
در نگاه نخست شاید Task دربارهی قانون و جرم باشد، اما در واقع دربارهی چگونگی حذف و سرکوب صدای زن...

به مناسبت موفقیت سریال «بامداد خمار»، نگاهی به پنج رمان عامهپسند و خواندنی ایرانی هستیم که هم خو...

فضاسازی در این فیلم نه صرفا منحصر به سینما که نمادی از زندگی در جامعهای مصرفگرا و پرآشوب است. ک...

در این فیلم ما یک زن و یک مرد داریم که همدیگر را دوست میدارند، همین. و همین سادگی هم هست که تماش...

در سالهای اخیر، سریالهای نمایش خانگی به مهمترین عرصه شکلگیری روایتهای زنمحور در ایران تبدیل...

آبیار در سریال «بامداد خمار» به زمانی قبل از بازهی زمانی سریال میرود و بنابراین تمام داستانها...

نود دقیقه ابتدایی «نبرد پشت نبرد» یا «یک نبرد پس از دیگری»، فیلم جدید پل توماس اندرسن، حسابشده و...

در نهمین قسمت از برنامه «خارج از قاب» سلام سینما آنتونیا شرکا، ایزد مهرآفرین و امیرعباس صباغ در م...

آوازه امین حیایی در سالهای اخیر به دلیل پذیرفتن نقشهایی سخت و غیرمعمولی همهگیر شد که کمتر کسی ...

«بامداد خمار» هر چند خالی از ایراد نیست اما در انتقال حس و حال رمان موفق بوده و میتواند مخاطب را...

«فرانکنشتاین» ۲۰۲۵ اثری است که اهمیتش تنها در بازآفرینی یک اسطوره نیست؛ اهمیت آن در تلاشی است که ...

«گوزنهای اتوبان» علیرغم تمام کوششهای کارگردانش تبدیل به فیلم ابتری شده که هر چه جلوتر میرود ب...