
در «فرمول یک» با یک بلاکباستر «اُُلد فشن» طرفیم که به جای تلاش برای گرفتار کردن تماشاگر در پیج ...

سریالهای معمایی در روایت قصه خود، نیاز به ریزهکاریهای بسیار دارند که همین مساله آن را از سایر ...

رسولاف در انتخاب ایدهها همیشه پیشرو و بیپروا بود؛ از نخستین فیلمش تا آخرین اثرش جسارت موضوعی د...

قبل از شروع «سووشون» این نگرانی وجود داشت که سریال نرگس آبیار تا چه حد به کتاب سیمین دانشور وفاد...

«سووشون» را ساده نپندارید و با جنغولکبازیهای برخی فیلمهای امروز مقایسه نکنید. نرگس آبیار، هوش...

نوآ هاولی در سریال «بیگانه: زمین»، از دل یک فرنچایز قدیمی، خوانشی انسانی از مفهوم شرارت را بیرون ...

«سانشوی مباشر» یک ملودرام پیش پا افتاده نیست. بلکه فیلمی است که در آن کارگردان تاریخ ژاپن را نشان...

«سووشون»، با همه ضعفهای آزاردهندهاش، از معدود فیلم و سریالهای ایرانی با موضوع هویت ملی و اصالت...

یکی از چالشهای مهم «مهمان کشی»، زبان دیالوگهای آن است. تیم نویسندگی این اثر، به شکلی کاملا تعمد...

آیا عشق بهادر به سیمین آنقدر قوی است که او تصمیم بگیرد خانواده میرعطا را نجات دهد؟

بهطور عمومی طغرل افشار را به عنوان اولین منتقد واقعی و جدی سینما در ایران میشناسند.

سریال ونزدی گاهی به دلیل شباهت بیش از حدش به نسخهای «نتفلیکسی» از اثر کلاسیک چارلز آدامز مورد ان...