثیر مخرب سنتهای دستوپاگیر به میان بیاید، معمولا یاد نسل جوانی میافتیم که بهخاطر عق...
«بگذار زندگی کنم» نشان میدهد که هر چند اعتماد در شرایطی که دو شخصیت اصلی زخمهای عمیقی در دل دار...
در اولین سالهای پس از انقلاب و زمانی که حتی صحبت کردن از عشق زمینی هم بهسختی امکانپذیر بود، صد...
اعتیاد علی مقدمه جدایی آنها را ایجاد میکند اما لزوما بهمعنی پایان عشق آن دو نیست.
داوود میرباقری در «آدمبرفی» عشق را با مفهوم تغییر هویت و میل به تحول پیوند زده و یکی از جسورانه...
اگر اتی به جهان به چشم مردی نگاه میکند که ممکن است او را از منجلاب نجات دهد، خود اتی هم برای جه...