صفحه اصلی
«ماهیها عاشق میشوند» این واقعیت را به ما گوشزد میکند که اگر از فرصتها استفاده نکنیم، شاید هیچ...
بحث «سالاد فصل» فقط تضاد طبقاتی نیست (هر چند این عنصر هم نقشی کلیدی در ماجرا دارد) بلکه فیلم همچن...
آنچه «ازدواج به سبک ایرانی»، فیلم شیرین حسن فتحی نشان میدهد این است که این تفاوتهای فرهنگی درس...
در مقابل دستورهای عقلانی و فاقد احساس، شاید گاه بهتر باشد آدم طرف عواطفش را بگیرد حتی اگر این کار...
فرهادی در دل فضای تیره و غمبار «شهر زیبا» یادآوری میکند که حتی در بدبینانهترین حالت هم مهر بشر...
سینمای ایران کمتر توانسته بهاندازه «اشک سرما» جنبه ایدئولوژیک جنگ را کنار زده و نگاهی تماما انسا...
«نان، عشق و موتور 1000» فیلمی است که «پذیرش خودِ واقعی» را مهمترین شرط رسیدن به مقصود در یک رابط...
«شام آخر» نه فقط نمایش یک لذت ممنوعه و جذاب، بلکه اثری جسورانه در مورد نمایش شکافهای عمیق میان د...
در دنیایی که بیش از همیشه ما را به سمت تصمیمگیری بر اساس منطق و حساب و کتاب پیش میبرد، «خواب سف...
دغدغههای اجتماعی و نگاه بشردوستانه مجیدی که پیشتر در «بچههای آسمان» و «رنگ خدا» خودنمایی کرده ...
اگر قرار باشد تنها یک فیلم را بهعنوان نماینده عاشقانههای جوانپسند دوره اصلاحات انتخاب کنیم، «آ...
یکی از مهمترین نکاتی که از «درخت گلابی» در ذهن ما میماند این است که خاطره یک عشق دور از دسترس ا...