صفحه اصلی
در اولین سالهای پس از انقلاب و زمانی که حتی صحبت کردن از عشق زمینی هم بهسختی امکانپذیر بود، صد...
ارتباط همراه با حجب و حیای مریم و محمد، احتمالا برای بسیاری از مخاطبانی که در اواسط دهه هفتاد به...
داوود میرباقری در «آدمبرفی» عشق را با مفهوم تغییر هویت و میل به تحول پیوند زده و یکی از جسورانه...
عشق میان ستاره و نوید نوعی مقاومت خاموش در برابر شرایط غیرمنصفانهای است که راه فراری برای آنها ...
بهنظر میرسد تقدیر فرهاد نرسیدن است اما او قرار نیست حسرت عقبافتادگیاش از زندگی را بخورد.
«عروس» اولین فیلم عاشقانه پس از انقلاب بود که توانست تصویر عشق را از کلیشههای محافظهکارانه مرسو...
مریم بهنوعی نسخه زنانه خود سلطان است: تودار، انساندوست و در محاصره دنیایی که روزبهروز اهمیت بی...
در «مدار صفر درجه» با یک عشق فراموشنشدنی روبهروییم که نه مرزهای جغرافیایی قادر به نابود کردن آن...
اعتیاد علی مقدمه جدایی آنها را ایجاد میکند اما لزوما بهمعنی پایان عشق آن دو نیست.
اگر اتی به جهان به چشم مردی نگاه میکند که ممکن است او را از منجلاب نجات دهد، خود اتی هم برای جه...
حمید هامون و مهشید هر دو گرایشهای روشنفکرانه دارند اما از دو جهان متفاوت هستند.
درونگرایی، تلخاندیشی و انزوای استاد در مقابل خوشبینی و برونگرایی رؤیا، نمود تفاوت دو نسل هم ب...