صفحه اصلی
سینمای ایران کمتر توانسته بهاندازه «اشک سرما» جنبه ایدئولوژیک جنگ را کنار زده و نگاهی تماما انسا...
در مقابل دستورهای عقلانی و فاقد احساس، شاید گاه بهتر باشد آدم طرف عواطفش را بگیرد حتی اگر این کار...
فرهادی در دل فضای تیره و غمبار «شهر زیبا» یادآوری میکند که حتی در بدبینانهترین حالت هم مهر بشر...
در دنیایی که بیش از همیشه ما را به سمت تصمیمگیری بر اساس منطق و حساب و کتاب پیش میبرد، «خواب سف...
«شام آخر» نه فقط نمایش یک لذت ممنوعه و جذاب، بلکه اثری جسورانه در مورد نمایش شکافهای عمیق میان د...
«نان، عشق و موتور 1000» فیلمی است که «پذیرش خودِ واقعی» را مهمترین شرط رسیدن به مقصود در یک رابط...
اگر قرار باشد تنها یک فیلم را بهعنوان نماینده عاشقانههای جوانپسند دوره اصلاحات انتخاب کنیم، «آ...
دغدغههای اجتماعی و نگاه بشردوستانه مجیدی که پیشتر در «بچههای آسمان» و «رنگ خدا» خودنمایی کرده ...
یکی از مهمترین نکاتی که از «درخت گلابی» در ذهن ما میماند این است که خاطره یک عشق دور از دسترس ا...
رابطه سام و نرگس در این فیلم بهنوعی یکی از اولین تجربههای عشق خیابانی در سینمای پس از انقلاب بود.
در مرکز این رابطه زنی به نام محبوبه وجود دارد که یک معشوق منفعل نیست بلکه زنی ایستاده در مرکز یک ...
رضا و عاطفه در «خانه سبز» نمونه کاملی از یک عشق رمانتیک تمامعیار هستند.