
در سالهای اخیر، سریالهای نمایش خانگی به مهمترین عرصه شکلگیری روایتهای زنمحور در ایران تبدیل...

آبیار در سریال «بامداد خمار» به زمانی قبل از بازهی زمانی سریال میرود و بنابراین تمام داستانها...

نود دقیقه ابتدایی «نبرد پشت نبرد» یا «یک نبرد پس از دیگری»، فیلم جدید پل توماس اندرسن، حسابشده و...

در نهمین قسمت از برنامه «خارج از قاب» سلام سینما آنتونیا شرکا، ایزد مهرآفرین و امیرعباس صباغ در م...

آوازه امین حیایی در سالهای اخیر به دلیل پذیرفتن نقشهایی سخت و غیرمعمولی همهگیر شد که کمتر کسی ...

«بامداد خمار» هر چند خالی از ایراد نیست اما در انتقال حس و حال رمان موفق بوده و میتواند مخاطب را...

«فرانکنشتاین» ۲۰۲۵ اثری است که اهمیتش تنها در بازآفرینی یک اسطوره نیست؛ اهمیت آن در تلاشی است که ...

«گوزنهای اتوبان» علیرغم تمام کوششهای کارگردانش تبدیل به فیلم ابتری شده که هر چه جلوتر میرود ب...

دیسیپلین و حرکت آهسته و پیوسته حقیقتدوست و دوری او از حاشیه و جریانات رسانهای هرچند باعث شده مث...

شما چه نوجوان طرفدار پادکستهای جنایی و سلنا گومز باشید، چه بینندهای مسن که طرفدار کمدی استیو ما...

هر چند دو فیلم «غریزه» و «درخت گلابی» در شخصیتپردازی دو کاراکتر اصلی بسیار شبیه هم هستند اما در ...

همایون ارشادی در «طعم گیلاس» عباس کیارستمی در قالب یک نابازیگر درخشید و تا آخر عمر در همان قالب ب...