
فیلم «نبرد پشت نبرد» (One Battle After Another) هجویهای ظاهراً سبک، اما تحلیلی عمیق از بحران فرد...

نیمه اول قسمت هفتم «بامداد خمار» (نرگس آبیار) از نظر دراماتیک فشردهترین بخش این سریال تاکنون است.

در قسمت هفتم با معرفی بیشتر منصور و پردهبرداری از گذشته و عشق او به محبوبه نخستین گامها برای شر...

در میان نسل طلایی هالیوود، دیپالما شاید کمفروشترین و کمجایزهترین باشد، اما بیتردید یکی از خ...

یکی از ویژگیهای اساسی ملودرام، تقابل دو یا چند «خوب آشتیناپذیر» است؛ آدمها یا خصلتهایی که همگ...

در نگاه نخست شاید Task دربارهی قانون و جرم باشد، اما در واقع دربارهی چگونگی حذف و سرکوب صدای زن...

به مناسبت موفقیت سریال «بامداد خمار»، نگاهی به پنج رمان عامهپسند و خواندنی ایرانی هستیم که هم خو...

فضاسازی در این فیلم نه صرفا منحصر به سینما که نمادی از زندگی در جامعهای مصرفگرا و پرآشوب است. ک...

در این فیلم ما یک زن و یک مرد داریم که همدیگر را دوست میدارند، همین. و همین سادگی هم هست که تماش...

در سالهای اخیر، سریالهای نمایش خانگی به مهمترین عرصه شکلگیری روایتهای زنمحور در ایران تبدیل...

آبیار در سریال «بامداد خمار» به زمانی قبل از بازهی زمانی سریال میرود و بنابراین تمام داستانها...

نود دقیقه ابتدایی «نبرد پشت نبرد» یا «یک نبرد پس از دیگری»، فیلم جدید پل توماس اندرسن، حسابشده و...