صفحه اصلی
احتمالا خود برادران فیلیپو هم درست نمیدانند که چه قلّهای را در ژانر وحشت فتح کردهاند و با گذر ...
«اجل معلق» در قسمت ششم نمیتواند از موقعیتی که در سکانس پایانی قسمت پنج کاشته استفاده کند.
آیدا پناهنده یکی از معدود فیلمسازان زن است که توانسته هم در سینمای جدی مستقل و هم در بازار پررقاب...
اسکویید گیم ضعیفتر از همیشه، نه ایدهپردازیهای خلاقانه ابتدایی را دارد، نه میتواند در خط داستا...
اگر شعارهای «بازی مرکب» به نتیجه مطلوب نمیرسد بهعلت تناقضات ذاتی نگرش چپگرایانه این مجموعه است.
ایراد اصلی «تاسیان» این است که پاکروان مراحل پیشبرد قصه و خلق کاراکترها را تنها در عرض دنبال کرد...
شکارگاه در همان قسمت اول با روایتی قصهگو و داستانی درگیرکننده و فضایی متفاوت فرم تازهای میسازد...
در روزگاری که تصویر به ابزاری برای تسلط و فراموشی تبدیل شده، سینما به عنوان هنر هفتم همچنان بر ای...
طی سالهای اخیر عطاران نیز نظیر کمدینهای دیگر در مسیر کلیشهایشدن قرار گرفته است. چنین اتفاقی ق...
با اینکه در جزئیات عیب و ایراد پیدا میشود، «بازی مرکب» در کلیت موفق است چون اجرایی مقتصدانه و مت...
پس از ده سال حرکت در مسیر اشتباه و انباشتهشدن از جلوههای ویژه پرزرقوبرق اما کم محتوا، فیلم دنی...
برخی فیلمسازان با همان لحن سینمایی خود وارد سریال شدند و تغییری ندادند (و شکست خوردند یا دیده نشد...