
«بامداد خمار» تاریخ را بازتابی از سرنوشت فردی میبیند و «سووشون» سرنوشت فردی را دریچه فهم تاریخ ...

سریال «برتا؛ داستان یک اسلحه» تا به اینجای کار توانسته شاخصههای یک روایت جنایی را به خوبی پیاده ...

«بوگونیا» نه تنها بازسازی «نجات سیارهی سبز» است، بلکه بدترین ویژگیهای بازسازیهای بیجهت را هم ...

نویسندگان فیلمنامه «آواز در باران» به شکل هنرمندانهای توانستهاند یک خط قصه رمانتیک که پر است از...

عشقهای دوران کودکی و نوجوانی برای به تصویر کشیده شدن عموما با مشکلات فزایندهای رویارو میشوند. ...

فصل جدید تقریباً دو سال پس از فاجعه فصل ۴ اتفاق میافتد. هاوکینز اکنون تحت قرنطینه کامل نظامی است...

مشکل اصلی کمدیهای ایرانی به طور عام و «کفایت مذاکرات» به طور خاص چیست؟ پاسخ واضح است. فقدان منطق...

در مقایسه آبیار با همنسلانش باید گفت: برخلاف کارگردانانی که یا صرفاً مولف باقی ماندند یا کاملاً ...

مشکل اصلی فیلم را باید در نبود «کشمکش مرکزی مشخص» دید. آیا فیلم دربارهی فروپاشی یک مرد در مواجهه...

قسمت هشتم سریال بامداد خمار در فضاسازی و به تصویر کشیدن دغدغههای زنان و پایمالشدن سادهترین حقو...

«ماه آبی» فیلمی تراژیک است درباره تنهایی یک آدم در صنعتی که خودش یکی از خالقان آن بوده است. لینک...

در قسمت هشتم سریال «بامداد خمار» فاز مقدمه رسما به پایان رسید و از این به بعد وارد مرحله گسترش خو...