
در اولین سالهای پس از انقلاب و زمانی که حتی صحبت کردن از عشق زمینی هم بهسختی امکانپذیر بود، صد...

حمید هامون و مهشید هر دو گرایشهای روشنفکرانه دارند اما از دو جهان متفاوت هستند.

گرچه بخش مهمی از فیلم به نمایش درگیریها و دعواهای بامزه این زوج میگذرد، اما در پس تمام رفتارهای...

بهنظر میرسد تقدیر فرهاد نرسیدن است اما او قرار نیست حسرت عقبافتادگیاش از زندگی را بخورد.

«عروس» اولین فیلم عاشقانه پس از انقلاب بود که توانست تصویر عشق را از کلیشههای محافظهکارانه مرسو...

درونگرایی، تلخاندیشی و انزوای استاد در مقابل خوشبینی و برونگرایی رؤیا، نمود تفاوت دو نسل هم ب...

عشق میان ستاره و نوید نوعی مقاومت خاموش در برابر شرایط غیرمنصفانهای است که راه فراری برای آنها ...

در «مدار صفر درجه» با یک عشق فراموشنشدنی روبهروییم که نه مرزهای جغرافیایی قادر به نابود کردن آن...

ارتباط همراه با حجب و حیای مریم و محمد، احتمالا برای بسیاری از مخاطبانی که در اواسط دهه هفتاد به...

داوود میرباقری در «آدمبرفی» عشق را با مفهوم تغییر هویت و میل به تحول پیوند زده و یکی از جسورانه...

اعتیاد علی مقدمه جدایی آنها را ایجاد میکند اما لزوما بهمعنی پایان عشق آن دو نیست.

اگر اتی به جهان به چشم مردی نگاه میکند که ممکن است او را از منجلاب نجات دهد، خود اتی هم برای جه...