دنیای عجیب آخرین ساخته استودیو والت دیزنی شما را متعجب میکند! نه به عنوان یک شاهکار بلکه به عنوان اثری ضعیف پس با هم به نقد انیمیشن strange world بپردازیم.
دنیای عجیب آخرین ساخته استودیو والت دیزنی شما را متعجب میکند! نه به عنوان یک شاهکار بلکه به عنوان اثری ضعیف پس با هم به نقد انیمیشن strange world بپردازیم.
اینجا جوخه نیست، خانواده است. پس از سالها انتظار سرانجام قسمت دوم فرنچایز اواتار با عنوان فرعی «طریقت آب» به سینماهای جهان آمد. فیلمی که تأخیر خوردنهای چندین بارهاش هوادارانش را کلافه کرده بود امّا هم اکنون روی پردهی سینماهای جهان به جز ایران است و به احتمال فراوان گیشه را فتح خواهد کرد. اول از همه میبایست بگویم که متأسفانه من فیلم را در سینما ندیدهام و مسلماً بخش اعظمی از تجربه و لذّت فیلم را از دست دادهام. یادداشت حاضر، ریویوی بر...
اینجا جوخه نیست، خانواده است. پس از سالها انتظار سرانجام قسمت دوم فرنچایز اواتار با عنوان فرعی «طریقت آب» به سینماهای جهان آمد. فیلمی که تأخیر خوردنهای چندین بارهاش هوادارانش را کلافه کرده بود امّا هم اکنون روی پردهی سینماهای جهان به جز ایران است و به احتمال فراوان گیشه را فتح خواهد کرد. اول از همه میبایست بگویم که متأسفانه من فیلم را در سینما ندیدهام و مسلماً بخش اعظمی از تجربه و لذّت فیلم ...
انیمه خانهی شناور درباره هویت و کودکی شناور ما در جهان پسامدرن امروز است. ریشههای رو به ویرانی ماست. صرف فعل بودن است در این تسریع رو به نابودی. دربارهی خاطرات است. خانه شناور کودک درون یا بهتر بگویم معصومیت درونی نسل ماست که به ویرانی میرود.
انیمه خانهی شناور درباره هویت و کودکی شناور ما در جهان پسامدرن امروز است. ریشههای رو به ویرانی ماست. صرف فعل بودن است در این تسریع رو به نابودی. دربارهی خاطرات است. خانه شناور کودک درون یا بهتر بگویم معصومیت درونی نسل ماست که به ویرانی میرود.
نگاه کردن به میان کهکشانی شبیه به هیچ چیز دیگری نیست. در دنیای سراسر مجازی و متاورسی امروز به نمایش گذاشتن پورتفولیو شخصی یا راه اندازی نمایشگاه و گالری دربند محیط واقعی و فیزیکی نیست بلکه ارائه اثر به شکل مجاز شاید رئالیسم ترین حالت ممکن جامعه امروز باشد و میان کهکشانی دقیقا چنین چیزی است نه یک انیمیشن صرف! موزه ی هنر است یا شاید بگوییم نمایشگاه گروهی ما بازدید کنندگان این رویداد مجاز هستیم! پس بگذارید با بخش بخش کردن نوشته بهتر به این...
نگاه کردن به میان کهکشانی شبیه به هیچ چیز دیگری نیست. در دنیای سراسر مجازی و متاورسی امروز به نمایش گذاشتن پورتفولیو شخصی یا راه اندازی نمایشگاه و گالری دربند محیط واقعی و فیزیکی نیست بلکه ارائه اثر به شکل مجاز شاید رئالیسم ترین حالت ممکن جامعه امروز باشد و میان کهکشانی دقیقا چنین چیزی است نه یک انیمیشن صرف! موزه ی هنر است یا شاید بگوییم نمایشگاه گروهی ما بازدید کنندگان این رویداد مجاز هستیم! پس ...
آیدا پناهنده را در گذشته ای نه چندان دور خود را با آثار سینمایی از جمله فیلم سینمایی ناهید ساخته شده در سال 1393 و فیلم سینمایی اسرافیلساخته شده در سال 1395 در عرصه سینما مطرح کرد و مخاطبان سینما کم و بیش با سبک و سیاق کارهای این کارگردان آشنا هستند...
آیدا پناهنده را در گذشته ای نه چندان دور خود را با آثار سینمایی از جمله فیلم سینمایی ناهید ساخته شده در سال 1393 و فیلم سینمایی اسرافیلساخته شده در سال 1395 در عرصه سینما مطرح کرد و مخاطبان سینما کم و بیش با سبک و سیاق کارهای این کارگردان آشنا هستند...